Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeee Moontje! Wat fijn jou hier weer te zien. Ik ben zo blij dat het goed met je beeb (en jou natuurlijk) gaat! We hebben je gemist hier hoor met z'n allen. Gelukkig hadden we Wendy voor de updates!

@Dieseltje, wat gek zeg! Heb ik nog nooit van gehoord! Ik wil (zo denk ik er nu over tenminste) in het ziekenhuis bevallen.

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

moon fijn dat je weer lekker thuis bent nu weer even aansterken fijn dat je bij je ouders terecht kan!

dieseltje dat is dan niet leuk om te horen als je graag thuis wil bevallen!
    dus je gaat 15 juni trouwen leuk zeg!

kreeftje hoe is het met jouw?

degene die ik niet genoemd heb wens ik een mooi ei toe!

nog 2 tabletten clomid en dan volgende week dinsdag weer naar de gyn om te kijken of de clomid wat doet....

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Bengel: Nee, dat is niet de reden. Ze vertelde wel dat ze boven de 100 kg je niet naar beneden konden dragen op de brancard, maar dan komt er een bed in de woonkamer, dat had ik al verteld. Toen zei ze dat dat ok was..... Daarna kon het weer niet vanwege die BMI die zeer waarschijnlijk boven de 30 uit zal komen..... Ze kon niet zeggen waarom niet....
    Ik ga het gewoon uitzoeken hoe het nou precies zit. Als er een goede reden voor is vind ik het prima, maar zoals ik het nu zie vind ik het echt grote onzin.
    Ik ben geen 120 kg ofzo hoor.... met 12 kg erbij gerekend zou ik op 100 kg uitkomen....

Ze houden BMI hoger dan 30, na 40 weken zwanger als mijlpaal. Volgens mij zijn er heel veel vrouwen die als ze hoogzwanger zijn een BMI van 30 of meer hebben.... Lijkt me stug dat die niet thuis zouden mogen bevallen (betekend dat als je 1.73 cm en 75 kg bij niet zwanger al niet meer thuis zou mogen bevallen.......)

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    he moon wat heerlijk dat je er weer bent. en thx. heb zelf ook het gevoel dat het een jongen is.

Dieseltje balen meid. maar het resultaat blijft hetzelfde

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    he moon wat heerlijk dat je er weer bent. en thx. heb zelf ook het gevoel dat het een jongen is.

Dieseltje balen meid. maar het resultaat blijft hetzelfde

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Hey Ladies,
    Ben ik ook weer eens.

Vorige week donderdag echo met 4 eitjes, zoals jullie misschien wel weten.
    Verwachte dus komend weekend mijn menstruatie.

Echter ging mijn temp niet omhoog en werd ik vrijdag, nogal onverwachts ongesteld.....

Vandaag voor de zekerheid een echo in het nieuwe ziekenhuis om te kijken of alle eitjes weg waren.
    Nou niet dus....helaas, moet nu dus wachten tot ze weg zijn en mag dus niet verder met prikken...

Baal heel erg en ben nu echt wel even heel erg verdrietig. Nog langer wachten! Wanneer krijg ik nou ook eens een echte kans?

Ben wel heel blij dat ik over gestapt ben naar een nieuw ziekenhuis, voelt beter.

Geen zwangerschap in juni ben ik bang.....

x Shaartje

7. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Moon, fijn dat je er weer bent!
    Hoop dat alles nu goed mag gaan met jullie!

Dieseltje kop op! Begrijp dat je er heel erg van baalt, maar zoals MJ zegt, resultaat blijft hetzelfde! Als je die kleine maar in je armen kan houden! Wie weet ben je zo weer thuis!
    x

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje Shaar wat balen zeg dat ze niet wegzijn... stomme eieren!

Kan me voorstellen dat je flink baalt! Maar kop op he, jouw tijd komt echt wel!

En ja Dieseltje, het is inderdaad balen, maar wat de rest zegt, het belangrijkste is dat het kindje er komt! En die komt er!

Ik mag morgen weer wegen, ben benieuwd!

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    moonie! meid wat top dat je weer terug bent! En zooo blij ook dat het goed gaat met de kleine! We hebben je zeker gemist.

dieseltje onwijs balen dat je niet thuis mag bevallen het leek mij ook altijd zo mooi, ben zelf ook thuis geboren maar ja het is helaas niet anders, belachelijke regels hoop dat je snel aan het idee kan wennen van het ziekenhuis.

patje spannend het is bijna zover!

shaar verrot dat je nog langer moet wachten

hier nog steeds aan de provera o wat kruipen de dagen voorbij...

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen...

