Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben op dag 10 geweest en toen was er niks te zien.
    toen moest ik op dag 14 komen en toen was er een eitje van ongeveer 11 mm....ik kreeg het advies om op 2e kerstdag te klussen want dan zou ik een eisprong kunnen krijgen......die woensdag (3e kerstdag ;) ) terug voor een samenlevingstest (die was goed) en aan mn slijm te zien heb ik een eisprong gehad en moest ik een week later bloed laten prikken....vandaag de uitslag en.....geen eisprong!
    toen ik 3e kerstdag bij de gyn was vroeg ik om een echo maar dat was volgens hem niet nodig want het slijm zag er goed uit.

ik heb hier gelukkig mn ''ei'' kunnen leggen en ik ben blij dat dit forum bestaat en dat ik in dit topic lekker mn verhaal kwijt kan!
    thanks meiden!

ik hoor donderdag hoe het nu verder gaat....ik heb nu al 100mg gehad en ik denk dat ik nu 150mg gaat worden.
    balen natuurlijk maar......ALLES KOMT GOED!

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @marit: sorry dat k nog niet op jou berichtjes heb gereageerd!
    jij gaat als een speer!
    ik hoop dat er vrijdag een super ei te zien is ;)
    ik ga voor je duimen!

3. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ah French... wat shit, zeg! Soms kan je ze wat, die gyns... t'is dat we ze nodig hebben, maar anders... grrr...

150mg is voor jou gewoon de beste hoeveelheid. Dat gaat gewoon bij jou aanslaan! Niet de moed verliezen, hoor!

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he simba, is je ei al in aantocht?

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dat valt reuze mee.
    We zijn nu nog maar met een stuk of 7 die actief zijn.
    Tis jammer dat jullie je niet bij ons gevoegd hebben.

6. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Mj24: ik denk dat mijn ei zaterdag komt. Eind van de week dus aan de klus! Mijn temp is nu langzaam aan het dalen, dus ik heb goede hoop dat Clomid ook deze rond aanslaat. I hope so...

@ Moon85: ja, het is eigenlijk wel jammer dat er 2 Clomid-topics zijn! Het is eigenlijk onbewust zo gegroeid. Voor we het door hadden zaten we hier met een aantal meiden die allemaal net zijn begonnen in de MMM. Het andere topic komt zo groot over, omdat het zo lang is, denk ik. Maar ik begrijp dat dat dus wel mee valt. Misschien kunnen we samenvoegen (een fusie ;) )? Ik weet niet hoe de andere meiden hier daarover denken?

Groetjes, Simba

7. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen meiden,

@ Marit, Hoe gaat 't met je? Wanneer mag je weer naar de gyn om je eitje te bekijken?
    @ Cath, Zou ie al gesprongen zijn bij je? Ik denk het wel hè? Heb je al wat aan je temp gemerkt, of temp je niet? Jullie zitten nu ook officieel op 't wachtbankje!
    @ French, kan het misschien zo zijn dat de gyn er naast zit en dat je toch een eispong hebt gehad? Ik weet 't niet hoor. Temp je ook? Wat een **kel, die gyn. Voortaan maar op je strepen staan en een echo eisen! Heel veel succes meid in de volgende ronde.
    @Wendy, vind jij het ook zo spannend? Ik voel ool helemaal niks. Niks bijzonders in ieder geval, haha.
    @ Marit ( weer ). Zie net dat je vrijdag weer naar de gyn gaat. Super! Wat spannend hè? Ik hoop het heel erg voor je! Zullen we een gokje wagen? Ik denk.... 17mm. Goed plan?
    @ Simba, de klusdagen zijn weer gestart bij jullie! haha. Veel plezier!
    @ de rest, hoe gaat 't met jullie? ( MJ24, Alies, Jody, Puksem, Dieseltje, Esther, Chrizzzy, Bengel en Patje )

Ik ben dolblij, vanmorgen 37.0 graden! En, FF ( Fertility Friend ) heeft me een rood kruis gegeven. Dusss... Nu echt 100% zeker van een eisprong. Heb ook weer eens een cyclus-banner aangemaakt.

Een fijne dag allemaal,
    Liefs Smurfin.

