Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hier kreeg ik ook opvliegers nadat ik mijn clomid volledig had ingenomen... Dus ik denk dat dit wel normaal is ;)
    Bij mij was het nog maar van 50mg clomid, mijn volgende ronde is van 100mg ben eens benieuwd wat dit gaat geven :)

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben vooral heel prikkelbaar en emo :(

3. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    1E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug.
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo
    Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 16 mei 1e x echo..

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Patje : NOD 4 juni??
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Katrien Duck / Daniƫlle
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m[/quote]

4. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    1e echo gehad! Het hartje klopt! We zijn zoooo blij!

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Marittt wat super!

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    heerlijk maritt.. wat zei de gyn verder?

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    super marit gefeliciteerd! wat fijn om te horen he?!

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    moon hoe is het meid.
    french. kop op nog een paar weken en het is over.
    ikke, al getest?
    Esther, knap man.. goed gedaan

9. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @marit: goed nieuws meid!
    morgen heb ik mijn 1e echo...ik ben best zenuwachtig!

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    snap ik French, maar alles is vast goed ;) zeg ik die nu al dood nerveus is voor 30 mei

11. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    1E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug.
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo
    Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 16 mei 1e x echo..

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan, nu 150mg

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Simba 26 mei
    Patje : NOD 4 juni??
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Katrien Duck / Daniƫlle
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m[/quote][/quote]

12. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    volgens mij bedoel je french ;)
    ik denk dat we dat allemaal zijn ;)

13. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    hoi cindy,

nee hij heeft nog niks ingeleverd, maar dat moet wel nog. hij vindt t echt niet leuk haha! maar ja de dingen die wij ondergaan zijn ook neit leuk he. maar ik weet zeker dat t aan mij ligt en dat bij hem alles ok is.
    maandag zie ik jose heuts en dan vraag ik gewoon om de spuitjes. heb de hele dag al de neiging om te bellen om te vragen van dat BMI, maar ik denk dat ik maandag niks over het BMI zeg, alleen dat ik de spuitjes wil. als ze er niet zelf over beginnen, hoop ik dat jose het niet vindt dat ik te zwaar ben en gewoon metd e spuityjes begint, anders zeg ik t gewoon.

oja opvliegers had ik enorm! met clomid 50 zeker, nu met 100 niet meer zo erg. iedereen vond het zo grappig mijn rode kop! ik zelf niet en als je dan met mensen praat die je niet kent en opeens weer die rode kop, dat is geen pretje!

groetjes van sjaan

14. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Hoi allemaal!

Weer even een berichtje van mij. Heb het enorm druk met mijn nieuwe job, dus zal niet zo heel veel meer online zijn. Maar ik lees wel mee, en af en toe schrijf ik wat. Ik blijf jullie wel volgen, hoor.

Mijn temp is gestegen, dus ik mag er eigenlijk vanuit gaan dat ik een eisprong heb gehad. Morgen krijg ik de uitslag van de bloedtest, dus dan weet ik het zeker. Heb ik ein-de-lijk ook eens een NOD! 26 mei, dus ik heb nog anderhalve week op het wachtbankje...

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Ik heb vandaag naar mijn gyn gebeld omdat ik gisteren dacht dat ik ongi was, maar na enkele uurtjes ws het weer gestopt. Vandaag weer hetzelfde scenario. Nu mag ik toch nog niet met de clomid beginnen, ik moet wachten tot ik erg ongi wordt. Hopelijk duurt het niet meer te lang zodat ik eindelijk kan beginnen. Iedere keer ik mijn mama aan de telefoon heb vraagt ze of ik nog niet zwanger ben. Ik wordt dit zo beu.:x Kent iemand dit gevoel ook?
    Groetjes van een hopeloos zuurtje :(

16. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Goedemorgen,

Marit, wat een geweldig nieuws! Super he, om zo'n knipperlichtje te zien... en dan te bedenken dat het in je groeit!

French, jij veel succes met je echo! Hoop voor jou op hetzelfde bericht!

Simba, jij ook een beetje gefeliciteerd... toch super dat je een eisprong hebt gehad en op het wachtbankje mag zitten!

Zuurtje, ik heb er zelf voor gekozen om open kaart te spelen tegen over mijn familie en directe collega's. Dan begrijpen ze de situatie iets beter.

Verder nog geen nieuws van Moon?

Hier nog geen spoortje van de duivels... maar zal wel snel gaan komen!

Liefs Daan

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @marittt: Wat een goed nieuws! Fijn om te horen he?
    @french: heel veel plezier vandaag bij je echo!
    @all: ik kan het allemaal niet meer zo bijhouden hoor, maar iedereen veel succes.

Ik zit sinds een weekje een beetje in een dip. Voel me echt vreselijk moe... Elk vrij uurtje kruip ik in bed.... Bah. Het klinkt misschien raar maar het zwanger zijn zelf: ik vind er niks aan..... Ik hoop dat die klachten met 12 weken minder worden.

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Dieseltje, dat zal toch wel komen als je je wondertje straks voelt bewegen, dan zal je het vast wel super vinden!

Jeetje Katrien, wat duurt dat lang bij je, dat is echt frustrerend, gooi je er nog een testje tegenaan of niet?

19. ikkekdm

ikkekdm Lid

Oct 11, 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Hey staart,

Ook ik heb last van opvliegers ... gewoon verschrikkelijk! Zie er soms zodanig rood van in mijn gezicht!

Groetjes

20. ikkekdm

ikkekdm Lid

Oct 11, 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    neen, mj,
    nog niet getest.
    Heb het gevoel ook niet, dus ...
    deze morgen een heel klein beetje roodverlies, dus mijn gevoel heeft me terug niks voorgelogen ...

Effe serieuse dip ...
    Morgen is het misschien al weer beter ...

Verder, met jou alles ok?
    Wanneer heb jij 1ste echo?

Share This Page