Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

oh dan heb ik minder, want ik had maar 1 ampul: 2 ampullen wel: 1 met vloeistof en 1 met poeder
    AAAAAAAAAAAARHHHHHHHHHHHHHHHHHH dit wordt spannend...
    morgen vroeg testen dan maar (denk ik)

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

mj en kreeftje, gefeliciteerd met jullie tweeling, wat superrrrr. ik wil ook :D
    geniet ervan meiden

bengel, spannend meid

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden het is jullie ook allemaal gegung!!! ik lees hier vaak mee maar om hier wat te schrijven gaat bij mij dubbel op ik vindt dat jullie ook het recht hebben op een zwangerschap en duim nog altijd voor jullie [-o<

Nogmaals hier wordt aan jullie gedacht hoor......

@bengel

Spannend meid!

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    1E RONDE CLOMID
    Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo
    Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl.
    Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.
    Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo..
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn, pco. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag voor 1e follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn.

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei?
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon :(
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 mei?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Katrien Duck / Daniëlle
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!!
    Moon85: 31 december 2007 --> 30mei 7de echo
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: +/- 2 februari 2008

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mj: gefeliciteerd meid met je tweeling!

@bengel: spannend meid...ik ga heel hard voor je duimen!

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou meiden denk dat ik ongi ben geworden, misschien ben ik wel gek maar zo voel ik me wel. Vanmorgen was het nog niet zover maar omdat ik een afspraak had heb ik er een tampon in gedaan en straks ga ik ff checken of mn vermoedens klopte... zo niet dan ben ik gek aan het worden hahaha doeidoei!

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj en kreeftje

Wat leuk voor jullie 2!
    Wij hadden gisteren wel de hele baarmoeder door laten kijken of het er geen 2 waren maar helaas.
    Ach kan niet alles 2x hebben ;)

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl.

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn, pco. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag voor 1e follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn.

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....

NOD
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 mei?

Katrien Duck / Daniëlle
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem
    Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo
    Simba: +/- 2 februari 2008

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel....

Je zei toch ook dat je op dag 3 een echo kreeg altijd? Ik ben morgen natuurlijk nog ongesteld...vinden ze dat neit erg dan? offe is dat niet raar... uhh sorry...maarre vind het nogal genant... niet voor de echo hoor, maar omdat ik ongesteld ben...

10. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Ik had het de vorige keer ook dat ik net ongi was geworden..
    Maar ze keken er geeneens van op, ze zijn wel wat gewend.
    Ze zijn niet voor niets Gyn geworden ;)

11. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Kreeftje en MJ@ Van harte gefeliciteerd met jullie 2-ling...

Hier beginnend bruinverlies dus morgen 1e cyclusdag...
    Eindelijk zondag terug beginnen met 100 mg clomid. Woensdag 13 juni voor fm, khoop echt dat de 100 mg aanslaat.

Voor de niet-zwangeren een heel dikke knuffel, want dat kunnen we altijd goed gebruiken hé...

Vele groetjes,
    Mariska

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

groupshug! :whistle:

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    1E RONDE CLOMID

2E RONDE CLOMID
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo...

3E RONDE CLOMID

4E RONDE CLOMID

6E RONDE CLOMID

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID

9E RONDE CLOMID

1E RONDE HORMOONSPUITEN

3E RONDE HORMOONSPUITEN

NOD
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 mei?

Katrien Duck / Daniëlle
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem
    Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo
    Simba: +/- 2 februari 2008[/quote]

14. bengel

bengel Niet meer actief

hoi wendy

juist als je ongi bent willen ze kijken, want dan is bmslijmvlies mooi dun en hele kleine eitjes. en ze kijken echt niet op van wat bloed hoor.
    ik vond het de 1e keer ook vreselijk, nu is het een gewoonste zaak van de wereld.

Hier is het denk ik game over. kon het niet nalaten te testen, negatief :cry: ..dan maar hopen dat ik morgen al ongi ben, kan ik maandag weer gaan spuiten...'vrolijk'verder, het is ;'pas ronde 2 met spuiten' en 19 maanden vanaf het stoppen met de pil. zucht..*&^%&*^zooi,maar ja, negatief zijn schiet je niks mee op.

GROEPSHUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

xxxxx
    bengel

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Okidoki... Hopen dan maar dat het snel de gewoonste zaak van de wereld wordt haha...

Enne kop op meissie....groupshug. ;) negatief hoeft niets te betekenen he... wacht lekker gewoon af! maarre dat 'vrolijk' verder gaan ken ik...gister ongesteld geworden grrrr voor mij afgelopen maandag precies een jaar....

16. Lot84

Lot84 Lid

7 dec 2006
    7
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik lees hier al een tijdje in stilte mee, maar heb nu toch een vraagje.
    Ik slik nu sinds 5 dagen Dupahaston 10mg om bloeding op te wekken
    Moet nog 5 dagen en daarna moet bloeding komen.

Voor mensen die dit ook gebruikt hebben:
    Hoe lang duurde het tot de bloeding kwam?
    Gelijk of duurt dit enkele dagen?

voor iedereen Veel succes met de behandelingen en het zwanger
    worden.

Liefs Lot84

17. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Bengel: het kan nog! Misschien test je later positief. Duss...geen bloed is goed!

Lot84: ik heb nooit duphaston gebruikt, maar wel primolut en provera (vergelijkbare middelen), en daar werd ik altijd binnen de 2-4 dagen ongesteld.

18. Lot84

Lot84 Lid

7 dec 2006
    7
    0
    0
    @Simba:
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Hoop dat Duphaston dan inderdaad zelfde werking en tijd heeft.
    Kan ik er een klein beetje rekening meehouden wanneer die
    :evil: weer komen.

Liefs Lot84

19. funnygirl26

12 mei 2007
    37
    0
    0
    verzorgende
    almelo
    hoi lot,

Ik gebruik duspathon en word ongeveer 3 dagen later ongesteld.
    Ik zit ook pas net in dit schuitje.
    heb nu mijn eerste reeks clomid 50 gehad, maar dat deed niks
    ben gister weer begonnen met duspathon en dan starten met clomid 100.

Heel veel succes.

liefs mia

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @bengel: het kan nog...geen bloed geeft moed ;)

@marit: hoe was de echo?

Deel Deze Pagina