Volgensmij wordt ik vandaag ongi, had rose bloed bij het afvegen. Kan ik eindelijk met Clomid beginnen. Hopelijk slaat hij weer zo goed aan. Raar om blij te zijn dat je ongi wordt, hihihih. Groetjes Cindy
he moon, ja ik vind twee nu helemaal te gek.. kan mij niet meer anders voorstellen.. hoor alleen wel heel veel over het vanishing twin syndroom, dat er 1 van de 2 verdwijnt zonder dat je het weet.. naar idee is dat.. ik heb de 20ste weer een echo. tel de dagen af
Als ik niet een echo met 5 en halve week had gehad. Hadden we ook nooit geweten van onze 2ling. Maar hoop niet dat dat gebeurd bij jullie. Hihi geloof best dat je de dagen af telt! Is niks mooiers om je kindje(s) te zien
@ Wendy: Ja ik weet wat je bedoelt, die hebben ze bv bij BLOKKER, maar dan met een vaste foto van iemand van het koningshuis, neem aan dat je daar niet op zit te w88! Maar misschien kan je via BLOKKER erachter komen hoe die dingen heten!~ Je bedoeld toch dat je het gezicht zO heel mooi in het glas ziet? suc6! Linneke
meiden even een vraagje ? ik begin volgende maand met de eerste kuur clomid 50 2per dag. de gyn heeft gezegd dat ik dat 3 maand moet doen en als er dan nog niks is verenderd ik moet terug komen. maar nu lees ik hier dat de meiden die clomid nemen regelmatig moeten komen voor een echo om te zien of er eitjes zijn maar dat heeft die van mij niet gezegd og gevraagd. die heeft gewoon gezgd dat ik dat van dag 3 tot 7 moet nemen en dan op dag 12 14 16 klussen.
ik heb vandaag mijn samenlevingstest gehad en dit zag er allemaal goed uit. Het eitje zat er nog was nu 24 mm dus de gyn dacht dat hij vandaag wel zou springen ben benieuwd of ik wat voel.... heb voor 2 maanden clomid( 2 tabletten per dag) meegekregen en als ik daarna niet zwanger mag zijn dan moet ik weer terug komen, dus voor nu afwachten en doorgaan en dan zien we het tegen die tijd wel, hoop natuurlijk dat de zwemmers nu al de goede kant op aan het zwemmen zijn.... allemaal veel succes!
@ yolandabenny Als ik jou was zou ik er wel om gaan vragen. Ik reageerde bijv op 50mg wel maar pas op dag 17 en een x pas op dag 21. Die van dag 21 hadden ze al gezegd dat er Geen eitjes meer zouden komen. Maar bleek toch anders. De ene reageerd er sneller op dan de andere. Soms is de dossis iets te licht of net te veel dan krijg je dat je weer te veel eitjes aanmaakt.
Hey meiden, alles goed bij jullie? Hier wel, weer even iets aan het minderen... Gelukkig weer bijna weekend, want ik ben zoooooooo moe! Ik schuif het maar op de spanningen, zit mezelf weer helemaal gek te maken. 3 eitjes, het moet toch bijna eens raak zijn... We wachten maar rustig af! Liefs, Daan
ik heb een vraag: heb deze ronde 50 mg clomid gehad en had nu vandaag(dag 23) een ei va 24 mm dus volgens de gyn springt hij ws vandaag...nu heb ik voor de komende 2 maanden clomid 100mg(1x 2 tabletten) maar nu hoef ik niet voor een echo deze 2 maanden dus vroeg ik mij af of hij dan niet hoeft te kijkenn of er niet teveel eitjes groeien, hoe ging dat bij jullie? ik vroeg aan gyn of ik nu geen overstimulatie kon krijgen en volgens hem kan dat niet door de clomid dus ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee.......
nou ik heb precies hetzelfde hier. ik heb dan ook geen idee over hoe groot eitjes (moeten) zijn etc. tja ik ga wel gewoon aan de slag :c: en dan maar kijken hoe het gaat. anders ga ik er ook om vragen. hoe weet je anders ook of Clomid wel effect heeft? een ander vraagje, gebruikt er hier iemand ook Ovestin?
dank je wel lot23. en succes iedereen! en nog een big hug om elkaar te steunen in deze Clomid -ik doe 's nachts geen oog dicht- tijden
Hai meiden, Heb nog niet alles kunnen bijlezen hoor! Hebben jullie dit topic gezien? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=48633
Vandaag derde clomid genomen, heb er niet erg veel last van, behalve dat ik weinig naar het toilet kan gaan en vocht vasthoud. Dit zal mijn gewicht niet ten goede komen. Ik ben al 10 weken weightwatchers aan het volgen en ik denk dat dit de eerste keer zal zijn dan mijn gewicht niet naar beneden zal gaan. Maar dan denk ik dat het voor een goede zaak is en dan neem ik dat er met plezier bij. Is er iemand die daar ook last van heeft of had en kan mij enkele tips geven? Groetjes van zuurtje