@ moon Hoop dat de zwaardere medicijnen beter werken voor je en dat je nu eens kan gaan genieten. Je hebt al zoveel meegemaakt deze afgelopen 8 weken dat het tijd wordt om te gaan kunnen genieten. Ik duim voor je dat je je eigen veel beter gaat voelen. @ patje Mooie foto! Gefeliciteerd en veel plezier in Turkije! @ wendyp Leuke kaartjes zeg veel succes vanmiddag! @ simba Staat je goed die nieuwe banner. @ denise hoop dat je ongi snel komt. Net de 7e provera tablet ingenomen. Nog drie tegaan voor de nieuwe ronde.
Vandaag terug geweest naar het ziekenhuis. Baarmoederslijmvlies was goed 9mm. Alleen nog geen activiteit van beide eierstokken. Bloedprikken voor progetoron en.... nog een hormoon. morgen wordt ik terug gebeld over uitslag en hoe nu verdere aanpak... Uitslag van het zaad onderzoek was ook prima, dus dat scheel toch ook wel weer Groetjes mia
@ fuunie girl Minder dat je eierstokken niks lijken te doen. Wel mooie dikte van het baarmoederslijmvlies (ik kom zelf niet verder als 5mm tot nu toe) en van de goede zwemmers. Veel succes nog en houd hoop zoals je hier leest raken er voldoende meiden in de MMM zwanger!
Ik hou ook zeker wel hoop dit is de eerste keer van clomid, ik ben niet zo snel uit het veld te slaan. Groetjes
@wendy ik had ook een corset onder mijn trouwjurk en heb je jarretels er niet aangedaan mijn pantys bleven even goed wel zitten! hoe is het gegaan bij de uroloog? @funnygirl dat is niet leuk als je eierstokken nog niets lijken te doen, hopelijk is je bloedonderzoek goed en kunnen ze snel wat ondernemen @moon wat zou het fijn zijn als je niet meer zoveel hoeft over tegeven succes hoor! @simba de streep is vandaag zeker dik en wat staat die banner mooi zeg! hoe vaak heb je clomid gehad? ik moet dinsdag naar de gyn om te kijken of de 50 mg aanslaat of niet dus voor nu even afwachten!
@ all..... Net bij de uroloog geweest en uitleg over de uitslag (leuk die nederlandse taal haha) gekregen. Het was beter dan goed, alleen een beetje taai en er zat die ontsteking in. Dus ik vroeg wat dat taaie inhield, hij zei dat het door de ontsteking kon komen. Nu heeft kris antibiotica meegekregen, die moet hij 20 dagen slikken en het advies om zittend te plassen (haha) enne minder koffie en cola te drinken. Dan 26 juni moeten we terug komen, krijgt ie een plasonderzoek (hoe hard die plast en hoeveel) enne een prostaat onderzoek. Verder moeten we voor die datum weer een potje inleveren, voor een nieuw zaadonderzoek...... Verder.... (meeste gericht aan esthertje haha) ben ik langs de gyn afdeling geweest, neergelegd dat ik follikelmetingen wil hebben, omdat ik bang ben voor overstimulatie, omdat ik volgende maand met 100 mg moet beginnen... en zij zei (dat grietje achter de balie) dat als ik ongesteld word, dat ik moest bellen voor een afspraak voor een echo.....jipppieeeeeee alleen zei ze dat ik dan op dag 3 moest komen voor de eerste echo...vind dat zelf een beetje vroeg? Nou heel verhaal......
iedereen bedankt voor het welkom-heten! @Wendy, ja, Duphaston, dat was het! @Linneke; ik zit in Marokko Wel grappig (en goed denk ik) dat ze hier blijkbaar dezelfde medicijnen als in Ned hebben. ik neem nu dus Duphaston en dacht gister dat ik (eindelijk!) ongesteld zou worden. het was een heel klein beetje. maar vandaag weer niets! vaag hoor. ik ben maar aan het wachten tot ik eindelijk ook met de Clomid kan beginnen.. maar daarvoor moet ik op de 2e dag van mijn cyclus zijn. ik heb geen idee of dat NU is..
@wendy: Fijn dat je in ieder geval een echo krijgt! Maar, op dag 3? Dan begin je met clomid en is er echt niks te zien......
Nee he? dat dacht ik ook al niet....als ik dan bel...voor welke dag zal ik dan bellen? dag 9 of 10 ofzo? normaal met 50 mg heb ik dik in de 30 mn eisprong pas...
@afrika....hoe lang zit je nu na je duphaston dan? Is de behandeling in marokka hetzelfde als in nederland?
Wen Spannend zeg allemaal! Dus Kris kan zittend gaan plassen, ach lekker toch, word ie ook niet moe! Hoop dat dat allemaal snel voorbij is die ontsteking! Daar hebben we niks aan natuurlijk. Ik vind dag 3 heeeel erg vroeg hoor. Ik moet meestel op dag 12 ofzo komen... en soms is dat ook al te vroeg, en kan ik op dag 15 ofzo weer terugkomen. Maargoed, niet tegenin gaan, gewoon gaan, beter een keer te vroeg als te laat moet je maar denken! Wel super dat je gegaan bent hoor, ben weer trots op m'n vriendinnetje! Hoe zijn de ringen geworden? XXX
Ik kreeg een FM op dag 12. Toen was hij 8 mm... Uit dat eitje ben ik ook zwanger geworden! Ik zou het moeten bekijken op welke dag hij precies gesprongen is maar ik dacht op dag 21 pas..... Dan zou hij dus (statistisch gezien) 26 mm moeten zijn geweest. Ik gebruikte wel 150 mg...
owjah... de ringen..... sjonge jonge...dat ik dat nog niet eens verteld heb! Gaan we ze dus ophalen, in bloemendaal.... Die man die ringen laten zien.... krijgen we ineens nog een supermooie bos bloemen enne een cadeautje. alvast voor ons huwelijk! dusse ikke open maken, zit er een rvs fotolijstje in, supermooi, met daarin een foto van ons toen we de ringen gingen uitzoeken en passen!
Wat super leuk zeg! Dat is wel een hele leuke verassing! Gaaf hoor ! Was de foto een beetje leuk geworden?
heb het toch nog even nagekeken.... Hij sprong op dag 20... Waarschijnlijk dus bij 24 mm.... Zat er 1 dagje naast Das aardig van de juwelier zeg!
uhh nee ik sta erop enne mn haar zit niet...enne ik zie eruit alsof ik zo een trein uit de rails sla haha
@wendy; ik ben nog bezig met de Duphaston, moet het eigenlijk t/m vandaag nemen. maar gister werd ik dus een beetje ongesteld, dus ik dacht dat m'n cyclus misschien al begonnen was. maar vandaag weer niets. ik heb verder geen idee of de behandeling hetzelfde is als in Ned, want ik ben in Ned nooit onder behandeling geweest. en ik ben ook niet zo op de hoogte daarvan, ben een groentje ik weet wel dat je hier direct bij een gyn of verloskudige terecht kan voor vragen en onderzoeken en dergelijke. de huisarts kan je gewoon overslaan. maar je moet wel alles zelf (cash) betalen, echo's enzo. dat is wel minder.
hahahahahahahhahahahaha! Sorry mag ik niet om lachen! Zal best wel weer meevallen Mevr. ik vind mezelf niet leuk op foto's staan!