Hoi, ik heb een paar vraagjes: - hebben jullie ook zo'n last van flinke talgproductie. Ik merk het aan mijn gezicht, borst en rug (allemaal kleine bultjes/pukkeltjes). - zijn jullie ook vaak heel moe ( ik gebruik nu provera / clomid), ik werk 40 uur/week. En als ik thuis kom heb ik het soms helemaal gehad. gr. Sara
Goedemorgen allemaal, hier nog steeds geen verandering. Ik ben nog steeds aan het wachten tot ik ongi wordt vooraleer ik met clomid kan beginnen. Het begint stilletjes aan wel wat lang te duren. Heb al een tweetal weken last van buikpijn net of ik ongi ben maar er valt niets te bespeuren. Ik wordt het wachten zo moe. Groetjes van een wachtend zuurtje
Hallo meiden, Ik heb een vraag aan jullie: Ik weet al erg lang dat ik PCO heb. Begin van dit jaar ben ik dankzij 150mg clomid zwanger geraakt helaas heb ik een miskraam gehad. Vandaag ben ik na mijn miskraam weer voor het eerst bij mijn arts geweest. Ik mag weer met medicijnen beginnnen omdat alles er van binnen mooi uit zag. Alleen nu heb ik 100mg clomid meegekregen. Ik ben zwanger geraakt dankzij 150mg clomid. Mijn arts gaf aan dat na een zwangerschap een lichaam eerder kan reageren op clomid. Nu ben ik erg benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft? Ik ben namelijk zo bang voor de teleurstelling als blijkt dat 100mg toch zijn werk niet doet. Alvast reuze bedankt voor jullie reacties..... Xje Chantje
Ik kreeg na mijn miskraam gewoon weer dezelfde dosis als waarmee ik zwanger was geworden, nl. 100 mg. Heb daarna ook geen overstimulaties gehad.
@ patje Lieverd, veel plezier morgen. Niet te zenuwachtig zijn hoor! Het is voor je het weet al weer om @ dieseltje Nou m'n schoonzus is wel rond de 125 denk ik dus vind het echt heel raaaaaaar. Gewoon andere nemen. Ook belachelijk van die echo dat je die niet krijgt. Iedereen krijgt toch een termijn echo! Ben blij dat ik in het ziekenhuis zit hihi. Woensdag is het nummer 7 al Hier alles okay. Voel me echt zo mager gewoon eng. Net stukje wezen lopen met m'n ma daar moest ik vandaag weer mee beginnen. Wel lekker maar lekker wel of ik een berg opgeweest ben.
@moon: Wat fijn dat je je weer wat beter gaat voelen.... Die kleine van jullie is echt beresterk! Ja, ik vind het ook allemaal belachelijk hoor. Ga nog maar eens checken bij die andere verloskundige of het allemaal wel klopt. Mocht ik het niet vertrouwen, dan kijk ik of ik een andere verloskundigepraktijk kan vinden (maar dat word hier wat lastig, er is er maar 1, de ander ligt op een ander eiland, weet niet of ze dat doen). En anders bel ik de gyn op... wat hij ervan denkt. @patje: Heel veel plezier morgen... Genieten hoor, het is zo voorbij!
Moon; heel fijn dat je weer thuis bent en dat het weer wat beter gaat. Patje: een hele fijne dag! Maak er wat moois van! Ik schrijf natuurlijk niet zo heel vaak, maar ik wil toch even melden dat ik morgen 2,5 week naar Suriname ga. Heerlijk. Eergisteren is mijn schoonzusje bevallen, dus het is dubbel mooi. Koffers puilen uit met cadeautjes en nu de kleren nog! Bij mij zijn alle verschijnselen weg; dus ga ik een paar weken nergens aan denken! Iedereen heel veel succes met de zwangerschappen en/of eisprongen! Tot over een paar weken dikke kus Alies
@ alies Fijne vakantie! Wie weet word er daar wel 1tje verwekt @ dieseltje Ja zkr sterk. Heeft ons ook al paar x flink laten schrikken. Had nl in het ziekenhuis 2x bloedverlies gehad maar ze weten niet hoe dat kan. Ze weten veel maar dat soort dingen weer niet.
Patje, je treft het met het mooie weer! Afrika, Welkom! Waar woon je als ik vragen mag? Mijn man komt nml uit Noord-Afrika.. en is dus arabisch. Ben benieuwd.. We gaan deze zomer naar zn geboorteland! Eindelijk de familie weer zien, vorig jaar zijn we voor het eerst geweest, echt supermooi! He meiden, morgen krijg ik m'n 3e echo, ik hoop zo dat er dan wel eidnlijk een eitje te zien is, pleasepleaseplease... Wie van jullie heeft ook wel eens pas een eitje gehad op CD 18? Dat dus pas te zien was na dag 15? Heb CD12 m'n laatste echo gehad.. PLEASE GIVE ME SOME HOPE! Wie heeft dit wel eens gehad? Of niemand? nou, zit in de zenuwen tot morgen... hoop t toch zo! liefs Lin (die smacht naar een eitje, morgen (donderdag) echo...)
Ik kan je wel hoop geven hoor! Ik had altijd pas een eisprong op CD 24! Kijk maar naar mijn temp in mijn album. Succes! Liefs, Marit
hey dames ik heb in november een mk gehad en nu zijn we een goede 6 maanden verder en ik ben nog steeds niet zwanger. we zijn nu toch iets meer dan een jaar echt ermee bezig. nu wou ik vragen of ik gewoon aan de gyn kan vragen of ik met clomid mag beginnen of moet ik eerst onderzoekn ondergaan en hoe lang zit er tussen voor ik dan verder kan. ik heb al 2 kinderen van 9j en 10 j maar zou met mijn nieuswe vriend er ook graag nog 2 hebben.
patje wat een super weer zeg hoop dat je een mooie dag heb gehad en een mooie avond tegemoet gaat! alies veel plezier in suriname woont je familie daar? geniet ervan even wat anders aan je hoofd!
Heeej clomid is er alleen voor als je geen eisprong hebt, of een onregelmatige cyclus.. Enne je wordt eigenlijk altijd wel eerst onderzocht....
pfff wat voor bijwerking heeft clomid niet! haha Maarre wel genoeg gedronken vandaag? tis natuurlijk superweer vandaag!
Ohh thanx Maritt! Heb weer wat hoop! @Alies: fijne vakantie! Super om naar Suriname te gaan. Ben je er al vaker geweest? Ja, woont je familie daar? Is je man surinamer? Wij gaan deze zomer naar Algerije, het geboorteland van mijn man! Heb er zo'n super zin in! Vorig jaar voor het eerst met d ekinderen geweest! nou, ik stop, Hoop toch zo op goed nieuws! M'n slijnvlies ofzo was ook maar heel dun, zei de gyn.. Wat houdt dit dan in? Oke meiden, fijne avond en lekker koese~! (fries voor: slapen) Liefs Lin (die morgen haar 3e echo krijgt en hoopt dat er dan eindelijk wel een EI te zien is...)
@lin: normaal gesproken is dun slijmvlies geen goed teken MAAR ik heb altijd goed(dik) slijmvlies en tot nu toe is de clomid ook nog niet aangeslagen dus t zegt denk ik vrij weinig...