meiden vanmorgen ongi geworden, gister wel een beetje bruin maar vandaag is het raak! Dussss nu kan ik lekker (nou ja eigenlijk niet) aan de clomid beginnen zondag... en straks ff de gyn bellen voor een afspraak voor een FM. @lot: ik slik provera en de ongi komt 6-7 dagen na mn laatste pilletje
Hoi meiden, vandaag naar de gynaecoloog geweest. De eerste ronde met 50mg was niet aangeslagen. Vandaag zit ik op CD3 en kreeg ik een FM als uitgangscontrole, ik kan vandaag beginnen met 100 mg clomid voor 5 dagen en moet dan al op CD8 terugkomen bij de gyaecoloog ter controle. De uitslag van mijn man was goed, dus daar kan geen verrassing meer zijn. gr. Sara
Groepshugggggg (Voor iedereen die een dikke knuffel kan gebruiken ) @Bengel hoe is het vandaag? @Wendy: Balen meid! Had best goede hoop voor je. En 'vrolijk' weer verder gaan dames. Het is gewoon k+)(&*%$#e Heb er geen woorden voor, weet hoe het voelt! Voor iedereen natuurlijk veel sterkte... en hopelijk gaat snel het zonnetje weer schijnen
Hier nog steeds geen ongi. Zit nu op 4 dagen na de laatste provera. Kan nog steeds natuurlijk, maar de vorige keer was ik de volgende avond na het laatste pilletje al ongi. Pffff geloof dat ze een nieuwe tomtom nodig hebben. Ook ik doe natuurlijk mee met de GROEPHUGGG voor een ieder die hem kan gebruiken!
hoi jody nog niks nada noppes..niet ongi, maar ookniet zwanger volgens test. Ik zit vandaag op dag 16 na pregnyl, dag 28 totale cyclus..., is altijd 14 dagen na pregnyl testen? of hebben anderen 16 of 17 of 18 dagen? ik hoop wel dat ik straks meer weet, want anders weet ik het ook niet meer...dus of ongi of zwanger, en niet van dat vage: is er wel een goeie eisprong geweest enz. dan word ik gek en ga ik heel hard huilen nou, stiekum dus blijven duimen knuf bengel
@ bengel Soms kan je niet helemaal van 14dagen na de pregnyl uit gaan. Ons kindje liep toen ook een paar dagen achter. Het eitje was toen later gesprongen dan dat ze hadden verteld. Ik hoop voor je dat je over paar dagen posi test!
Lieve Meiden, Hier is een klein wonder geschied! Shaar heeft een wonder ei, een eigen ei, zonder verklaring, zonder enige uitleg, heb ik een ei overgehouden aan dit rare gedoe. Ik had een vaag vermoeden 2 dagen geleden tijdens de laastse echo en daarna door 2 puisten en pijn in mijn rug het idee dat ik misschien wel eens een eisprong kon hebben. Maar waarvan? niet van een cyste. Vandaag mocht ik terug komen voor een echo en toen zat ie daar, mijn wonderei! 2,1 cm, en een baarmoederslijmvlies van 12.6 mm. Dit was dinsdag nog 7.4! Bloed geprikt en vandaag bleek uit de waardes, oestradiol (?) 2000 en LH (die hem laat springen) van 37! Dus ik moet aan de bak dit weekend! Het heeft dus allemaal een wat onverwachte wending genomen, maar wie weet hebben we te maken met een doorzetter! Net als met Moon haar ei! Hopen dat die spontane werken! Ik hou jullie op de hoogte. x Shaartje die weer kan lachen!
@shaartje...ik wil je eerst onwijs bedanken voor die clomid! Enne dat eitje... zie je... wie goed doet, wie goed ontvangt! @all...vanochtend een echo gehad. geen bijzonderheden. baarmoederslijmvlies was 0.5 cm, dus goed... Ik ben er ook achter dat ik dus GEEN pco heb! ik heb in mn rechtereierstok heel veel eitjes zitten, maar geen kralenkrans.... enne mn linker, dat kon ik niet zo goed zien... Volgende week vrijdag (dag 10) moet ik weer...vroeg
1E RONDE CLOMID Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5 Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei? Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go..... NOD Katrien Duck: 15 mei Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog Daniella/bengel 30 mei? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Katrien Duck / Daniëlle Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008[/quote][/quote]
Wen, geen PCO, dat had je me nog niet verteld, wat goed joh! Ik hoop dat het nu allemaal snel goedkomt bij je! Iniedergeval lekker dat je nu onder controle bent! XXX
@moon,.... hoestie daar bij jou nu, meissie? Ben je al aan die ene zware medicijnen? en slaan ze een beetje aan?
@ Wen, graag gedaan, eet ze maar lekker op! Draag ik ook mijn steentje bij aan jullie babe! En bedankt voor jullie lieve woorden! Ik ga mijn best doen, hoop zo op een goede afloop, zou echt fantastisch zijn! @ Moon, ik ga ervoor om je na te doen, maar niet naar het ziekenhuis hoor....! Gewoon alleen zwanger worden! Hoop dat je je al weer wat beter voelt zo langzamerhand, heb je wel verdiend! Nou ik spring onder de douche, tijd om een baby te maken!1 x
1E RONDE CLOMID Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5 Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei? Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei! Eisprong in weekend van 2 juni! NOD Katrien Duck: 15 mei Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog Daniella/bengel 30 mei? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Katrien Duck / Daniëlle Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008
@mj en kreeftje, een twins wat gaaaafff! @wen geen pco, dat is alleen maar beter meid! @bengel k*t dat die test nega was joh. ff w8en misschien? @ all, ik kan jullie niet bijhouden hoor, maar succes iig! we zijn weer terug, het was heerlijk, maar die vlucht 4 uur zitten stijf als een ...... hark kwam ik uit het vliegtuig. maar het was zeker de moeite waard, kon ff mn duits ophalen in het vliegtuig, zat naast een duits echtpaar. was wel grappig.