Nou, ik weet dus wel wat ik volgende week ga vragen! Een cocktail van Clomid met Pregnyl. Manlief's sperma is meer dan prima. Ze willen me sowieso maar 3 ronden aan de Clomid zetten, dan zou zo'n arts toch wel de beste kaarten inzetten? Kom maar op, Clomid 150!
Hallo allemaal, Wat veel berichtjes als je een paar dagen niet bent geweest op het forum..... Wij zijn druk met ons nieuwe huis bezig (alles valt tegen, verrotte vloer, verrotte schouw etc... pffffff) dus ik ben weinig op het forum.. Mijn NOD was vandaag.... Helaas, aan het eind van de middag die @!#$%duivels.... Op naar de volgende ronde dus. Maar goed ik weet in ieder geval wel zeker dat ik op 25 dec een ovulatie heb gehad, anders was ik niet ongesteld geworden... Ik zal dat waarschijnlijk 16 jan wel van de gyn horen (bloeduitslag). Jammer hoor, ik had goede hoop omdat we 'per ongeluk' echt op de goede dagen hadden geklust..... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel bedroefd ben (misschien klinkt het raar)...... We willen het heel graag maar we hebben zoiets van... het is nog maar de 1e ronde clomid.... Het heeft aangeslagen dus onze kansen zullen vast nog komen... Nou, ik wens iedereen weer een vruchtbare maand toe! De moed niet laten zakken hoor... We zijn inderdaad met veel mensen op het forum en het word tijd dat er eens wat meiden zwanger worden...
Hoi meiden, las toevallig jullie verhaal Clomid is inderdaad zoals smurfin zegt om de eitjes te laten groeien. Bij een heleboel vrouwen springt het eitje dan vanzelf wel, maar er zijn ook vrouwen bij wie hij niet springt (zoals bij mij) pregnyl zorgt er dan voor dat je eitje springt! Ook kan het zijn dat de gyn. je pregnyl voorschrijft om ervoor te zorgen dat je precies weet wanneer de eisprong is en je dus gericht kan "klussen" Ik heb drie rondes clomid gehad (50, 100 en 150 mg) helaas sloeg het bij mij niet aan. Op dit moment bezig met puregon icm pregnyl! Succes! Liefs Nannie
Het feit dat de gyn je ei ziet en volgt, vind ik wat betreft klussen al gericht genoeg! In de maanden dat ik namelijk maanden niet ongesteld werd, hebben we ons op goed geluk suf geklust ha ha. Maar ik kan me voorstellen dat als je ei niet vanzelf springt of als je met inseminatie bezig bent, dat pregnyl wel gebruikt wordt! @Dieseltje, jammer dat de duivels er zijn. Maar je weet nu tenminste dat clomid wel werkt bij jou! Op naar de volgende 'klus' ronde. Dubbel klus plezier voor jou dus ha ha. Hoe groot was jouw ei op CD 10?
Balen Dieseltje, het had zo mooi geweest hè? Maar zoals je zegt, het is ronde nummer 1, en het slaat aan, dat is al heel wat als je de verhalen hier zo leest! Heb je al clomid voor deze ronde in huis? Omdat je de 16e pas weer naar de gyn moet? Heel veel succes met jullie huis! Hier eindelijk een duidelijke temp-verhoging, begon toch al heel erg te twijfelen. Als ie morgen weer hoog is, dan zet FF m'n kruis ( eisprong ) op afgelopen zondag!
1E RONDE CLOMID MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari! Nu op 't wachtbankje... Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid, zit naast smurfin op het bankje. Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten. 2E RONDE CLOMID French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg. Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan naar gyn geweest. ER IS EEN EI VAN 11,5 MM! Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. Puksem: 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari. 3E RONDE CLOMID Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari. Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn Bengel: PCO: 150 mg is aangeslagen op CD 17=6 januari een eisprong gehad. nu afwachten, vrijdag 12 jan en op verjaardag 15 jan een bloedtest voor progesteron waarde bepaling. Zou mijn moeder gelijk krijgen en dat ik op haar operatie dag goed nieuws heb?? 4E RONDE CLOMID Patje20: 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? Cath: op 4-1 twee eitjes van 13 en 14 mm. Op 8-1 weer voor een echo! NOD French: NOD 10 januari Wendy: NOD 19 januari Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Smurfin: NOD 20 januari Jody: NOD 19 januari. Patje: NOD 2 februari Puksem: NOD 3 Februari Cath: NOD 24 januari? Bengel: NOD 21 januari? Dieseltje:NOD 7 februari EISPRONG Smurfin: 6 januari Wendy: 5 januari Bengel: 6 januari[/quote] Dieseltje: 24 januari
@Smurfin: Ja, het is jammer, maar ik laat de moed niet zakken! Op naar de volgende ronde.... Ik ga vanmiddag weer even clomid halen, kan ik gelijk starten over 3 dagen.... @marit: Ik heb geen inwendig onderzoek gehad op cd 10, eigenlijk helemaal geen inwendig onderzoek gehad omdat ik op dag 19 naar de gyn moest en ik toen al geovuleerd had (volgens mijn temp). Klopt dus ook want 14 dagen later kwamen de ....
