@ French en Marit: mooie echofoto's, mooi hoor! @ Moon: ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. @ voor iedereen waar 50mg en 100mg niet aanslaat: blijf hoop houden, want bij mij werkte het ook niet, maar nu met 150mg heb ik wel een ei! De gyn belde gisteren dat dit uit de bloedtest bleek . Nu afwachten...
Oh sorry Nou was ik al te laat en dan doe ik het nog verkeerd ook. Dom, dom, dom, dom...... (Zullen de hormonen wel zijn) Maar ik weet zeker dat het rijbewijs ook gaat lukken hoor! Dat moet wel met een zo'n goede instructrice toch?
mij zat het verschil dat bij mijn ei alleen mijn tepels pijn deden en afgelopen maand mijn tepels, maar ook de zijkant van mijn boobs als je erop drukte.. spannnend Simba
ik wil ook een eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zo dat moest er ff uit, simba top van je ei! Ik zit weer aan de provera en ga hopen op een ei met 200mg! geniet van de vrije dag allemaal! knuff
ik wil ook een eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zo dat moest er ff uit, simba top van je ei! Ik zit weer aan de provera en ga hopen op een ei met 200mg! geniet van de vrije dag allemaal! knuff
Denise: heel goed te begrijpen; dat roep ik ook soms. Even roepen lucht op Bengel en Patje: spannend; duimen draaien maar de komende tijd Moon: wat naar allemaal...en ja zo'n sonde verschrikkelijk. French: wat heerlijk van die mooie echo's De rest: Geniet van jullie zwangerschappen of succes met het zwanger worden Ik heb even jullie advies nodig! Zoals ik al eerder schreef leek Clomid niets te doen. We zitten nu even in de rustfase; gaan volgende week 3 weken naar Suriname. Daarna moeten we beginnen met Puregon. Maar mijn lichaam vertoont steeds allerlei verschijnselen sinds 1 a 2 weken: Mijn tepels doen soms echt zeer (wisseld per dag), heb vooral vorige week veel last gehad van slijmverlies. En ik ben zo nu en dan misselijk. Een gevoel wat ik niet herken aangezien ik nooit misselijk ben; kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst overgegeven heb. Ik hou me zelf steeds voor dat het afkickverschijnselen zijn van de Clomid (wil mezelf geen valse hoop geven), maar het gaat niet over. Wat denken jullie? Wat zouden jullie doen? gr Alies
afkick verschijnselen van clomid ken ik niet.. tempraturem doe je niet he? misschien toch een spontaan ei?
Nee heb ik ook niet van gehoord. ik tempte wel, maar ben daar bij het het begin van de Clomid 150 meegestopt; ik kreeg namelijk zoveel echo's dat het niet nodig was. Vorige week heb ik 2 keer getempt; 36.2/36.3. Laag dus. Verschijnselen gaan echter niet over. Heb toch maar wat testjes besteld. Voor ik op vakantie ga; toch maar een testje doen; als het nog steeds niet over is. Ik wil mezelf eigenlijk tegen een teleurstelling beschermen. Dubbel he! Het is wel vervelend. We hadden echt even een pauze gepland, maar nu blijf ik met die hoop geconfronteerd. ahhhhh wordt er gek van. Frustaties zitten hoog; na al die tijd nog niets. gr Alies
snap ik alies. naar is dit, zo kan je alsnog niet je hoofd verzetten.. anders tem morgen ochtend nog een keer.
1E RONDE CLOMID Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 16 mei 1e x echo.. 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan, nu 150mg 7E RONDE CLOMID Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!) 8E RONDE CLOMID Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei? Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go..... NOD Katrien Duck: 15 mei Simba 26 mei Patje : NOD 4 juni?? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog Daniella/bengel 30 mei? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Katrien Duck / Daniëlle Wendy Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!! Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m[/quote][/quote]
French & Maritt Mooi meiden julie echo's! Fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen. Moon meid hoop dat je je eigen snel beter voelt! sterkte! alies raar anders idd maar een testje wagen. Jody rot dat je nog steeds misselijk bent, maar het is voor een goed doel. Hier gaat alls zijn gangetje ik denk dat ik morgen of overmorgen weer met de provera ga beginnen en dan op naar een nieuwe ronde met clomid 100mg.
1E RONDE CLOMID Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 16 mei 1e x echo.. Niks te zien. 18 mei 2e echo... 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan, nu 150mg 7E RONDE CLOMID Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!) 8E RONDE CLOMID Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei? Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go..... NOD Katrien Duck: 15 mei Simba 26 mei Patje : NOD 4 juni?? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog Daniella/bengel 30 mei? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Katrien Duck / Daniëlle Wendy Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!! Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m[/quote][/quote]
1E RONDE CLOMID Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 16 mei 1e x echo.. Niks te zien. 18 mei 2e echo... 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan, nu 150mg 7E RONDE CLOMID Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!) 8E RONDE CLOMID Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5 Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei? Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go..... NOD Katrien Duck: 15 mei Simba 26 mei Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog Daniella/bengel 30 mei? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Katrien Duck / Daniëlle Wendy Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!! Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m
goeiemorgen dames! voel me onderhand meer een provera-babe dan een clomid-babe... hihi maar ondanks alles gister toch een leuke gezellige dag gehad! Vandaag ga ik met mn moeder aan de schoonmaak die hebben een nieuw chalet en die moet schoon... lekkere dagtaak dus weer, doeidoei!