hoi dames, ik lees hier al heel even mee maar mag mij hier nu ook melden, begin cd 3 met mijn eerste ronde clomid heb volgens de gyn pco. vind het alleen erg moeilijk om te zeggen wat is dag 1 had gister wat roodachtig bloed maar niet echt veel kan ik toch gister als dag 1 rekenen? kan ook niet vergelijken met vorige rondes want had toen bijna geen ongie en nu door provera. (sorry dat ik gelijk met een vraag binnen val)
ja volgens mij moet je dat rekenen als 1e dag. Als je s'avonds of laat in de middag ongie bent geworden zou ik het nog niet rekenen als je 1e dag. gr vruchtje
Hoi, Lot, de eerste dag dat je bloedverlies hebt moet je volgens mij rekenen als dag 1. Ik ben net terug van de gynaecoloog. Ik zit vandaag op CD18 en heb op dag 11 en 15 ook al een follikelmeting gehad. Er zijn behoorlijk wat eitjes te zien in de linkereierstok maar geen een die groot is. Ik moet vandaag de cyclus afbreken en voor 10 dagen beginnen met provera. Dan moet ik op CD3 terug komen voor een follikelmeting voordat ik mag beginnen met een volgende ronde clomid (1e ronde was 50 mg), dit ivm de vele eitjes in de linker eierstok. Het zou kunnen zijn dat ik geen menstruatie krijg omdat mijn opgebouwde baarmoederslijmvlies aan de geringe kant was, dan moet ik ca. 7 dagen na stoppen met provera terugkomen voor controle. Tevens moet mijn man een zaadonderzoek laten uitvoeren. Hebben de andere partners van clomid gebruikster dit ook moeten laten doen? Vandaag had ik de 4e gynaecoloog en die verbaasde het dat dit niet al eerder was uitgevoerd. We gaan weer een nieuwe ronde tegemoet, nieuwe ronde, nieuwe kansen...... gr. Sara
hoi sara dat is wel even balen zeg! mijn man heeft ook een zaadonderzoek gehad maar hij moest dit van de ha doen voor dat we doorgestuurd werden naar de gyn. de gyn zei bij onze eerste afspraak ook gelijk vanh zaadonderzoek hoeft niet meer is al gebeurd. succes
lot, thanks voor de reactie. Dus dat is normale procedure. Veel succes met de clomid. Spannende weken voor de boeg. gr. Sara
Sara@ Mijn vriend heeft ook een zaadonderzoek moeten laten doen... was gelukkig goed. Je sprak dat je veel eitjes zitten had in je linkereierstok, maar geen één grote... Heb je een idee hoe groot ze precies waren of heeft de gyn er niets over gezegt?
Hallo meiden! Veel nieuwe clomid-babes actief! Is er nog een clomid date geweest zaterdag?! Ben benieuwd! FOTO's?!?! Wen, nog nieuws van Moon? Liefs, Marit
ik ben ook benieuwd naar moon... wij hebben ook alle testen gehad...zaadonderzoek - samenlevingstest - hsg (baarmoederfoto)
Mariska, de gynaecoloog heeft niets gezegd over de grootte ervan. Bij het qe onderzoek CD11 heeft hij er een opgemeten 5 mm. Verders vertelde hij niet veel over die vele eitjes in de linker eierstok, alleen dat hij mij wil zien op controle voordat ik begin met clomid. Heb jij dit ook gehad dan? Of meer kennis over? gr. Sara
Bij mij was de follikel 9mm op cd13 was ook de enige die wat groter was... Krijg geen nieuwe echo, moet maandag terug beginnen met provera en dan 100 mg clomid nemen. En dan terug gaan cd 13 of cd 14 voor een nieuwe echo. Hopelijk dan een beter resultaat van die 100 mg clomid hoor.
Even kort... druk op mijn werk De Clomid-date is morgen Vette hap, 3 mensen.... Zijn er nog meer mensen die willen komen naar Haarlem?
ik wil wel, maar ik kan echt niet! 2e iui is een feit... sjonge jonge het was niet fijn, had last van die eendebek dat deed auwie... 12 miljoen goede zwemmers jahooeeeee das 10 miljoen meer als vorige keer. dus 10 miljoen meer kans ? mn nod is op honeymoon spannend, neem geen test mee alleen ob's
@sara: mijn gyn doet altijd sperma controle voordat ze iemand aan de clomid zet want, zegt ze, voor hetzelfde geld is dat ook niet goed en moeten we een hele andere behandeweg belopen en dan heb jij al die maanden voor jan l*l clomid geslikt... dussss het is alleen maar goed dat ze het ff checken!
Hier werd meteen het zaad gecontroleerd. Ik heb al de hele dag last van zeer rommelende darmen, en zuurbranden. Hoop dat dit gauw over is, heeft hier nog iemand last van?
hoi hoi @ patje: tim heeft pregnyl gezet, ik durfde echt niet. nu 2 avonden ons best gedaan hopen er maar t beste van. Vandaag heeft tim de computer kamer geschilderd...hij zei: hopelijk is de volgende kamer de babykamer die ik moet schideren Ik zal zsm foto's van die pc (hihi) kamer op de pc zetten..tim is echt echt SUPERRRRRRRRRRRR HANDIG! wil misschien zelf de babykamer helemaal bouwen: bedje, commode, kast enz enz. Groet en ik kom morgen wer online Bengel