we hebben sinds dat we weten dat ik zwanger ben geen sex meer gehad. ik durf niet meer zo goed enne...veel te veel geklust
Ruimte geen probleem... enneh... financien.... katoenen luiers... alles zo goedkoop mogelijk. En of je nou 3 keer 1 kindje krijgt, of 1 keer 3.... dat maakt dan ook niet heeel veel uit!
Help..... Weet echt niet meer wat ik moet doen.... zit echt helemaal emo aan de grond, kan alleen maar janken..... ben nu ook thuis van mn werk, morgen denk ik ook..... Ik weet het niet...kan het dan echt door die 100mg komen? voel me echt verschrikkelijk! plus we hebben afgelopen zaterdag dat katje opgehaald, mn andere kat vindt het maar nix, dus dat katje moet misschien weg, en dan ga ik ook al janken...
Ah meissie! Kan best van de 100mg komen. Lekker die traantjes laten komen lucht vaak alleen maar op. Dikke knuffel
Houd vol Wendy, ik weet hoe het voelt die 100 mg. alleen ben ik niet superemotioneel ofzo, nee ik slaap gewoon niet meer. pfff echt vermoeiend. en als ik wel slaap, heb ik een soort hallucinaties en word ik schreeuwend wakker. tja als dit de manier is om zwanger te raken, heb ik het er wel voor over. maar het is wel vervelend.
heeee wen..kop op he...laat je emoties maar lekker gaan, en alles lost zich uiteindelijk wel op hoor..Ik weet ook hoe vervelend t voelt.. moet zeggen met de gonal heb ik dat dus minder.. kop op. DIKKE KNUFFFFFFFF moet morgen naar zhuis voor uitgangsecho, en dan mag ik s avonds voor het eerst weer darten hahahah (mezelf of laten prikken) Gr Bengel
Hey Wen, zo heb ik vorig jaar een ook 6 weken ziek thuis gezeten... Wil je niet in een grotere dip praten, maar je moet echt even aan jezelf denken. Soms kan de combinatie van werk, hormoonkuren en misschien andere 'probleempjes' de druppel zijn. Kop op, we zijn er voor je! Dikke knuffel!
6 weken wow... nee dat kan ik echt niet maken met mn werk zeg! blijf vandaag en morgen al thuis, voel me al schuldig tegenover mn leerlingen... maar je hebt wel gelijk.... stress op werk, trouwen enne dan die klote hormonen er nog bij....grrr
maar ik zou wel eens een lange 'vakantie' willen.... heb echt het gevoel dat ik gesloopt ben... enne nog niet eens zozeer om zwanger te raken..meer om die med.
Wen..vriendinnetje! Ik vind het zo vervelend dat je je er zo naar door voelt! Laat alles ff lekker gaan... krop het niet op, je kan me altijd bellen he als je ff je emoties kwijt moet. Of gewoon ff slap ouwehoeren! Doe rustig aan, en neem lekker je tijd! Dikke kus Esther
How wen, Rustig aan hoor, komt zeker door die clomid, ik zat ook altijd in zak en as! Gewoon even de boel de boel laten en even tot jezelf komen, ga lekker een stuk wandelen op het strand! Is heel goed voor je, deed ik ook veel toen ik 4! maanden thuis heb gezeten....hihihi. En over je katje...ik heb dat ook gehad, geef het een paar weken de tijd, ze vinden het nooit leuk als er een nieuwe bijkomt, maar dat duurt gewoon even, komt vast wel goed. NIet over nadenken nu hoor! Dikke kus. Shaartje
Precies Wen, mijn bruiloft heeft er ook voor gezorgd dat ik thuis ben gebleven! En ik adviseer je, zorg dat je niet gesloopt op je eigen bruiloft loopt... het moet de dag van je leven worden. Ik kon het ook niet maken op mijn werk, maar op een bepaald moment moet je! Je voelt zelf het beste aan of je het nog vol kunt houden, maar wacht niet te lang af... dan wordt de klap alleen groter!
hee wen hoop dat alles snel een beetje beter gaat. Echt balen dat de clomid zo'n invloed heeft op je stemming, bij mij valt het gelukkig wel mee maar ik slik nu 200mg dus kan je nagaan als ik er ook last van had gehad... dan hadden ze me mogen opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis hahaah! kop op meis! Alles komt goed, ga lekker op de bank hangen en spelen met je nieuwe kitten beetje tv kijken beetje lezen of lekker slapen (voor zover dat lukt met de opvliegers) en misschien wordt je morgen wel weer heel anders wakker... hier een heel fijn weekend gehad! Dus dat heeft me goed gedaan, gister weer de eerste dag clomid... Nu nog even nergens last van dus ik geniet nog met volle teugen van de opvlieger-vrije uren die ik nog te gaan heb want voor je het weet is het weer zo ver! Gisteravond maakte we wat mee: lig net op bed horen we een enorme doffe klap en een boel kabaal beneden dus ons rot geschrokken, ligt de glasplaat van de salontafel op de grond en alles wat erop stond ook, best duur vaasje kapot.. dus ikke vandaag gaan lijmen en het ziet er niet uit maar hij is weel zo goed als heel haha wat een leven! Maar nou rest de grote vraag: hoe kan die plaat zomaar door de tafel zijn gevallen haha zo raar... Zo heb jullie weer genoeg verveelt met mijn verhalen ik ga weer verder!
Wen ik zou me ook gewoon even ziek melden hoor. Je moet er niet aan onder door gaan.. denk aan jezelf. Ik ben ook nog altijd thuis.. tuurlijk vind ik het ook lullig maar ja moet toch aan mezelf denken.
jah dat snap ik... ik blijf morgen ook thuis... Maar vind het zo lullig tegenover mn leerlingen, als ik niet werk, dan heb ik niet alleen mezelf ermee, maar ook mn leerlingen, die kunnen dan niet rijden. sommige moeten straks op examen en moeten nog lessen ervoor...
heyy wen, wat rot dat je je zo naar voelt meis. doe het rustig ana en denk aan jezelf. als je dalijk helemaal instirt ben je verder van huis. de meds en alles eromheen doen zoveel met je, en soms moet je dan even aan jezelf denken en ook een even flink uithuilen. sterkte en dikke knuf van mij
Wen, ik ben morgen een leerling van je... maar je MAG me niet eens ophalen... je blijft gewoon thuis! Begrepen