Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    lot84, ik gebruik ook Duphaston en mijn menstruatie begon op dag 28.

gebruikt er hier iemand Ovestin trouwens? kan iemand me er meer over vertellen?

en nog een vraagje voor iedereen; weten jullie familie en vrienden van jullie kinderwens af? en dat het niet meteen lukt? zo ja, hoe reageren ze erop?

of heb je zoiets van: als ik zwanger ben dan horen jullie het wel?

(ik val zelf in de 2e categorie ;))

2. bengel

bengel Niet meer actief

hier game over

ontzettende buikpijn en ongi..nu moet ik ook nog eens werken (hoef nooit opzaterdag, maar vanwege open dag) zit te twijfelen me af te melden

Dinsdag weer naar gyn voor uitgangsecho en dinsdag avond weer spuiten. En ik blijf volhouden, rondom turkije (24 juli) is alles 'goed'.

knuf van een zielig (valt wel mee , maar BUIKPIJN) bengeltje

ps die buikpijn ken ik dus niet, jullie? had ik nooit...vroeger

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    1E RONDE CLOMID
    Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl.
    Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.
    Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo..
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo...

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen)

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 16 mei is de pregnyl gezet, NOD 30 mei?
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei!
    Eisprong in weekend van 2 juni!

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon :(
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 mei?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Katrien Duck / Daniƫlle
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!!
    Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: +/- 2 februari 2008

4. bengel

bengel Niet meer actief

color=red]1E RONDE CLOMID [/color]
    Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl.
    Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.
    Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo..
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo...

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen)

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen.

1E RONDE HORMOONSPUITEN

Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

2e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei!
    Eisprong in weekend van 2 juni!

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon :(
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 juni?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Katrien Duck / Daniƫlle
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!!
    Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: +/- 2 februari 2008[/quote]

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @shaartje: goed nieuw meid!
    veel klusplezier ;)

@bengel: jammer...de volgende keer beter.

heeft er iemand iets van marit gehoord want zij zou woensdag een 2e echo krijgen en ze heeft daarna niet meer gemaild...

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Vroeg me ook al af van Marit....

7. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ik kijk ook al de hele tijd of ik een bericht van Marit zie... Misschien was de echo goed, en is ze nu shoppen! (hoop ik)

8. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hoi hoi,

Het valt aardig stil steeds op dit forum... Jammer, we hadden altijd veel steun aan elkaar. Maar ja, dat krijg je als bijna iedereen zwanger is... dus eigenlijk alleen een goed teken! ;)

Zit ook steeds te kijken hoe het met Marit is, maar ze heeft zich niet meer laten zien hier. Ik ben daardoor een beetje bezorgd... als het goed was had ze het toch wel laten horen?

Hoop dat we gauw meer weten!

Verder allemaal succes, ik lees regelmatig mee... maar probeer het plaatsen een beetje te beperken. Zelfbescherming! ;)

Liefs, Daniƫlle

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wat je zegt katrien, het valt inderdaad stil hier....

Maar ik weet zeker als iemand iemands steun nodig heeft, dat we er nog steeds allemaal zijn.
    Misschien zijn er meer mensen een beetje forum moe, ik lees ook vaker mee dan dat ik wat plaats.
    En als ik zin heb, zet ik wat neer, heb ik geen zin dan niet!

Marittt.... ik ben ook wel erg nieuwsgierig hoor...

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik vind het eng stil rond marit.
    Hoop dat er niks aan de hand is.

@ wendy

Beter geen pco.

Mij gaat wel redelijk.
    Ben wel met die zwaardere begonnen ja.. nu zijn ook de braak neigingen over.
    Alleen m'n suiker is nu een puinhoop en nu ben ik daar weer niet lekker van :(
    Maar komt omdat ik naar de 3maanden ga en dan word de behoefte aan insuline weer groter.
    Tis een heel gedoe met die diabetes er bij.. maar ja overleven we ook wel weer.

@ daan

Ik wou dat ik je iets kon geven meis.
    Wil weer samen met jou zwanger zijn!
    Duimen blijven hier draaien lieverd!

11. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Lief van je Moon, onze tijd komt nog wel! ;)

Esther, misschien heb je gelijk. Er werd zoveel afgekletst... was er uren mee bezig. En zo iedereen om alles te kunnen bijhouden enzo. En ik vind het echt jammer dat de oude club weg gaat, niet raar bedoeld tegenover de nieuwe... maar onze band was sterk, ondanks dat we elkaar niet konden. Misschien wordt het wel weer eens wat meer.

Heeft niemand een mobiel nummer of mailadres van marit? Maak me echt zorgen...

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden, had marit vandaag echo? het is natuurlijk heerlijk weer.
    en Daan ik begrijp je heel goed meis. Hoop snel dat jullie allemaal bij de zwangere mogen voegen

13. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hee meiden,

Super dat jullie aan me denken! Ik heb woensdag inderdaad de 2e echo gehad. Het zag er super uit zei de arts! Dus niks aan de hand meiden! Was even een paar daagjes van huis, zonder computer vandaar... Ik zal zo even een fotootje in mijn album zetten! Heb inderdaad ook geshopt Simba, maar het is moeilijk om iets neutraals te vinden (zo jongens meisjes achtig allemaal). En voor mezelf ook kleding, want krijg mijn broeken echt niet meer dicht!

Ze kunnen nog niet zeggen hoe oud de beeb is...? Dus daarom moet ik over 2 weken nog een keer terug. Ik vraag me alleen af of het geen kwaad kan een inwendige echo in de 13e week?!

Oh ja, ben me rot geschrokken. Donderdag avond een heel klein beetje bloed verlies... Maar ik heb gelezen dat het wel vaker voor komt. Moet gelijk aan MJ denken!

@MJ, trouwens... zie ik daar 2 beebs in je banner?! Wat apart zeg! Leuk!

Nogmaals, ben blij dat jullie aan mij denken!

Liefs,
    Marit

14. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Volgens mij is er toch wel een groot deel van de oude club aanwezig? Alleen wat minder vaak inderdaad. Maar wie weet, schrijven we straks weer paaaaaagina's per dag!

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @katrien het was mij ook wel opgevallen, maar net als zovelen lees ik ook meer mee dan dat ik wat post. sommige dagen gaat het zo snel. maar hoe ist met jou? heb je al een tijdje hier niet gezien volgens mij? of heb ik er overheen gelezen?

16. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Patje, hoe was je honeymoon?

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @marit jou vergeet ik helemaal, wat goed dat de echo helemaal goed was, er groeit een heel mooi beebje in je buik!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @marit ja helemaal top! mooi weer leven in super de luxe. tis alweer voorbij. het echte leven begint weer

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    marit ben blij voor je..mijn moeder had ook met de eerste wat bloed verlies vertelde ze mij vandaag.. kan geen kwaad zegt ze.. heerlijk dat je echo goed was, en idd je ziet het goed twee beebjes

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Marit; wat ben ik blij te horen dat alles goed is...! Echo bekeken, wordt al een echt mensje he? Gaaf!

@ Patje; klopt dat ik me hier een tijdje niet heb laten zien. Even een beetje afstand genomen en mezelf bij het overzichtje-onderwerp Pauze gezet. Werd een beetje gek van alle goedbedoelde Stop-een-tijdje-en-je-wordt-vanzelf-zwanger-adviezen................ Moet wel eerlijk toegeven, als ik weer ongesteld wordt, is het voor mij onmogelijk om te stoppen. Op CD 4 hebben we dus besloten toch door te gaan. Op CD 13 FM gehad, en eh.... 3 eitjes te zien! CD 14 pregnyl gehad en CD 15 mijn ei. En ik heb geen idee eigenlijk welke CD ik nu ben.... :oops: Volgens mij 18. Nu ik dit opgebiecht heb, kan ik mijn banner ook wel weer maken.

Maareh... tegen alle familie enzo blijven we gewoon volhouden dat we pauze hebben, hoe moeilijk het ook is! Ben al vanaf half 3 vannacht wakker, gewoon teveel om me druk om te maken! ;)

Hoe is het met jou Patje, zie dat jij 1 of 2 juni NOD had? Al ongesteld of kwaaltjes?

Gisteren waren we alweer 1 jaar getrouwd....... wat is er veel gebeurd in dat jaar!

Deel Deze Pagina