Er is weer 2 kilo af!
    7 al in totaal, jeetje ben zo trots op mezelf!
    Verder heb ik gisteren gehoord dat mijn contract omgezet word naar onbepaalde tijd, salarisverhoging en... mijn baas betaald 5 rijlessen!
    Het is echt de maand van het goeie nieuws!
    Ik zou zeggen, het weekend ook nog even goed nieuws, en je hoor mij niet meer klagen!

Liefs, Esther

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @es, wat goed joh dat er 2 kilo af is, en gefeliciteerd met je contract dat doe je helemaal goed. ik zal voor je duimen dat er nog meer goed nieuws komt!

12. bengel

bengel Niet meer actief

@ dieseltje

oke, ik ben dan ook erg benieuwd waarom..laat je t weten?

Patje veel plezier op je trouwdag alvast!

esthertje: fijn al dat goede nieuws, het zal alleen maar beter worden ;) de nieuwberichten bedoel ik he
    gr Bengel

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @bengel thnks meid hoop dat het mooi weer word

14. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

moon, super dat je weer thuis bent

diesel, wat ontzettend belachelijk, en lekker tactvol zijn de vk hier he :(

15. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo
    Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 16 mei 1e x echo.. Niks te zien. 18 mei 2e echo...

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan, nu 150mg

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei?
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Simba 26 mei
    Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon :(
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 mei?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Katrien Duck / Daniƫlle
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: 31 december 2007 --> 30mei 7de echo
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m MJ j , Kreeftje j, Annika m

16. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Lachen dat je het zelf ook voelt.
    Ben benieuwd ;)

@ dieseltje

Das balen dat je niet thuis mag.
    Ik ben wel blij dat ik in het ziekenhuis moet.. vind niks thuis.. alleen maar eng haha.
    Maar wel gek want m'n schoonzus is echt niet dun en die is gewoon thuis bevallen.

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @sam en moon: Ik heb me vandaag ROT gezocht op internet of hier iets over te vinden is.... maar niks.... volgens mij is het een verzonnen regel...
    Ik heb de verloskundigepraktijk opgebeld om mijn afspraak bij een andere verloskundige te maken. Mijn vriendin komt ook bij haar en die is er SUPERtevreden over.... Ik heb er nog steeds een ^%%*#gevoel over....
    Als het moet dan ga ik heus naar het ziekenhuis, maar als het niet nodig is blijf ik thuis.... Als ik nou 130 kg was vind ik het een heel ander verhaal..... Zolang ze mij geen goede reden kunnen geven, ga ik ervoor....

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    oh ja en dan ook nog, ik kreeg geen echo omdat ik die bij 7 weken al heb gehad. Ik KAN er 1 krijgen met 20 weken, maar zelf vond ze zelfs dat niet nodig..... Pffff ik eis een echo straks (dan ben ik 13 weken), die andere verloskundige doet daar minder moeilijk over heb ik gehoord.... Die probeert je tenminste gerust te stellen.
    Deze zei alleen maar: als je geen bloed hebt moet je erop vertrouwen dat het goed gaat met het kleintje....... OH WAT WAS HET EEN MUTS!
    Ik heb 4 juni ook een gesprek met de huisarts, eens kijken wat die ervan maakt.....

19. afrika

afrika Lid

May 22, 2007
    84
    0
    0
    Ik ben nieuw hier, ik zocht wat info over Clomid, zie ik dat er 572 pagina's over het onderwerp zijn, wooooow. :confused:
    Ik heb helaas geen tijd om ze allemaal te gaan lezen, maar ik zal proberen dit topic te gaan volgen.

Ik ben een meid van 26 en ik woon in het buitenland. Ik ben gestopt met de pil en werd echt zooo traag ongesteld, ben het nu 2 keer geworden in 7 maanden :(

Toen naar de gyn gegaan (waar ik woon kan dat meteen) en nu moet ik mijn menstruatie opwekken met D.... ben even de naam kwijt. En daarna dus Clomid gaan slikken.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Eerst maar eens mijn menstruatie afwachten. Ik ben blij dat er veel info staat op dit forum en dat er veel lotgenoten zijn. Helaas kan ik niet zo vaak op internet, want dat staat hier nog in de kinderschoenen. Maar ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.

Groetjes, 'Afrika'

20. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

veel succes afrika en welkom hier.

diesel, had je toevallig lia? want die komt bij mij niet eens meer in de buurt als het nog een keer mag lukken.
    enne ik heb toen met kylian met 6 en 8 weken een echo gehad van de gyn en ook gewoon bij 13 weken bij de verlosk hoor.
    wat een ongelofelijk bullshit zit ze te verkopen, sorry, maar word hier erg pissig van :(

Share This Page