Ben inderdaad gebroken! Heb mannetje opdracht gegeven me volgende keer wakker te maken als ik weer zo om me heen lig te slaan. Lijk wel een kind van 4!
@katrien: Heel erg naar hoor..... (je zou bijna denken dat je zwanger bent........ ze zeggen toch dat zwangere vrouwen ook zo dromen?) @es: t heeft 2 kanten he? Hoop dat je snel weer opgeknapt bent.... Veel vrouwen zijn snel zwanger na zo'n operatie.... Hopen maar....
ik heb echt op een aanwijzbare plek een vreselijke steek in mijn hoofd.. word er beroerd van.. wer om 4 uur wakker ervan. En moet vandaag de hele dag leren op mijn werk
Typische zwangerschapsdromen Tijdens je zwangerschap kun je vaker en heftiger dromen dan voor je zwangerschap. Ook dit is een veel voorkomend verschijnsel waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Veel vrouwen dromen bijvoorbeeld dat ze hun kind vergeten zijn mee te nemen als ze boodschappen hebben gedaan. Of dat ze eventjes naar de winkel gaan en dan de kinderwagen buiten laten staan. Aan het eind van de droom voel je je dan een ontzettend slechte moeder. Gelukkig gaan deze dromen over dingen die je, in de praktijk, nooit zult doen. Je angsten gaan in die dromen een eigen leven leiden. Psychologen beweren zelfs dat vrouwen die dit soort dromen vaak hebben gehad vlotter zouden bevallen omdat ze hun angsten al verwerkt hebben in hun dromen. En zich tijdens de bevalling beter ontspannen.
Hoop dat je gelijk hebt Dieseltje, maar dan zou ik er wel erg snel last van hebben. Moet nog een week voor mijn NOD! MJ; hoop dat je hoofdpijn snel minder wordt, maar migraine kan toch ook van zwangerschap komen?
Beterschap Es! HIer alles goed, zit ook te wachten denk....doe echt mijn best om er niet aan te denken....moeilijk. Denk maar gewoon aan jullie, dan sluit ik mezelf lekker uit... x
nou shaar ik vind dat jij ook een x aan de beurt bent, met het intensieve spuiten. vraagje aan jou: ik had eergisteren weer de 1e prik gezet, maar ik had t idee dat de pen bijna leeg was. Hoe weet je zeker dat je genoeg gespoten hebt?want daar twijfel ik nu over.. gr bengel
bengel, als de pen bijna leeg is kun je niet verder spuiten dn stopt ie, dus als ej pen gewoon op de nul stond heb je nog genoeg in je pen gehad.
Ik had dat ook een x. HEb toen nadat ik had gespoten, de pen op de laagste stand gedraaid en toen in de lucht gespoten, om te zien of er nog wat uit kwam. En in het ergste geval maakt het niet zo veel uit, doe je er een dagje langer over. Kan denk ik niet zo veel kwaad. x Vind dat ik ook aan de beurt ben! Een aantal tekenen deze maand. 18 juni vorig jaar laatste pil genomen (ben 1 maand aan de pil geweest ivm huwelijk) pendel Caruli een waarzegster heeft mij gezegd dat ik zwanger zou worden zonder medicijnen/hormonen Lijkt me een uitgemaakte zaak dus! hihihi reken nergens op, zucht.....
Owwww shaartje! spannend.. de rest niet, maar een waarzegster, daar geloof ik wel in..... hebben mn buren ook al eens laten doen... en wat die vrouw allemaal wist te vertellen, kon ze echt niet weten! Zou het ook wel eens willen doen... heej es...zullen we samen gaan? die vrouw zit in beverwijk geloof ik
O jee... onze waarzegster zei dat we een tweeling zouden krijgen. Nou, daar doe ik het voor.... als ze maar gezond zijn!
hoi meiden ben juist terug van bij de gyn even een controle laten doen . alles in orde maar moet toch beginnen met een kuur clomid. ik moet vanaf volgende maand clomid nemen en dat voor 3 maand. ik ben benieuwd naar het resultaat.
@ mj Hoofdpijn hoort ook bij de zwangerschap. Ik heb vandaag ook steken in m'n voorhoofd. Ben er gewoon misselijk van
dag meiden, wat een weertje he? alleen zo benauwd bah en dan ook nog eens die opvliegers geen doen. Morgen wordt t nog erger... verder alles goed, lekker relaxt want ik ga er vanuit dat ook deze ronde niet aan zal slaan dus die druk is weg gelukkig. groetjes
x Vind dat ik ook aan de beurt ben! Een aantal tekenen deze maand. 18 juni vorig jaar laatste pil genomen quote] sommigen zijn wel al langer gestopt Shaar (ik b.v. jan 06) , maar ik vind het spuiten intensiever dan de clomid....vandaar zullen we gewoon ALLEMAAL deze maand zwanger worden. DEAL?