wachten wachten wachten... wat duurt het allemaal lang... en dan zit ik nog maar in ronde 1... pffff... Waar halen jullei de moed vandaan, zeg! Meiden die al in ronde zoveel zijn... knap, hoor!' Allemaal suc6 en dikke knuf Liefs Linneke
Pffffff vertel mij wat linneke.... Wachten is het k*tste wat je ooit kan meemaken met zwanger raken..... trust me... weet er alles van! Enne die moed.... tjah het is niet anders... enne als ik zo terug kijk, ben ik AL een jaar bezig, ging achteraf best snel..... of je nou geen moed hebt of niet..... zwanger raken gaat (bij mij in ieder geval) niet 1 2 3
Ja Wen, als ik er nu aan denk dat ik 7 maanden geleden mijn eerste clomid nam, dan is de tijd best snel gegaan ja, die wachtweken duren lang... maargoed, als we straks dan eindelijk kunnen gaan babyshoppen, dan zijn we alles weer vergeten!
pufles!.!.!.!.! haha Ik zie edje en krisje al gaan... (uhh lees: naar de kroeg) enne wij maar kuchten en steunen enne blazen....
ik probeer het lange duren zo te bekijken: elke stap is weer een stap dichterbij ik weet niet meer wie maar iemand had dat onder haar berichten staan en vrij in het begin al had ik dat gelezen en als je zo denkt geeft het je wel moed...
Hoi Ladies! I'm back in town! Gisteren mocht ik naar huis. Ben nog wel wat misselijk maar hou m'n eten er gelukkig in De kleine groeit ech mega goed... Mama's voelt zich nog wel slap maar dat was normaal volgens de gyn. Heb totaal geen conditie meer. Over 2dagen maar ik ga beginnen met kleine stukjes bij het huis te lopen. Ben nu bij m'n ouders in huis. Marco brengt me sóchtends en dan als hij uit zijn werk komt eten we hier en dan weer naar huis. Kan sommige dingen niet eten.. zo kan ik niet tegen ei en broodjes gezond. Bepaald soort appelsap niet. Dus heel gepuzzel Gisteren wel lekker spaghetti gegeten jammie! Hoe is het met de rest? Beetje veel om terug te lezen @ MJ Het word een jongetje meis voor jou.
Welcome back moon! Fijn te horen dat het aan de beter hand gaat en dat de kleine het goed doet! Nu maar lekker aansterken. Meiden ik dacht laat ik hier ook maar weer eens typen, ik lees veel met jullie mee maar mettypen ben ik niet zo actief Vindt jullie echt moedig hoor! al die tegenslagen en het wachten.....geef niet op jullie tijd komt heel snel [-o< Ik denk aan jullie meiden! Liefssss
Hoi Moon, Wat super dat je uit het ziekenhuis weg bent! En wat fijn dat je zo bij je ouders terecht kan..! Ik ben 9mnd misselijk geweest van de jongste, ik ben ook erg afgevallen. Ben nu zwaarde4r als toen ik van haar 9 mnd zwanger was! Maar zij groeide heel goed.. Dat is echt goed geregeld, hè? Dat die kleine wel neemt, desnoods van jou reserve's.. Dus dan blijft er weinig voor jou over, logisch dat je je zo slap voelt.. Ik hoop dat je je snel beter voelt en je conditie weer opbouwt. En hopelijk gaat d emisselijkheid snel over! Suc6 en sterkte met alles uitzoeken wat je wle en niet kan eten! Ik vind het wel wat, hoor. Heb je al zo'n gedoe gehad om zwanger te worden en dan ook nog eens niet lekker kunnen genieten van je zwangerschap.. Hopelijk vole je je gauw beter! Liefs Linneke
@moon: Wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine! hoop dat jij ook weer snel wat conditie opbouwt.... Sjonge wat moet jij allemaal meemaken zeg.... Sterkte! @patje: Veel plezier op je trouwdag. Meiden, vandaag mijn lingerie voor mijn trouwdag op 15 juni uitgezocht. Pffffff, mijn (.) (.) zijn gegroeid zeg.... Ik had een D cup, nu een F cup...... Gelukkig was er wat keuze..... Om 13.45 naar de verloskundige! Ben heel benieuwd!
