Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl.
    Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.
    Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo..
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo...

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen)

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen.
    Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG!

1E RONDE HORMOONSPUITEN

Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

2e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei!
    Eisprong in weekend van 2 juni!

NOD
    Katrien Duck: 15 juni
    Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon :(
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 juni?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!!
    Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: +/- 2 februari 2008

2. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @Daan, wat goed dat jullie doorzetten! Ik snap wel dat je het niet vertelt aan familie en vrienden. Krijg je steeds maar van die vragen...
    Super dat je een mooi ei gehad hebt! Je zit dus weer op het wachtbankje! Ik ga duimen!

3. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    pffff marit!
    je hebt me wel laten schrikken joh...niet meer doen ;)
    konden ze aan de grote van de beeb niet zien hoever je bent dan?

ik volg het forum nog steeds maar ik heb gewoon weinig te melden.
    ik vind het niet leuk voor diegene die nog niet zwanger is om te zeggen komt wel goed...want dat komt wel goed kwam bij mij mn neus uit.
    dan zeg ik maar niks maar ik hou jullie wel in de gaten.

4. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Bij de eerste meting was de beeb 8.1 week oud en 2 weken en 1 dag later 9.4 week oud. Dus dat vond de gyn een beetje vreemd. Daarom moet ik over 2 weken nog een keer...

5. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ marit

Fijn dat alles goed was :D

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @katrien, ja gelijk heb je, dat komt mij ook zo de neus uit. soms denk ik ze weten niet beter, en het zal vast wel goedbedoeld zijn maar wat heb ik eraan? zonder de medicatie zal ik nooit zwanger worden.
    3 eitjes, waauuww en die pregnyl, zet je die zelf of laat je dat doen? deze ronde voor mij voor het eerst pregnyl gehad. zelf gezet, doodeng. jullie doen toch ook iui? misschien is het inderdaad beter dat jullie volhouden dat jullie pauze hebben, heb je ook geen gezeur aan je hoofd en wat je zelf al zei, die goed bedoelde adviesen.
    Met mij alles goed, het is nu 16 dagen na de iui en mag vandaag testen. maar dat doe ik niet (heb ook geen testen in huis). we wachten gewoon af, want de vorige keer werd ik ook ongi na 16 dagen. en word ik het niet dan ga ik iets van 6 juni testen. mijn rug doet verschrikkelijk pijn, daarom denk ik ook dat ik het word.

7. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    katrien duck,
    wij waren gister ook 1 jaar getrouwd, jullie nog gefeliciteerd en wie weet is dit ei mooi bevrucht succes!

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    1E RONDE CLOMID
    Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl.

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera.
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg.
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo...

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen)

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID
    Patje20 : 8e ronde we gaan nog 1 ronde door.., 1e IUI mislukt, pregnyl geprikt op 16-5 ei op 18-15 tevens IUI op 18-5 3-6 test dag
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen.
    Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG!

1E RONDE HORMOONSPUITEN

Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

2e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei!

NOD
    Patje : NOD 1 of 2 juni? op de honeymoon :(
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 juni?

Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem
    Simba: +/- 2 februari 2008[/quote]

9. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Patje; spannend hoor! Kan nog alle kanten op dus! Ik heb de Pregnyl zelf gezet, maar geen IUI. Wij zijn doe-het-zelvers! ;) Als het deze ronde niet raak is, moet ik een gesprek aangaan met mijn arts. Dan wordt het misschien tijd voor IUI. Zie daar wel erg tegenop!

@ Lot; ook gefeliciteerd met jullie trouwdag, hoe laat zijn jullie getrouwd? ;)

10. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Wie weet er trouwens meer over Pendelen? Bij mij was er door 3 Pendels voorspeld dat ik in mei 2007 zwanger zou raken van een jongen... Bedoelen ze met Mei de bevruchting, of de positieve test?

11. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Volgens mij test.
    Maar je moet pendels niet geloven.

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    pendels is grapppig, maar stom toeval als het uitkomt.

Pate spannend meis, hou je in de gaten

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    nou meiden ik kan jullie vertellen dat we de 9e ronde ingaan. het is game over. nu echt de laatste ronde clomid. het is net begonnen.

