Hoi, ff een reactie op een paar berichtjes. Ik heb zelf een ronde 50 mg clomid achter de rug en zit vandaag op dag 11 van ronde 100 mg clomid. Ik heb geen bijwerkingen gehad van de clomid en dus ook geen vocht vasthouden. Verder over de afmeting van ee follikel wat nabij een eisprong is: mijn gynaecoloog vertelde dat een eicel in het hele begin ongeveer 4 a 5 mm is, als de clomid aanslaat zal de eicel met ongeveer 2mm per dag groeien en moet deze groeien tot ongeveer 20 mm om te kunnen spriingen. Dus lot het ziet er goed uit bij jou....heel veel succes. Mijn gynaecoloog vertelde wel dat je overstimulatie kan krijgen van clomid, daarom beginnen ze ook voorzichtig met 50 mg en kunnen ze dit opbouwen tot 150 mg. dus ik vind het wel vreemd dat jouw gynaecoloog vertelde dat je met 100 mg geen overstimulatie kan krijgen. Ik zou dat toch nog eens navragen. Waarom moet je eigenlijk naar 100 mg als 50 mg ook lijkt te werken? Ik mag zelf maandag weer voor een follikelmeting, dan zit ik op dag 13.....spannend en heel nieuwsgierig. gr. Sara
ik krijg 100 mg omdat de gyn zei dat de 50 mg wel aanslaat maar wel laat op dag 23 dus vandaar dat ik 100mg krijg, maar zou het dan geen kwaad kunnen als ik geen echo krijg om het te controleren?
Lot, aha...vandaar dat je naar de 100mg gaat. Een echo om te controleren kan natuurlijk nooit kwaad. Misschien heeft de gynaecoloog ervaring met meerdere patienten die laat in de cyclus op 50mg reageren, en misschien met 100mg dan wel goed uitkomen in de cyclus? Dat zou je nog eens kunnen vragen. Omdat je zelf wat vragen hebt, zou ik zowieso voor de geruststelling eens bellen/afspraak maken.
nog 2 dgen, en dan weer een FM...ben benieuwd of het weer zo snel gaat als vorige maand, dan mag ik nml woensdag de pregnyl alweer zetten... 'stiekum'hoop ik op 2 eitjes, ..maar afwachten he.. fijn weekend! Begnel
Nog 1 clomidje nemen morgen en dan maar afwachten tot 18 juni. Het wordt stilletjesaan heel spannend. Ben eens benieuwd of het allemaal wel werkt. Ik zou graag een ovulatietest doen, maar wanneer kan ik daarmee beginnen? Ik heb totaal geen idee wanneer ik normaal terug ongi wordt. Groetjes van zuurtje
waardeloos is dat he meid, ik had het drie weken geleden zou ik ook uitgerekend zijn. is echt een *&*(&^&%dag. sterkte en een dikke knuf van mij meis liefs sam
knuf van mij daan. ik heb gisteren een angelsound gehad van mijn moeder (trotse oma! ) ik heb het gisteren 2x geprobeerd maar ik kreeg het hartje niet gevonden maar het is net gelukt hoor! ik ben helemaal blij!
Sterkte vandaag Daan! French: Leuk dat je dat van je moeder hebt gekregen! Ik zou de hele dag zitten luisteren, denk ik...
Meiden, wat een schatten zijn jullie! Mannetje heeft goed voor me gezorgd vandaag! Vanmorgen op de fiets naar aqua zoo in Leeuwarden geweest, erg leuk! Daarna even midget golven, daar zijn we tot de conclusie gekomen dat er echt geen flikker aan is! En nu weer lekker thuis. 30 km gefietst, dus nu lekker met een stokbroodje, in de bikini in de tuin... Hoewel het toch een klotedag blijft, heb ik wel veel afleiding op deze manier... en inderdaad: hopen dat het ik volgend weekend positief test, maar ik reken er weer niet op. Sam en Cindy, voor jullie laatste ronde clomid hoor!
@ french Ik mag geen angel sound van marco haha. Omdat m'n ma en ik dan de hele tijd gaan luisteren of het nog wel leeft @ daan Lekker dat jullie er even uit zijn geweest. Dan denk je er toch wat minder aan. @ all Vandaag bij m'n schoonzus geweest. Die heeft nog babay spullen. Heb lief nike petje en boxpakje gehad waar haar jongens ook in gelegen hebben. Echt leuk om die te hebben. En dekentje dus heb ik die ook al weer. Ze had nog meer spullen maar die laat ik daar nog even liggen.