ben blij dat het goed met je gaat moon Wendy. ik teste positief 3 dagen voor de laatste dag dat ik vorig jaar mijn laatste pil innam. wie weet gebeurt zoiets bij jou ook
@ moon fijn dat je je eigen weer beter begint te voelen. Hier vandaag de ena laatste Provera tablet en dan mogen van mij de komen. Ik ben helemaal klaar voor de nieuwe ronde.
Ik heb deze cuclus afgebroken en ben gisteren met de provera begonnen, de clomid deed weer niks dus ronde 9 is een feit
Heb je eerder altijd een eisprong gehad dan? Ik moet nu ook gaan beginnen met de 100 mg, maar hoor ook over deze dosis verschillende verhalen. Ben eigenlijk benieuwd of je wanneer de eerste keer een eisprong komt bij een bepaalde dosis dat dit altijd zo blijft. En dat je dus eigenlijk geen hogere dosis meer nodig heb. Sorry dat ik zoveel vragen stel hoor
vraag maar raak hoor en als het de eerste ronde aanslaat geeft helaas geen garantie dat het daarna ook aanslaat. heb nu met 100mg; 1e ronde; 2 eitjes 2e ronde; deed het niks 3e ronde; eisprong 4e ronde; deed het niks en heb ik gisteren afgebroken dus nu zelfs 5e ronde 100mg, dacht 4.
@ linneke; dit geloof je niet, ik ben ook Fries! echo's zijn hier zo'n 35 euro per stuk. op zich valt dat nog wel mee, maar voor hier is het best een groot bedrag. heb ook ontdekt dat ik meteen clomid 100 moet gaan slikken ipv 50, geen idee waarom. maar dat lijkt me dus nog een verschil met Nederland. daar begint iedereen met 50, toch?
Ik ga er niet meer vanuit...aangezien vandaag de dag was, dat ik voor de laatste keer ongesteld werd van de pil... volgens mij nam ik de 25e ofzo de laatste in.... Zit inmiddels op dag 32, mn temp is nog hoog... maarre ik ga eigenlijk nergens van uit..... voel me net zoals voorgaande maanden eigenlijk...
Hey ladies, Even een berichtje van mij. Moet morgen naar het ziekenhuis voor weer een echo om te zien of er geen cystes meer zijn. Ben heel benieuwd, ga nergens meer vanuit, kan het alleen maar meevallen. Lekker op stap geweest het weekend, flinke kater, maar ook wel weer eens heel lekker! Wen, echo op dag 3 is om te kijken of je eierstokken schoon zijn, krijg ik ook altijd. Zo ook deze x toen bleken er nog 3 van de 4 eitjes te zitten, wat ze dan cystes noemen. Dus vandaar, maar wel vragen of je ook echo's mag op latere dagen om te zien hoe het groeit! Es, klote dat je ongi bent. Maar niet opgeven he?! Voor alle nieuwen, veel succes en blijf lekker schrijven. Sam, wederom klote! Volgende ronde is die van ons, echt! En de rest, zwangeren en wachtenden onder ons. Succes! x SHaartje
@shaartje.... succes morgen met je echo....duim voor je dat er geen cystes meer zitten! Hmm lekker stappen...ff lekker afreageren op de drank haha! enne hmmm ok, dat wist ik niet van die dag 3... ik zat juist te denken als ik ga bellen om voor dag 9 een afspraak te maken... komt ook beter uit voor mn werk.....
dag 32, hoge temp. Of zit je nog veel te vroeg. Hoelang is je cyclus normaal? En leuk van jullie kattenbaby, zou er zelf ook nog wel 20 willen!
Mn cyclus is normaal 32-34-32- maarre de laatste keer wassie 36 dus ik ga daar vanuit... enne die poezenbaby...jah echt he... ze hadden er nog 2 over..maarre dat vond kris te druk...met 4 katten