@sam: moet je nagaan hoe pissig ik ben.... en verdrietig.... Ik vind dat een bezoek aan de verloskundige leuk moet zijn. Je hebt er ook leuke verwachtingen van maar als het aan mij ligt kom ik er nooit meer (kan natuurlijk niet, dat weet ik...). Nee het was Arienne (beetje kerkelijk vrouwtje, met een bos haar onder haar kin, dan zeg ik het netjes ). Ik heb nu een afspraak bij petra. Ik eis een echo, desnoods betaal ik hem zelf. En ik wil duidelijkheid over dat gewicht... vind het echt de grootste bullshit..... Ik ben wel een stukje op internet tegengekomen dat wat zwaardere vrouwen vaak makkelijker bevallen (weet ook niet of dat dat wel waar is, maar ik print het in ieder geval uit en neem het mee. Het was ook geschreven door een verloskundige uit nederland). Jeetje begon ze ook nog over mijn bloeddruk die ze aan het eind op ging meten. Die was 160/80.... ja vind je 't gek.... Ik heb thuis een bloeddruk meter en net was hij nog 120/70, dus niks aan de hand. Nu stop ik met schrijven want ik word er alleen maar bozer van
adem in en adem uit, en lia en arienne moet je allebei niet hebben. rok tot onder der hielen en denken dat ze alles weten. petra is supergoed! das zo een lieve vk die tenminste naar je luisterd. en daar krijg jij vast wel een echo van, heb ik toen ook van haar gekregen en jij hoort gewoon je termijnecho te krijgen, net als ieder ander, ongeacht je voorgeschiedenis. geef ze goed hun vet
Daar ga ik ook voor! Ik heb net een stukje op internet gelezen dat het een medische indicatie is als je BMI boven de 35 is. Heb dit dus berekend, ik kan nog 14 kg aankomen.... Dan nog vind ik het een beetje bullshit, want lang niet alles is vet tijdens de zwangerschap...... Stond overigens niet bij of die BMI nou voor of aan het einde van de zwangerschap max 35 mag zijn. Als het voor de zwangerschap is zit ik met mijn 29 dus gewoon binnen de marge en ga ik gewoon thuisbevallen. Ik voelde me gister echt net zo'n olifant..... zo werd het in een hoekje geduwd voor mijn gevoel.... Pffff ik heb wat overgewicht, maar niet zoveel dat ik er last van heb hoor..... (ik ben 1.73 en weeg nu 90 kg.... ben altijd zo stug/dik geweest....)
ik ben ook zwaarder en weet zeker dat mijn bmi veeel meer was bij de zwangerschap van kylian, ben toen 20 kilo aangekomen, maar mocht als ik dat wou gewoon thuis bevallen, denk dat iedere vrouw die een beetje gezet of fors is dara heel snel overheen zit dan en dus mag dan bijna niemand meer thuis bevallen, onzin.....
ja, ik ben het helemaal met je eens.... Nu die verloskundige nog....... Ik neem het artikel over die BMI van 35 ook mee...... Ik voel me gewoon veel prettiger thuis... Ik kan altijd nog naar het ziekenhuis gaan als er een complicatie is.... ook als is dat nog tijdens de zwangerschap... dan hoor je me niet, maar ik ga nu nog niet ALLEEN vanwege mijn wat te zware gewicht vastleggen dat het het ziekenhuis word....
ja, ik ben het helemaal met je eens.... Nu die verloskundige nog....... Ik neem het artikel over die BMI van 35 ook mee...... Ik voel me gewoon veel prettiger thuis... Ik kan altijd nog naar het ziekenhuis gaan als er een complicatie is.... ook als is dat nog tijdens de zwangerschap... dan hoor je me niet, maar ik ga nu nog niet ALLEEN vanwege mijn wat te zware gewicht vastleggen dat het het ziekenhuis word....
patje wil je een hele leuke en mooie dag wensen morgen geniet ervan het is zo weer voorbij en hoop dat je mooi weer hebt!
Hoi hoi, Patje een hele fijne dag morgen en geniet ervan. Afrika, welkom op deze site en veel succes. Ik ben zelf de 5e dag aan de provera en moet eind volgende week terugkomen bij de gynaecoloog voor controle, voordat ik mag beginnen met de tweede ronde clomid. gr. Sara
Patje....als je dit nog leest..... Wil ik je een superdag wensen! Veel plezier hebben he! En.....we willen wel foto's zien he! KuZzz
lieve Patje, geniet morgen van je dag.. heel veel geluk en liefde voor jullie huwelijk.. je hebt als het goed is mooi weer.. Dieseltje, stress is niet goed, niet doen.. Ik ben zo dood moe als ik thuis kom.. ga optijd mijn bedje weer in
@ Afrika: welkom hier! Succes met de Clomid! @ Patje: fijne dag toegewenst morgen! @ Dieseltje: pff...ik hoop dat je de volgende keer een leukere verloskundige hebt, zeg. Is echt niet leuk zo...
Patje, ook van mij natuurlijk een hele fijne dag morgen! Geniet, en straal! Ik zal duimen voor mooi weer! Liefs, Esther
@ es.... ik mis mijn wekelijkse gesprek met je Hoestie met je? Denk je nog steeds dat je geen ei gehad hebt? Kun je niet de gyn bellen voor bloed prikken? enne ik hoop niet dat je volgende ei een moederdag ei is..moet je er een heel jaar op wachten! @afrika...dat zal wel duphaston zijn! enne welkom hierzo....
ik nix... jah pukkels... maarre gewoon weer het standaard rijtje..haha... pijn in mn tieties, misselijk blablabla... we hebben 'het' deze maand wel wat meer gedaan.... Ben er eigenlijk niet zo mee bezig... wat ik niet heb gehad, issuh danio haha Heb ook echt geen idee wanneer mn NOD is.... a.s. vrijdag moet kris naar de uroloog, gaan ze de uitslag uitleggen en dan gaan ze denk ik naar zn happie kijken, vanwege zn ontsteking...enne daarna? anti biotica ofzo?
patje ik wens jou en je mannetje morgen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne dag! hoop dat je vannacht nog een beetje slaapt! afrika, welkom hier! Leuk dat je ons komt volgen en wij jou, ben benieuwd of het traject nog een beetje verschilt met hier in nl nou ik ben super moe ga me bedje in .vast wel weer ;tot morgen!