Hoi Wendy: Ik wil je niet gek maken hoor, maarrruuhh ik had juist helemaal nergens last van. Mijn borsten deden geen pijn, ik had bijna geen afscheiding (normaal wel) ik had het gevoel dat ik niet zwanger kon zijn..... geen touw aan vast te knopen dus. Blijf gewoon voor je duimen meid!
oh jeee...dan ga ik toch nog hoop hebben....ik denk maar telkens: het zal wel niet, dan valt t allemaal wel mee. Maarik heb deze maand zoveel wit, dat ik inlegkruisje indeed, met alg gevolg nu een schimmelinfectie geloof ik, het is wat beurs. En ook alleen mijn tepels deden pijn...zal ik geluk hebben deze maand? DUIMEN MEIDEN
meiden ben helemaal gestressed vanmorge bij het plassen heb ik bloed verloren. heb wel gister sex gehad en geen pijn in mijn buik, maar ben helemaal over mijn toeren.
meid, als je sex hebt gehad kan er een adertje geknapt zijn. maar als je het niet vertrouwd zou ik de gyn bellen
kan pas morgen bij de gyn terecht, maar die afspraak stond al.. vet spannend, maar denk gewoon een adertje.. pff wat gaan de uren nu langzaam tot morgen
@mj: hoop echt dat alles goed is, maar het zal inderdaad van het potje sexen zijn hoor...... Probeer te relaxen.... Meiden ik heb op een ander topic gelezen dat kreeftje een 2-ling krijgt! Dat wisten we nog niet toch? of heb ik iets gemist. Ik ben niet meer zoveel online, thuis geen internet meer ivm de verhuizing...
Duim maar voor bengel hoor Ik heb nog hoop op haar... Voor mij is het zo goed als over...temp was vanochtend rond het vriespunt...dusse ben druk aan het wachten op mn menstr. tweeling? wat is het toch oneerlijk verdeeld!.... Wel leuk voor kreeftje
@Wendy, balen dat je temp lager was vanochtend! Maar ik duim nog voor je hoor! @Bengel, mijn duimen draaien ook voor jou hoor! @Shaartje, hoe was je zh bezoekje? Alles schoon? @Moon, hoe is het? Voel je je alweer wat beter? @MJ, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Ik heb het ook gelezen hoor, dat het een gesprongen adertje kan zijn! Morgen echo! Spannend! @All, veel succes! Liefs, Marit
SHIT, ik dacht nog clomid te hebben... ben al een dag te laat eigenlijk, had ik niets meer, dan maar morgen... zit ik op dag 5, lekker stom! Maarja, tis niet anders Kreeftje een tweeling, wat super zeg! Wen... ik duim ook nog een beetje voor je hoor! MJ, hoop dat je snel gerustgesteld bent! Shaartje, hoe was het? VERTEL VERTEL! Enneh, Bengel... ook voor jou duim ik hoor! Spannend joh! Het word wel weer tijd voor een felicitatierondje dacht ik zo! Liefs, Esther
Hey meiden, Plaats dit bericht met gemengde gevoelens hier, omdat sommige meiden nog steeds zo intensief bezig zijn. Vandaag de eerste echo gehad en wat blijkt er waren 2 beebs te zien met 2 mooie klopende hartjes @wendyp ik snap het wel hoor dat je het oneerlijk vindt ik vindt het ook oneerlijk verdeeld maar ik heb er ook op gewacht alleen iets minder lang dan jullie , maar ik denk ook aan jullie hoor dat het gauw zo mag zijn daarom lees ik hier ook meer dan dat ik hier schrijf want eerlijk waar schrijf met gemengde gevoelens. @mj Snap dat je schrikt ik heb het ook gehad na de sex, bij mij was het idd een adertje wat is gaan bloeden het was toen ook gauw over. hopelijk wordt je morgen gerustgesteld en kun je weer verder gaan genieten. Liefssss
Hoi MJ24, Vervelend dat je je onzeker voelt, maar het komt vast en zeker door het vrijen en zolang je geen buikpijn hebt komt het vast goed. Probeer je rustig te houden voor zover dat gaat is beter voor de beeb. liefs vruchtje en veel sterkte morgen met de echo. @ wendyp jammer van je temp daling volgende ronde hopelijk beter @kreeftje gefeliciteerd met de 2 ling geweldig joh
Hoi hoi, Hier geen positief nieuws helaas. Nog niet schoon, nog 1 follikel zonder ei van 1.8 cm. Weet nog niet hoe nu verder, dat hoor ik morgen, dus wordt vervolgd. groeten shaartje, die niet weet waar ze de moed nog vandaan moet halen....
Shaartje... jeetje wat een drama zeg! Maar kop op meis... het komt echt wel weer goed ! Al lijkt het nu een uitzichtloze situatie. De dames die al zwanger zijn hebben vast ook allemaal wel eens zo gezeten. Ook de dames die nog niet zwanger zijn, maar probeer positief te denken. dikke kus, Esther
shaartje dat is balen zeg ben benieuwd wat ze morgen zeggen! wendyp duim nog een beetje voor je hoor! en ook voor bengel! kreeftje super zeg een tweeling geniet ervan! ik ben vandaag voor een echo geweest om te kijken of de clmid 50 mg zijn werk heeft gedaan helaas waren er alleen nog blaasjes te zien die nog niet echt gegroeid waren moet maandag nog een keer voor een echo en als er niets te zien is ws weer aan de provera en dan krijg ik clomdi 100mg dus nog even afwachten tot maandag! allemaal succes!
Hallo hallo, Hoelang kan je last blijven houden van de bijwerkingen van de eerste ronden clomid 50. 5 dagen geslikt, nu is mijn vraag hoelang blijven die bijwerkingen hangen? Morgen moet ik overgens weer naar het ziekenhuis voor nog een echo. 10de dag echo gehad en morgen weer. Liefs mia
funnygirl succes morgen, was er op dag 10 wat te zien? ik weet niet hoelang je last van de bijwerkingen kan blijven houden....