hoi allemaal, vandaag bij t ziekenhuis geweest en moet 1 juni weer met de primolut beginnen. dan op de derde dag van de cyclus nog bloed en urine testen zodat er duidelijk uitkomt dat ik PCO heb. wat eigenlijk wel al duidelijk is volgens mij symptomen, maar voor de verzekering moeten ze alles hebben getetst, anders vergoeden ze straks niets he. en het zaad wordt getest, maar dat is goed, dat weet ik zeker. en dan midden juni op gesprek en dan worden de uitslagen bekend. daarna gaan we een LEO-behandeling doen, waarbij de eitjes die vastzitten worden weggeprikt met een naald. op de echo was duidelijk een kralenketting te zien met eitjes waarvan er een ietsje groter was. en daarna twee maanden wachten of er een cyclus is en dan pas spuiten. dus t gaat waarsch nog heel lang duren allemaal. ps: hee moon, fijn dat je er weer bent!
oja dat BMI waar we t eerst over hadden, ik ben vorige week 2 kg afgevallen, en nu is t BMI25 en dat was goed.
@ dieseltje Was het daar zo zat hihi. Wilde nu gewoon weer naar huis. Ja heel veel, hierna nooit geen 1 meer. @ linneke Ja ben ook mega afgevallen.
Meiden ik kom net van de verloskundige vandaan en ik ben heel verdrietig en boos. Ik heb geen echo gehad, hebben nergens naar gekeken (maar daar ben ik niet eens boos over). We hadden het over de manier van bevallen. Ik zei dat ik thuis wilde en dat was ok. Aan het einde van het gesprek zei de verloskundige, ik moet even je BMI uitrekenen want als die aan het einde van de zwangerschap hoger dan 30 is mag je niet thuis bevallen..... Mijn BMI is nu 29 dus je kunt er donder op zeggen dat hij hoger dan 30 word. Mijn moeder/schoonzus en een paar vriendinnen zijn allemaal (bedoel ik verder niks mee) thuis bevallen terwijl ze toch echt allemaal overgewicht hebben........ Het is een regel die 1 jaar geleden is ingevoerd.... Ik baal hier zo verschrikkelijk van, moet echt alleen maar huilen. Als er een medische indicatie is ja, tuurlijk moet je dan naar het ziekenhuis, daar hoor je me niet over, maar als alles goed is WIL IK GEWOON THUIS BLIJVEN! Ben geloof ik even heel erg ontroostbaar. Ik heb ze verteld dat ik dit ECHT niet leuk vind... Ik moest er maar aan wennen....... Heb ze verteld dat mijn mening echt niet veranderd. Ze konden me niet eens vertellen waarom je dan niet thuis mag bevallen.... Mij maak je niet wijs dat een paar kilo overgewicht zoveel problemen op gaat leveren, maar dat kan allemaal aan mij liggen. BAH WAT BAAL IK
@ moon fijn dat je weer thuis bent! en wat super dat e overdag bij je ouders kan blijven. @ dieseltje balen meid wellicht nog een telefoontje naar de gyn misschien dat die je hierover wat meer willen vertellen. @ kreeftje hoe is het metjouw? Al een beetje gewend aan het idee?
hoi Dieseltje wat ik begrepen heb, is dat als je BMI hoger dan 30 is, dat het dan een probleem kan zijn, mocht je tijdens je bevalling toch naar het ziekenhuis moeten. Je bent dan zwaar te tillen, om het maar recht voor zijn raap uit te spreken. Ik denk dan meteen: brancard enz. enz. maar volgens mij is dat de reden Pregnyl dames: is jeukende borsten een symptoom van de pregnyl? Ik heb JEUK .. gr bengel