Snap ut! 4 is wel veel. Zeker met de baby erbij waar je nu zwanger van bent......?! hihihihi Spannend hoor! fijne dag. x
haha grapjas..... nee ik geloof er eigenlijk niet zo in...kan me niet voorstellen dat het nu ineens wel raak zou zijn.... Weet wel dat kris echt heel hard gaat juichen dan...dan hoeftie die prostaat-onderzoek niet te laten doen... Hij wilt dat echt niet! Hij zegt het is een uitgang en blijft een uitgang...geen ingang.. Owjah denk dat ie ook wel blij is, omdat we dan een kindje krijgen haha
Homo's denken daar heel anders over! hihihih Tis voor een goed doel moet je maar denken, maar kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is. Vind die echo's ook niet opwindend....maar het went, zelfs dat.
he Wendy toch wel spannend meid.. hoe hoog is je temp nu en wat is normaal na je ei bij jou? ik hoop het zo voor je..
Maarre we zien wel...ik denk dat ik gewoon ongesteld word deze maand.. ik ga mezelf niet gek maken dit keer..ben de hele maand al redelijk nuchter erover.... (jullie gaan me toch ook niet gek maken he?)
nee tuurlijk maken wij je niet gek, maar mijn temp was wel hoger toen ik zwanger was dan de maand ervoor.. maar zeg verder niks hoor. heb je wel een test in huis?
Wendyp je weet het nooit meis, misschien is het nu wel jullie tijd om zwanger te worden. Zou ook fijn zijn voor je vriend i.v.m. het prostaatonderzoek. Maar het schijnt echt mee te vallen. We wachten het maar rustig af. Ik wacht op mijn menstruatie (geen idee hoelang dat gaat duren waarschijnlijk ergens eind juni) en krijg dan op de 3e dag een uitgangsecho als dat goed is mag ik weer beginnen met clomid 50 mg. groetjes vruchtje
Hebben trouwens gister gepaintballt met het hele gezin...was echt lachuh zeg! waren met zn 12en, enne hier op de foto wilde mn broertje wel in het bunny pak.... ben 6 keer goed geraakt... http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=21796
zo mijn woonkamer en computer kamer zijn klaar. .heb al foto's gemaakt, wil ze in mijn album zetten, maarrruh...ik ben niet zo slim met deze dingen, morgen of overmorgen heb ik tijd, en zal ik eens weer een poging doen. HET IS ECHT SUPERRRRR MOOOOOOOOOI bijna alles is door mijn lief zelf gemaakt! GOED he..ben zo trots op mijn nieuwe ruimtes..van de week, laat ik wel weten wanneer het er in staat, wil jullie mening graag. verder voel ik me oke, ben nu wel misselijk, maar moet denk ik gewoon eten, en dan is het weg.... WEndy je houdt t wel spannend..ik duim stiekum voor je hoor, hoezo stiekum ik duim gewoon.. groet/knuf bengel
Even aan de zwangere onder ons... De maand dat jullie zwanger werden, hadden jullie toen juist last van afscheiding offe juist niet? oops: sorry voor de ranzige vraag )
jep heeeeeeeeeel veel wit.. en het word pas nu iets minder.. creme leek het wel. merkte het verschil voornamelijk in mijn (.)(.) eerste ei deden alleen mijn tepels heel veel pijn, maar nu ook de zijkan en onderkant als je drukte.
Ik heb juist iedere maand heel veel wit... net danio (he es ) maarre deze maand juist geen afscheiding.... enne mn borsten doen de afgelopen 5 maanden al aaneengesloten pijn geloof ik haha
HAAAAAAAAAHH! Wat grappig! Dus doe bist ek een friesk famke! Hebben jullie al kinderen? neem aan dat je met een marokaan gaat? Leuk, krijgen jullie ook half arabisch half friese kids! (En dat zijn de mooisten hoor! ) Jeetje, dat is idd wel een heel, bedrag om dat elke keer zelf te betalen, maar ja, voor het goede doel, he! Ben heel benieuwd wat jedaar doet, werk je ook? of zit je gewoon thuis? (ik wel, werk wel thuis, gast-ouder) en wonen jullie ook bij de familie in? of eigen woonruimte?Anders mag je mij wel even een pb-tje sturen! Ik kreeg idd eerst 50 mg, maar dat deed nog niks dus nu wel gelijk 100 mg.. Suc6 iig met alles! Ik zit aan de orgametril, om ongi te worden, maar geloof dat niemand dit verder voorgeschreven krijgt, hè? Lees hier steeds andere dingen, zoals provera en zo>? Is er iemand die ook Orgametril krijgt om ongi op te wekken? liefs Linneke (die de orgametril wel op kan kíjken! wat gaat het nu weer langzaam.. straks 2e ronde, 1ex 100 mg)