8. bengel

bengel Niet meer actief

hoi maritt...

bij mij was eht zo dat ik net zolang naar gyn moest totdat ei gesprongen zou zijn. En nu moet ik vrijdag en maandag bloed prikken om progesteron gehalte/waarde te meten,e n daarmee te bepalen of luteale fase oke is, of dat ik daarvoor ook 'ingredienten' nodig heb...

met mij is alles goed...1e keer op wachtbankje...
    Ik weet niet of dat normaal is na eisprong, maar heb een opgezette buik, en af en toe trekjes, alsof ik al ongi ga worden. Maar ja..probeer wel ncuther te blijven hoor

groet en werkze!
    BEngel

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Met mij gaat het wel goed.
    Ik weet alleen niet wanneer mijn ei is gesprongen of gaat springen.
    Maarja we klussen vrolijk door.
    Vandaag ben ik jarig... dus ik hoop dat ie vandaag springt, en dat het dan lukt deze week... dan heb ik het mooiste cadeautje gekregen wat er is.
    Al heb ik van mijn lieffie al een heeeeeeeel mooi horloge gehad.

Liefs, Esther

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    En Smurfin wat super van je eisprong!

Ik duim voor je

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

ESTHERTJE!

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ESthertje GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!
    hoop dat je vandaag je nummer 1 op je verlanglijstje krijgt... fijne dag

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    bengel rustig aan he.... spannend!

smurfin wat spannend ook voor jou. hoop het zo voor jullie meiden.. dit gaanm spannende weken worden...

he hebben jullie ook wel eens van die droom wensen.. ik moet zo naar de gyn, en al weet ik dat het volstrekt onmogelijk is hoop ik altijd dat met de echo de gyn in een keer zegt, huh maar je bent al 8 weken zwanger, hoe kan dat nou? achterlijk he..

14. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Dat is een heel goed plan Smurfin! Je hoort het vrijdag wel!

@Esthertje, GEFELICITEERD met je verjaardag :p . Hopelijk kunnen we je binnenkort nog een keer feliciteren :)
    @MJ, dat is wel een hele mooie droom zeg!
    @Bengel, spannend op het wachtbankje! Ik duim voor je!
    @Smurfin, zo dus je hebt je verwachte kruis gekregen. Mooi hoor. (weet nog niet hoe het precies werkt... ik ga er ook over nadenken om bij de volgende ronde te tempen. Je ziet het aan French, die gyns zijn eikels.
    @French, voel je je al wat beter meid. Ik vind het echt zo balen voor je! Mijn ventje vond het ook heel vervelend voor je, hij snaptje niet dat ze geen echo gemaakt hebben! Kan het zijn dat je ei er nog zit dan?
    @All, heel veel succes allemaal!

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he marritt tempen is makkelijk opzich hoor.. als je gaat beginnen helpen we je wel

16. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    :D :D :D GEFELICITEERD ESTHER :D :D :D

Ik hoop ook voor je dat je wens in vervulling gaat. Een verjaardagsei, dat is toch super! Maak er een leuke dag van!

17. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Jahoor Marit, wij helpen je wel met je vragen. Het is niet moelijk en het programma van FF is echt geweldig.
    Wie dat ooit ontwikkeld heeft. Het zit echt heel goed in elkaar!

18. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Esther, Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat al je wensen het komende jaar uit mogen komen!

@ All; Gisteren eisprong gehad, en natuurlijk op commando geklust. Blijft raar! Nu een beetje hopeloos gevoel, kan alleen nog denken: Zwanger, niet zwanger, zwanger, niet zwanger. Kortom, moet weer even met beide benen op de grond komen. En dan het idee dat het gewoon nog 2 weken duurt voordat ik meer weet... maar goed, jullie kennen dat gevoel ongetwijfeld als geen ander. :rolleyes:

Zal jullie verder niet vervelen met mijn dip-bui... hoop dat het later in deze week beter gaat, dan kom ik weer even buurten!

Liefs Cath

19. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Esthertje gefeliciteerd! :whistle: Geniet ervan!

20. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Cath, helaas ken ik het gevoel niet want ik heb waarschijnlijk nog nooit een echt eisprong gehad
    maar... deze ronde ga ik ervoor en kom ik hoop ik naast jou op het wachtbankje....
    @MJ en Smurfin, op welke site staat het programma van ff dan? Je moet beginnen op je 1e CD he?! Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar als ik de volgende ronde in ga ga ik er denk ik wel mee starten. Helemaal als de volgende ronde zonder controle in het ziekenhuis is!

Deel Deze Pagina