1E RONDE CLOMID MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari! Nu op 't wachtbankje... Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid, zit naast smurfin op het bankje. Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten. 2E RONDE CLOMID French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg. Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan naar gyn geweest. ER IS EEN EI VAN 11,5 MM! Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. Puksem: 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari. 3E RONDE CLOMID Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari. Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn Bengel: PCO: 150 mg is aangeslagen op CD 17=6 januari een eisprong gehad. nu afwachten, vrijdag 12 jan en op verjaardag 15 jan een bloedtest voor progesteron waarde bepaling. Zou mijn moeder gelijk krijgen en dat ik op haar operatie dag goed nieuws heb? 4E RONDE CLOMID Patje20: 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? Cath: op 8-1 twee eitjes van 18 en 21 mm. Direct Pregnyl gekregen en beide eitjes zullen springen! NOD French: NOD 10 januari Wendy: NOD 19 januari Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Smurfin: NOD 20 januari Jody: NOD 19 januari. Patje: NOD 2 februari Puksem: NOD 3 Februari Cath: NOD 23 januari Bengel: NOD 21 januari? Dieseltje:NOD 7 februari EISPRONG Smurfin: 6 januari Wendy: 5 januari Bengel: 6 januari Dieseltje: 24 januari Cath: 9 januari
Hallo! Zoals jullie lezen, alles goed hier! Twee mooie eitjes, 18 en 21 mm. Gisteren pregnyl gehad en vanavond moeten we klussen en dan kunnen we alleen nog maar afwachten... Spannende tijd! Sorry, maar die kleuren kopieren is geloof ik niet mijn specialiteit! Iemand tips? Liefs Cath
hoi maritt ik wil je niet onzeker maken hoor, dat was neit mijn bedoeling excuus hiervoor, ik wilde alleen laten zien wat t bij mij gedaan heeft, en laten weten dat een ieder anders is, en je dus niet kan vergelijken met elkaar. succes en ik duim voor je op een superei! Bengel
ik heb net telefoon gehad van mn gyn en aan het bloed te zien heb ik geen eisprong gehad....k*tzooi! ik baal hier echt van! ik moet donderdag weer naar de gyn en dan zullen ze het wel weer verhogen maar dan moet ik weer eerst provera blalabla.... ik ben de dag naar 2e kerstdag naar de gyn geweest voor een samenlevingstest en die was gelukkig goed.....ik vroeg of ik nou een echo kreeg en dat hoefde volgens hem niet want aan het ''slijm'' te zien heb ik een eisprong gehad. nou....niet dus! stomme l*l! had gewoon even gekeken! nou moet ik weer zo lang wachten! pfffff....moest ff mn ei kwijt.....hehe dat lucht op! nou op naar de volgende ronde....
balen meid.. nou vik ga morgen naar de gyn.. gaan we samen aan een nieuwe ronde beginnen ok french.. komt allemaal goed.. temp je niet?
1E RONDE CLOMID MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari! Nu op 't wachtbankje... Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid, zit naast smurfin op het bankje. Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten. 2E RONDE CLOMID French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg. Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan naar gyn geweest. ER IS EEN EI VAN 11,5 MM! Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. Puksem: 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari. 3E RONDE CLOMID Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari. Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn Bengel: PCO: 150 mg is aangeslagen op CD 17=6 januari een eisprong gehad. nu afwachten, vrijdag 12 jan en op verjaardag 15 jan een bloedtest voor progesteron waarde bepaling. Zou mijn moeder gelijk krijgen en dat ik op haar operatie dag goed nieuws heb?? 4E RONDE CLOMID Patje20: 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? Cath: op 8-1 twee eitjes van 18 en 21 mm. Direct Pregnyl gekregen en beide eitjes zullen springen! NOD French: NOD 10 januari Wendy: NOD 19 januari Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Smurfin: NOD 20 januari Jody: NOD 19 januari. Patje: NOD 2 februari Puksem: NOD 3 Februari Cath: NOD 24 januari? Bengel: NOD 21 januari? Dieseltje:NOD 7 februari EISPRONG Smurfin: 6 januari Wendy: 5 januari Bengel: 6 januari[/quote] Dieseltje: 24 januari
@smurfin, mooi dat je temp hoog is. Nu weet je helemaal zeker dat je een eisprong hebt gehad! @bengel, weet ik ook wel hoor! En het is alleen maar fijn om te horen hoe het bij anderen gegaan is. Alleen was ik zo positief, maar volgens mij is 11,5mm helemaal niet zo groot. Nou ja, afwachten maar.... @french, wat zijn die gyns soms toch ontzettende eikels zeg! Ik kom nog maar net kijken, maar heb het soms al helemaal gehad. Ik wilde namelijk net vragen, als ze een eisprong vermoeden moet je ei toch ook weg zijn daarna? Blijft dat grote eitje dan gewoon zitten? Moet je dan volgende keer soms pregnyl om hem te laten springen? Want hoe groot was ie bij je laatste echo? Hoe groot was jou ei op CD 10 dan? Wat een vragen allemaal he?! Ik vind dat we een fijn clubje hebben. We kennen elkaar nu langzamerhand een beetje en dat is ook wel prettig. Het andere clomid forum is zo groot!
@french...balen meid!gooi ut dur maar uit! Enne nu? 100 mg? @mj...Hoe gaattie meid? vandaag ook lekker thuis gebleven? Succes mogguh bij de gyn! @smurfin..... hoog blijven he? @dieseltje... jammer meis... wel beter dat het aanslaat! Hebben jullie niet rond de 'bewuste' dagen geklust? Zijn er nog mensen die ik vergeten ben?In ieder geval succes!
@marit jah gaat wel goed hier... voel nog niets raars... Mn vriend hoopt dat het deze maand nog niet raak is..hij heeft zoiets, vind om de dag klussen wel leuk, de lieve jongen denkt dat ie straks 9 maanden niet mag..haha
ha ha, dus van hem mag het nog wel even duren! Mooi is dat. Ik ga vrijdag weer voor een echo om te kijken of het ei gegroei is! Zo spannend, kan niet wachten!