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    1E RONDE CLOMID

2E RONDE CLOMID

3E RONDE CLOMID

4E RONDE CLOMID

6E RONDE CLOMID

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID

9E RONDE CLOMID
    Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend :(

1E RONDE HORMOONSPUITEN

2e RONDE HORMOONSPUITEN

3E RONDE HORMOONSPUITEN

NOD
    Patje : NOD 2 juli
    Sam ??? geen idee nog
    Daniella/bengel 30 juni?

Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem
    Simba: +/- 2 februari 2008

15. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    katrien wij zijn om 1300uur in gemeentehuis getrouwd...en jullie?

patje wat balen dat de ongie er zijn hoop dat de laatste ronde clomid zijn werk goed doet succes!

16. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Aaah...balen Patje! Ik had zulke goede hoop voor je...

Marit...ben blij dat alles goed is! Begon me wel zorgen te maken over je. Fijn dat je over 2 weken weer een echo hebt...

Ik heb volgende week maandag mijn eerste echo, nog bij de fertiliteitsarts. Volgens mijn berekeningen ben ik dan ongeveer 6,5 week. Is er dan wel wat te zien? Vond het zelf nogal vroeg, maar de assistente stelde zelf de datum voor... Vanaf wanneer was er bij jullie wat te zien?

Verder gaat hier alles wel oke. Ik kijk nog steeds elke keer als ik naar de wc ga of er bloed bij zit, maar dat is gelukkig nog niet gebeurd. Niet misselijk, niet echt heel moe, maar wel zwelt mijn buik 's avonds helemaal op. Lijk dan wel 4 maanden zwanger! Heb ook nu al moeite met het dichtkrijgen van mijn broeken. Hadden jullie dat ook zo vroeg?

Voor de niet-zwangeren: sorry dat ik zoveel vragen aan de zwangeren onder ons heb! Ik kan het ook wel vragen aan de meiden in het mama februari-topic, maar ik vind het hier gezelliger!

17. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Moon en MJ; geloof er ook niet in, maar omdat ik 3 dezelfde pendels kreeg, was ik wel benieuwd of het nog uit kon komen...

@ Patje; Balen joh! Hoop dat de volgende ronde beter resultaat heeft!

@ Lot; om 14 uur in het gemeentehuis, dus je bent langer getrouwd dan wij... ;)

@ Simba; Spannend he, een eerste echo. Ik had na 7,5 week de eerste echo en zag toen al een kloppend hartje. De grote was toen van 6,5 week... dus met een beetje geluk, zie jij al een knipperlichtje!

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

@maritt....muts! nooit meer zolang niets van je laten weten he haha... maarre wat heb jij een mooie beeb...vooral de eerste echo is mooi man! je kunt het al bijna onderscheiden wat het is

@katrien...heej meis.... toch maar een voorzichtige welkom terug ;) 3 eitjes... dusse jij gaat voor een 3ling ;) altijd baas boven baas (met de 2 tweelingen hierzo) Jah dat ken ik.... die leuke adviezen.. maar mensen snappen geloof ik niet, dat 'wij' zonder clomid geen eisprong hebben, dus ook niet zwanger kunnen raken! Laatst ook een beetje onenigheid gehad met mijn moeder, die had het met haar huisarts erover gehad. die zei weer, ow dan moet wendy nog 1 maand, dan kan ze beter nu stoppen, want die hormonen blijven toch nog even in haar lichaam, zo raken er alsnog een hele hoop vrouwen zwanger *zucht*

@patje...welkom terug meissie...hoop dat je genoten hebt!
    KuZzzz

19. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Dank je Wendy... en een drieling... meer dan welkom maar liever 1 of 2 met het oog op complicaties. Ik weet 1 ding: als wij ooit een tweeling krijgen... dan nooit meer hormoonkuren! ;)

Ik zou toch raar staan te kijken als het een drieling is. :confused:

20. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hihi en als al de 3 bevruchte eitjes nog doordelen naar een een-eiige-tweeling... dan krijgen we er 6! :confused:

Share This Page