ik baal, had net zo'n leuke kinderkamer op marktplaats gezien is die net verkocht.. jammer. ach nog genoeg tijd om tegen nog een leuke aan te lopen.. zo lekker bbquen
Oh balen is dat dan, maar ik weet zeker dat je snel een leuke zult zien en misschien is dienog wel leuker dan deze die net is verkocht. gr vruchtje Hoe voel je je verder en begint je buikje al te groeien met 2 beebies erin?
he vruchtje.. ja begint te groeien,maar ik eet echt teveel.. word nu al stuk zwaarder.. nog 1.5 week en dan weer echo.. kan niet wachten
Echt geweldig joh wat je mee maakt zwanger van een tweeling, maar het is je ook echt gegund. Kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten tot de volgende echo. Ik wacht nu op mijn ongesteldheid (na miskraam) en hoop dat het niet heel lang op zich laat wachten. Krijg dan op de 3e dag een uitgangsecho en hopelijk weer snel beginnen met clomid.
lief van je vruchtje dank je wel.. maar het is ons allemaal gegund, en hoop ook snel dat we met zijn alle zwangerz ijn binnekort
Hey MJ, Heb je geen mooie echo voor in je album, ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet? 2! Hier op de wachtbank, naast Duckie! Vandaag denk ik dag 8 na eisprong, maar ik weet het allemaal niet zo goed. Was natuurlijk een eigen ei, dus voelt allemaal weer anders, mijn temp is ook lang niet zo hoog als met Gonal, laat staan als met Clomid, dus geen pijl op te trekken, vervelend maar helaas. Heb sinds vrijdag overal spierpijn, van bedrijfsuitje, poldersporten! Allerlei stormbanen en slingerdingen over slootjes enz. Was erg fanatiek, heb er nu spijt van....hihihihi! We hebben de helft van de tijd in het water gelegen! Modder eigenlijk, maar was heerlijk weer dus dan is het al snel goed om buiten te zijn en in het water te kunnen springen, toch? Duckie, wie weet gaan we samen door! zou toch geweldig zijn, wordt wel weer tijd voor een aantal dat weg gaat van dit topic! Ik stel voor dat we allebei positief testen! Wanneer ga je een test doen? x Shaartje
@ vruchtje Wat gek dat je daar op moet wachten. Ik kreeg na 6weken na de miskraam gewoon primolut om ongie te worden. Anders kon ik lang wachten. @ mj Das jammer.. maja nog tijd genoeg. Wij gaan pas in juli kijken eerder wil marco niet. Die vind het nu nog te vroeg.
Goed idee saar, dat doen we! Als ik deze ronde niet zwanger ben... gaan we naar hormoonronde 10! Dat mag eigenlijk niet gebeuren.......... Dus oke, zondag ga ik testen... en dan is ie positief.
hee meiden het ging best redelijk goed met me maar vannacht gedroomd dat ik positief testte en dat ik het niet kon geloven en toen de volgende morgen weer positief testte en toen werd ik wakker en moest ik heel erg huilen ik wou gewoon dat het geen droom was geweest ik was zo boos op mezelf dat ik zoiets gedroomd had... dus weer een behoorlijke terugval gehad... @daanduck: sterkte meis echt verrot ik zou echt niet weten hoe ik er mee om zou gaan...
Kop op Denise! een dikke kus voor jou...het zit jou ook niet mee he?! Volhouden hoor, want de aanhouder wint!
@Daan, sterkte vandaag meid! Gelukkig heb je wat afleiding gehad vandaag! @Shaartje, je weet het, hier is het even rustig en dan zijn er ineens weer een aantal zwanger! Ik ga voor jullie allemaal duimen! @French, leuk een angelsound! @MJ, jij kijkt ook op marktplaats? Ik vind het best lastig. Wij willen het liefst witte meubeltjes, zonder tirelantijntjes (?) , maar die zijn er maar weinig.... Hoeveel wil jij er voor uit geven?
he denise, dromen zijn niet altijd bedrog Maritt, is goed zoeken ja.. zeker bij tweelingen weinig aanbod. ik wil max 400 uitgeven denk ik zo, of hj moet echt heeeeeeeel leuk zijn. Shaartje heb geen scanner, dus kan hem niet inscannen
he denise, dromen zijn niet altijd bedrog Maritt, is goed zoeken ja.. zeker bij tweelingen weinig aanbod. ik wil max 400 uitgeven denk ik zo, of hj moet echt heeeeeeeel leuk zijn. enne gefeliciteerd met je 12 weken.. Shaartje heb geen scanner, dus kan hem niet inscannen
@daan.... kut meis...dikke knuf van mij! @es...hoestie er vandaag mee dan? mogguh gewoon weer werken? @all... morgenochtend weer een echo, afgelopen vrijdag nog nix bijzonders gezien, maar had vanochtend aan de linkerkant buikpijn, leek op eisprong, kan toch eigenlijk helemaal niet? zo snel... nou we zullen het morgen wel weer zien.... Dit is ook onze laatste ronde clomid... Dus hopen dat het goed komt deze maand, al heb ik er zelf niet zoveel vertrouwen in.....
@wen: ook laatste ronde clomid... en weet je al wat je dan gaat doen? spuiten? pauze tot bruiloft en dan spuiten of gewoon helemaal pauze? xxx
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei! Eisprong in weekend van 2 juni! NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008
wen, ook laatste ronde, jij laatste ronde, ikke ws wie nog meer? hoop dat de laatste ronde DE rondes worden voor ons allemaal
Spuiten hoef ik geloof ik voorlopig niet... en als ik dat zou moeten, zou ik wachten tot januari, want ik ben er niet voor verzekerd.... Nee Kris en ik hebben besloten om een pauze te houden, hoe ik van de week was, met die 100mg, dat wil ik niet nog een keer meemaken en Kris vindt er zo ook geen gein meer aan. Ik wil straks op mn trouwen ook een beetje te genieten zijn....
voor mij ook laatste ronde clomid sam, dan ff pauze; 14 t/m 21 juli vakantie en dan wilde we beginnen met spuiten... ja wat de kosten betreft, ik ben er ook niet voor verzekerd dus ik zei tegen mijn vriend dat we ook konden wachten tot januari maar dat wil hij liever niet... maar ja eerst maar eens overleg met de gyn en kijken wat dat zoal kan gaan kosten en dan kijken of het te doen is...
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei! Eisprong in weekend van 2 juni! NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008