Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    oh en foto uiteraard :D

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @patje: Het is ook zo snel voorbij he? Hoop dat je genoten hebt.
    En wat een mooie jurk!
    Wat gaaf dat je een vakantie hebt gehad! Een gulle baas hoor...... Geniet ervan en heel veel plezier!

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    1E RONDE CLOMID
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo
    Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 16 mei 1e x echo.. Niks te zien. 18 mei 2e echo...
    Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl.

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan, nu 150mg

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei?
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Simba 26 mei
    Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon :(
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 mei?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Katrien Duck / Daniëlle
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: 31 december 2007 --> 30mei 7de echo
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m MJ j , Kreeftje j, Annika m[/color=green][/color]

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @lot: Ja dat schiet al lekker op. We zijn nog heeeeeeel druk aan het klussen in het nieuwe huis (lekker als je toch al zo doodmoe bent..... pffff), maar het eind (voor binnen) is in zicht.
    Alle voorbereidingen zijn getroffen, moet alleen mijn jurk nog gaan afpassen (moesten hem vermaken vanwege mijn zwangerschap), schoenen ophalen, ringen ophalen en met de ambtenaar een afspraak maken.....

5. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Simba, wauw weer een clomid babe zwanger! Meid, het kan niet missen! Je bent hartstikke zwanger! Maar... ik kan je onzekerheid voorstellen hoor, had ik nl zelf ook hihi.
    Onwijs gefeliciteerd! Waarschijnlijk is het eitje dus bevrucht op vakantie? Ook herkenbaar!

6. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ja, in Venezuela! Dat weet ik zeker, want het was net voor dat we weer naar huis gingen en daarna hebben we een aantal dagen niet geklust...

Conclusie: Clomid-babes moeten gewoon vaker op vakantie! ;)

7. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    1E RONDE CLOMID
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo
    Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl.

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.
    Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo..

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan, nu 150mg

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei?
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Simba 26 mei
    Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon :(
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 mei?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Katrien Duck / Daniëlle
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: 31 december 2007 --> 30mei 7de echo
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hmmmmm Ik ga 18 juni naar Zakynthos

Maar... mijn eisprong is daar niet.. dat is dan wel weer jammer

9. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Petje wat fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad.. en alles staat op film toch? of hebben ze niet alles gefilmd? kan je het zelf rustig nakijken! Fijne vakantie naar Tukije! Geniet er maar van!
    Mooi foto! Mooie jurk!

Simba: YESYESYES! SUPERRRRRRRRRR! ZWANGERRRRRRR.. gefeliciteerd meid!

vandaag m'n 3e echo en NIKS te zien. Ze vond het tijdverspillen om nog weer te wachten want mn slijmvlies is zó dun, dat het ook echt niks meer gaat doen...!

Nu dus ronde 2 in met 100mg clomid, na eerst ongi opwekken met orgametril. Denk zo rond 15 juni echo.. Ohh wat duurd dat weer lang he? Sorry hoor, zit even in een dipje.. had zo goeie hoop! Ik weet dat ik niet moet zeuren, hier zijn meiden al veel langer dan mij bezig en dan pep ik mezelf weer op. Maar vandaag gaat het even niet..
    Morgen ga ik er wel weer voor! Vol frisse (tegen)zin!

Liefs van een trieste Linneke

10. bengel

bengel Niet meer actief

kop op linneke

ik ken het been there, en kijk nu...spuiten weliswaar maar iig iets wat aanslaat..onze tijd komt echt wel.

vanmiddag was ik supermisselijk, niet normaal meer. K had misschien iets meer moeten drinken, maar ik dacht juist dat ik wel redelijk gedronken had. later van die vlaagjes..maar ja, laat ik me maar niks in mijn hoofd halen, kan ook van de pregnyl zijn..
    volg. week weten we meer....ik gok op nog een ronde kan het alleen maar meevallen he...
    zucht

bengel

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    linneke balen zeg en dan duurt de volgende echo weer lang voor je gevoel he succes!

patje jullie zagen er mooi uit geniet van de lekkere vakantie!

12. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @patje: Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je er ook van hebt kunnen genieten. Jullie zagen er allebei fantastisch uit zeg! Alvast een fijne vakantie! :p

@Simba: SUPER :p :p :D Het is echt een tweede streepje hoor!
    Gefeliciteerd meid... en nu gaan (proberen) genieten. 8)

@all the rest: Succes weer deze ronde.... (ik lees nog steeds mee en blijf voor jullie duimen hoor!)

13. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Patje: jullie staan prachtig op de foto! Fijn ook dat jullie zulk mooi weer hebben gehad!

Heb vanochtend nogmaals getest. Dacht eerst dat ik niks meer zag, maar gelukkig...uiteindelijk toch een goede streep (donkerder dan die van gisteren, zie album). Ik was al helemaal in de stress, omdat ook mijn temp iets was gezakt... Ik ga nu maar niet meer tempen, want ik word nu bij elke daling enorm onzeker.

Begin nu zelf ook overtuigd te raken, dus ik ga mijn banner maar even aanpassen :D .

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Nou Simba, duiderlijk kan bijna niet toch!
    Ik vind het ook tijd dat je je banner aanpast ja!
    Geweldig hoor!

Patje, vergeet helemaal tegen jou te zeggen dat jullie er super uitzagen! En wat een lieve baas heeft je man zeg! Dat is echt niet verkeerd zeg!
    Heel veel plezier en geniet lekker van het weer, en vooral van elkaar!

Liefs, Esther

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Heee wat lees ik nu :D Weer een zwangere, super! Doen jullie goed hier ;)

Sima: Van harte meis! Mooie banner, staat je goed!

Patje: Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben, alsnog gefeliciteerd met jullie huwelijk!

liefs
    Marjo

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @patje: gefeliciteerd nog met je huwelijk! Hele mooie jurk! En wat tof dat jullie gewoon ff een huwelijksreisje naar turkije KRIJGEN wowowow!

@simba: geloof je het nu wel? hihi top echt super ben zo blij voor je!

hier vanavond laatste provera pilletje en dan maar weer wachten tot de duivels arriveren... EN weer lekker een lang weekend voor de boeg jammer dat het weer niet meezit...

dagdag!

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

@patje...wat zag je er mooi uit! enne top zeg van die baas! gewoon een reis! echt super!

@simba...nou dat kan gewoon niet misse he!

@jody...heej meid..lang niets meer gehoord... hoestie nou met de misselijkheid?

@all...straks om kwart voor 3 langs de uroloog met kris... kijkuh wat die te zeggen heeft.... enne straks eerst de ringen ophalen bij de goudsmid! ben echt helemaal blij.... hopen dat het lachen me vanmiddag niet vergaat... ga denk ik ook langs de gyn, ff vragen of ik controles mag....

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @all thnks! we hebben 3 kwartier vertraging. ben zenuwachtiger voor het vliegen dan voor het trouwen. we zitten in een 5 sterren hotel... was echt in shock.
    @simba echt nog een keer, gefeliciteerd meid! echt helemaal toppie! nu wij niet zwangeren nog ;)
    @wen, succes bij de uroloog! ben echt benieuwt hoe jij er uit zal zien. ooohhh en een tip: neem geen jarretels met kousen... wat een k*tdingen.

ik ga jullie verlaten voor een weekje, niet teveel typen he? anders moet ik zoveel bijlezen dalijk ;)

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

ow...wattan? heb een corset besteld voor onder mn jurk enne daar zitten jarratels aan vast...heb bij de v en d van die zelfophoudende kousen gekocht...

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

AAAAAAAAAH ik dacht dat het over een ovu test ging.
    Wat mooi nieuws man!
    GEFELICITEERD!

@ patje

Wat een mooi paar!

Hier gaat wel.
    Gisteren erg over gegeven.
    Vandaag minder. krijg zwaardere medicijnen.
    En zolang er nog iets in komt hoef ik niet terug.

Deel Deze Pagina