hihi..dat dacht ik wel..zou wel super gaaf zijn he... opmijn werk feest! Ik werk op instelling verst gehandicapten. en deze bestaat 100 jaar. vanmiddag was de nep andre hazes op het terrein en Eric Dikeb, en gisteren circus, zat. reuni, volg week personeelsfeest (zo'n 1100 man ofzo?) Als jullie meer daarover willen lezen/foto's willen kijken: www.100jaarboldershof-waalborg.nl ik zal zelf effe kijken, ik sta er nml ook op, kunnen jullie me bewonderen. ja als je op de site bent foto's jubileum dan pagina 2 dan dag 2 open dag sheeren loo Druten de eerste 2 foto's staat iemand met wit shirt en groenige broek 'interessant' te doen. Dat ben IKKKEEEE
jah deal! Morgen weer voor een echo....lekker vroeg 8.10.... dan zit ik op dag 10... kijken hoe het ervoor staat.... Dit is trouwens de laatste maand dat we clomid gebruiken, hierna stop ik ermee.... Kris en ik hebben dit al afgesproken, na ons trouwen gaan we dan een keertje verder.....
banner testen.. YES, ben ongi geworden.. vandaag met Clomid 100 mg begonnen... zó spannend! hopelijk slaat dit wèl aan! Iedereen suc6! Liefs Linneke
Ik vind het opzich ook wel wat om deze maand allemaal zwanger te worden. Maar ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is, logischerwijs dit weekend ( weet niet of klussen lekker gaat) Maar ik was 2 dagen later met clomid begonnen, dus weet niet of die eisprong dan ook later komt. Nou ja... we gaan er maar gewoon voor, en zien het dan wel ff of het gaat! Voel me gelukkig weer iets beter, nog wel een beurse buik, en loop nog niet echt helemaal tof, maarja die erge pijnen ( volgens mij voelen weeen zo) zijn gelukkig voorbij. Gr. Esther
Heej es.... wel lekker dat je jezelf weer een stukje beter voelt! Die gekke collega van je! Ben daarnet weer geweest voor een echo, heb in de auto wel even een traantje gelaten.... NIX er was gewoon NIX te zien.... jah 2 eierstokken met heeeeel veeeel eitjes erin... Had ook nog een stageloper (vrouw) die ook een beetje stuntelig zat te doen... ze kon eerst mn linkereierstok niet vinden, hij zat helemaal achter mn baarmoeder.... maar geen eitje die overheersend was.... Dus moet maandag terug komen.....
goeiemorgen allemaal moon, hoe gaat het nu met je??? es, wta fijn dat het alweer iets beter gaat met je. gewoon rustig aan doen hoor. wendy, wat ongelofelijk *&^$ zeg dat er niks zat. welke cyclus dag zit je nu, ben het even kwijt sorry linneke, succes meid. cindy, al ongi???? All, alles goed??? hier vandaag ongi geworden van de provera, dus we kunnen weer verder emt een nieuwe ronde.[/b]
Hee Wen Had hem vanmorgen aan de telefoon, toen was ie wel weer oke. Hij baalt natuurlijk gewoon dat ie alleen zit omdat dat ander collegaatje ''ziek'' is waar we niets van geloven. Maareh... wat vaag zeg dat er niets te zien was.... terwijl je zelf nog wel dacht dat je overstimulatie zou krijgen... heel vaag, hoop dat er maandag een heel mooi ei op springen staat.
he gatver wen...schiet zo niet op zeg.. Je zit nu toch voor de 1e maand op de 100 mg of niet? Als dat zo is, wees dan maar heel blij dat je nu echo's krijgt... Maar anderszijds; je wordt wel elke maand netjes ongi (toch)...dan moet er toch uiteindelijk iets springen/gesprongen zijn... wanneer moet je weer. ik ga 'kei'hard voor je duimen Ik moet maandag weer...ben benieuwd, mijn gevoel zegt dat er weer links iets zit, mijn gevoel zegt zelfs 2 eitjes (en mijn gevoel: niet zwanger kunnen worden, moeten spuiten enz enz heeft vaak gelijk) werkze! Ik moet zo LES geven op het ROC , bah..ik ben helemaal geen leerkracht, maar logopedist, vind dit dan ook niet leuk om te doen, maar ja de mensen lopen stage bij ons, en ik geef les over Totale Communicatie (gebaren systemen, spraakcomputers, communicatie klappers-kasten en borden) gr bengel
@sam ik zit inmiddels op dag 10 (ben deze maand voor het eerst met 100mg begonnen) @es jah er zat heel misschien 1tje bij die de overhand kon gaan nemen, maar die was nog niet eens in de buurt van 1 cm. Beter dat die collega weer normaal deed....
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=45167 Dit topic moeten jullie gewoon lezen! Maakt je hele dag weer goed! haha
@ sam Wel goed. Gisteren iets te veel gedaan.. wat ik dus niet aan kon. Maar moest nieuwe schoenen hebben En toen plantjes gepoot en een stukje gefietst. Volop moe en hoofdpijn.. dus vandaag maar lekker rustig aan. Moet de pc uit elkaar halen en onze nieuwe plaatsen. Dus heb straks geen internet meer tot morgen denk ik @ wendy Balen hoor maar heb hoop... bij mij kwamen ze ook pas op dag 17 en 21.
oww wat balen, maar goeie leer dan he meis, niet meer doen en balen van je inet, is zo waardeloos zonder zitten
Hihi ja... Ik zal straks eerst wel proberen of het me lukt. Morgen ochtend komt vriend van ons die gaat het dan doen. Maar heb weinig geduld
Heej moon... doe je wel rustig aan! @all... weet iemand misschien hoe zo'n ding heet, zal ff uitleggen. Het is een vierkant/rechthoekig glasding en daarin zit iets gelaserd, bv een foto... offe nog beter, waar kun je dat soort dingen bestellen?
hee wen, geef de moed niet op zo'n eitje kan 2mm per dag groeien he dus wanneer nu niks te zien is is maandag misschien wel een eitje van 14mm he je zit pas op cd 10, is wel vroeg normaal doen ze pas vanaf cd12 en dat kan dus al 4mm schelen dussseee ontspan meid! Het kan allemaal nog goed komen. nou ik heb mijn laatste clomidtabletten ingenomen en nu is het dus maar weer afwachten op de echo's eerste heb ik dinsdagmorgen.... Ben al wel goed bezig met afvallen dus hopelijk krijgt dat straks ook een positief effect op mn toestand (haha noem het maar een toestand want cyclus heb ik niet) groetjes!
@ wendy De pc is enigste wat ik ga doen vandaag Mijn man is nl niet handig en als ie dan driftig word dan moet je hopen dat het heel blijft hahaha. Nee das grapje maar dan is ie volop dwars dat het hem niet lukt. Hihi toen we hier gingen wonen zou hij de home cinema set wel aansluiten. Dacht word niks dus snel gedaan toen ie naar z'n werk was. Vond ie niet zo leuk want hij is de man in huis Maar hij kan zelfs geen deur bel los draaien dan springen alle onderdelen alle kanten op 8) Geen idee wat dat voor ding is? Bedoel je niet er in gegrafeerd?