hahahaha... nou.. ben spontaan niet meer jaloers op je dan, als je zwanger zou zijn! meiden....http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 83#1066183 dit topic moeten jullie gewoon lezen!
Kon dr niet meer op reageren. maar wil even zeggen dat het mooi gesproken was.... ik had geloof ik mn hormonstertjes niet onder controle haha, ik was echt pissig zeg! (nog steeds) grrrr Deze maand voor het eerst 100 mg, het valt me best zwaar! Meteen last van opvliegers, heb nu ook bijna nix aan... enne getver, wat zijn die clomidtabletten om te kotsen!
Balen he, een hogere dosis. Vind de tabletten ook altijd echt smerig. Ze smelten zo snel in je mond... Blegh! Moet zeggen dat ik de laatste 2 of 3 maanden, op wat opvliegers na, steeds minder bijwerkingen heb. Misschien wordt het al normaal? Ik duim in ieder geval voor je Wendy! Gaan we volgende maand een Topic plaatsen: Help! Zwanger door clomid! Hoe vertel ik het mijn vriend!
hahahahah.... heb er wel eens over nagedacht... ik denk dat mn vriend gaat janken... het is echt zo'n stoere kerel, maar wel met een klein hartje *zucht* jah ik ga iets nieuws uitvinden...clomid met aardbeiensmaak
O, dan hou ik me aanbevolen als proefpersoon... Gek op aardbeien! Maar je lacht om mijn drie eitjes... maar kijk maar uit: Jij hebt er straks misschien ook wel 3, met deze hogere dosis! Effe lekker naar buiten! Doei!
hihi wat grappig dat je dat zegt...dit zeg ik net op msn tegen esthertje |̲̅̅̅S̲̅ H E D E V I L̲̲̅| zegt: ik ga deze maand ook overstimulatie hebben... ik voel het gewoon...weet het zeker!
Jah maar ik wil ontzettend graag kinderen, maar ik moet er niet aan denken dat ik een drieling krijg, sorry maar dan sla ik denk ik toch een maandje over..... heb hier de financien en de ruimte echt niet voor!
He meiden! Hier nog steeds geen ongi. @ shaartje super meid een eitje! veel plezier met klussen @ moon fijn dat je je beter voelt! @ alle zwangere genietse verder meiden jullie hebben het verdiend! nu wij nog @ all the rest veel succes hoop dat we binnenkort positief nieuws hebben!
Hey. Hier geklust alsof mijn leven ervan afhangt...!hahahaha En vanavond nog maar voor de zekerheid, maar de zin is wel een beetje weg, hoor Moon...! Dan hoop ik echt dat ik komende 2 weken rust in mijn donder heb, want die weken wachten trek ik heeeeel slecht! Ga zo bbq-en bij mijn schoonouders, heb honger! Nog even snel kijken bij dat topic, waar jullie het overhadden. Marit, fijn dat je er weer bent en dat het allemaal goed is. Moest toch steeds aan je denken. Dikke kussen en ik als lid van de oude groep denk nog steeds heeeel veeeel aan jullie en hoop ook echt dat we elkaar zullen ontmoeten volgend jaar. Shaartje
Zit vandaag op de 5de dag van Provera, nog 2 dagen en dan wachten op ongi. Hoop dat die snel komen, zodat ik met de Clomid kan gaan beginnen. Fijne dag allemaal.
@Patje, laatste ronde joh meid? En daarna? Onze duimpjes draaien voor jullie hoor! @Simba, ik had een eerste echo met acht weken (ongeveer). De foto staat in mijn album. Een klein vlekje met een knipperend lichtje, het hartje! Ik had het ook al heel snel hoor, dat ik een dikke buik had! Ik draag nu al zwangerschapsbroeken! @Wendy, dank voor de complimenten haha! Sorry, wist niet dat jullie zo bezorgd waren allemaal! Succes met de 100mg! @Moon, hoe is het met jou? voel je je al wat beter? @Shaartje, spannend voor jou. Zit je alleen op het wachtbankje? @All, veel succes meiden! Liefs, Marit
@marit tja daarna? als we de 3e iui kunnen doen en die lukt ook niet dan een hsg en spuiten.. hoop dat het niet nodig zal zijn maar ga er niet vanuit dat de 3e wel zal lukken. tja ben een beetje negatief vandaag maar dat komt omdat die verd*mde ongie er weer is bah