ik vind dag 10 erg vroeg, mijn eerste fm is altijd dag 13/14 dat scheelt toch 3/4 dagen en kan dus 6-8mm schelen dat vind ik heel wat. Geef de moed niet op maar hou er wel in je achterhoofd rekening mee dat het niet aanslaat en dat je 100mg moet gaan slikken dan ben je echt geen uitzondering dus probeer kalm te blijven ondanks de teleurstelling het komt allemaal goed!
vandaag bij de gyn geweest en.....het hartje klopt! we zijn zooooo blij! het was echt een super mooi geluid. ik ben 1 dag korter zwanger dan ik dacht maar dat klopt want ik heb op woensdag de pregnyl gehad en ik was van donderdag uit gegaan maar het is dus vrijdag geweest (bevruchting) maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk! ik hoef niet meer naar de gyn maar ik mag naar de verloskundige...die ga ik vrijdag even bellen. de foto van de echo staat in mijn album
@French en Maritt: beide super echo's... Fijn dat alles zo goed werkt he? @Dieseltje: Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar zit nu in de 12de week en wordt alleen maar misselijker.. en moeier.... Het zou over moeten gaan, maar sommige hebben er 9 mnd last van. Echt prettig is het niet, maar gelukkig voor een goed doel! @Bengel: Go bengel, GO bengel, Go bengel!Een fijne avond toegewenst @Moon: Vervelend meid, hopelijk gaat het al snel weer wat beter! Zolang alles maar goed blijft gaan met de kleine 8) dan komt het vanzelf wel goed! @Esthertje: beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je rijbewijs meid! Goed gedaan! @all the rest: Sorry, dat ik niet op iedereen reageer, maar veel succes allemaal met het zwanger raken!
he french, wat goed nieuws heerlijk. Wendy, doe je moon de groeten van me.. vind het echt naar voor haar Bengel, fijne avond
@jody: Ik hoop niet dat dit 9 maanden gaat aanhouden. Dan weet ik zeker dat ik niet tot 34 weken kan blijven werken..... @bengel: Veel klusplezier! @Esthertje: Ook ik ben jou helemaal vergeten te feliciteren! Beter laat dan nooit. Van harte meid!
Hoi, ik ben afgelopen woensdag voor de tweede controle bij de gynaecoloog geweest (dag 15), er was geen werking van 50 mg clomid te zien. Ik moet nu weer op dag 18 terug komen en dan nog een keer een follikel meting. Ze monitoren tot rond dag 20 zei de gynaecoloog. Dus ik neem aan dat als er vrijdag niets is te zien, dat ik dan weer kan beginnen met provera, en dan naar een dosering van 100 mg clomid. Moesten jullie ook zo vaak op controle bij de gynaecoloog? Hebben jullie het aan veel mensen in jullie omgeving verteld? Ik heb het alleen aan mijn werkgever verteld ivm het regelmatige ziekenhuisbezoek. Wij houden het nog maar ff voor ons, anders krijg je zoveel vragen vanuit je omgeving, zit ik ook nog ff niet op te wachten. gr. Sara
he Sara, ik was er heel open over. veel mensen om mij heen wisten het wel.. vond de vragen overigens niet erg.. ben een prater
mj24, bedankt voor je reactie. Ik ben op zich ook wel een prater, maar vindt dit toch ff wat lastiger. Ik moet er zelf nog ff aan wennen denk ik. Super, jij bent een paar weekjes zwanger. Proficiat! Ben jij ook begonnen met 50 mg clomid? En daarna ophogen? Gaat het goed? Geen last van kwaaltjes? gr. Sara
Ik houd het ook liever voor mezelf dat we bezig zijn (moeten nog beginnen,ben aan het wachten tot ik ongi wordt) met clomid. Ik heb het tegen mijn mama gezegd en iedere keer we elkaar horen vraagt ze of ik nog niet zwanger ben. Ik had het er zeelf ook al moeilijk genoeg mee dat ik maar heel weinig kans heb om spontaan zwanger te worden. Ik hoop er wel nog altijd op. Het is niet volledig uitgesloten dat dit nog eens gebeurt. (ben spontaan zwanger geworden van mijn zoontje 2,5j geleden). Groetjes van zuurtje O
ik ben er erg open over, waardoor ik het beter kan verwerken. Ik krijg ook veel medeleven van dinnetjes, die nu hopen dat ik de 1e ben die zwanger raakt enz. Tim vindt t soms moeilijk dat ik er zo open ben, maar het wordt makkelijker, hij wordt ook opener. gr bengel die zo niet meer online komt!
he sara. ik ben idd begonnen met 50 toen 100 maar beide sloegen niet aan, deden helemaal niks.. 150 wel zoals je ziet, dus nieuwe clomid slikkers geef de moed niet op als het niet meteen werkt
Thanks voor de lieve reacties.. als ik jullie niet had.. Nu weet ik dat het alle kanten nog op kan! En anders de clomid maar ophogen.. Eerst vrijdag afwachten.. Thanks voor de bemoedigingen en iedereen die zit te wachten.. veel suc6! Liefs Linneke (die wacht op een mooi ei)
@bengel, we lopen gelijk, heb ook vandaag pregnyl gezet! doe je het niet zelf? ik heb het vanmiddag zelf gedaan vond het dood eng tot bibberende handjes aan toe haha. k had trouwens ook een ei van ruim 18 mm @linneke het kan idd alle kanten op, het komt wel goed meid! @ onze zwangeren hoe ist met jullie?
Hoi meiden, de laatste gelezen berichtjes deden mij goed, ben benieuwd wat de GYn morgen zegt maar ik denk dat er verhoogd gaat worden naar 100 mg. Krijg je trouwens altijd provera?