Nee ik kan dat echt niet betalen! Ik geloof dat die spuiten 300 euro per stuk zijn ofzo en je hebt er een aantal nodig per maand... Denk dat degene die spuiten je er meer over kunnen vertellen....
wendyp hoop dat de laatste ronde jullie geluk mag brengen hoop dat het er morgen goed uitziet succes! denise voor jouw ook de laatste ronde en dan? sam mv kylian hoop dat jullie niet voor verdere stappen naar de gyn hoeven en dat de laatste ronde jullie geluk brengt! katrien duck hoop dat jullie snel een andere uitrekendatum mogen hebben wel even zwaar dán de dag succes! allemaal succes!
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei! Eisprong in weekend van 2 juni! NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008
Ja ik natuurlijk! Want ik ben deze ronde gewoon zwanger (zegt duckie tegen beter weten in....). Wij gaan denk ik nog 1 ronde, en dan ook lekker zonder hormonen de vakantie in!
@lot dan pauze op vakantie en als ik terug ben spuiten @wen: gelukkig een goed gespaard sinds we bij elkaar zijn dus dat is wel een leuk spaarpotje en mijn ouders die willen ook wel bijspringen als het moet... hoe raar het ook klinkt we zijn te ongeduldig, zou er echt kapot van zijn als ik zou moeten wachten tot januari... komt gewoon vet klote uit dat ik nu al door mn rondes clomid heen zit... als het nou okt/nov was dan zou ik natuurlijk wachten tot januari maar dat scheelt nu 5 maanden...
Ja ik natuurlijk! Want ik ben deze ronde gewoon zwanger (zegt duckie tegen beter weten in....). Wij gaan denk ik nog 1 ronde, en dan ook lekker zonder hormonen de vakantie in![/quote:e42654j7] jaaaaaaaaaaaaa jij zeker ook laatste ronde hoor meid
@denise...jah dan kan ik me voorstellen.... ben blij dat tot nu toe de clomid (volgens mij) gewoon aanslaat... vind het alleen raar dat ik met 100mg nog niet een ei heb die al goed gegroeid is... @sam en daan hmmm nog meer meiden, voor de laatste ronde clomid.... heb net een pendel gehad, dat ik in juli zwanger zou zijn van een meisje.... laten we erin geloven
ik ehb ook een pendeluitslag, deze; Volgens de pendel raak je in september 2007 zwanger van een meisje. van susan71
Hallo Meiden Ben ik ook weer.... Morgen weer werken inderdaad wen... we moeten nog een afspraak maken voor deze week he.. of zit je helemaal vol? Ook voor mij de laatste ronde clomid dit... wel gek, wat gaat me hierna gebeuren. Ik hoor het donderdag allemaal. Volgens mij Gonal i.c.m. Pregnyl en IUI.... Wen... jij ook een pendel voor Juli M..... ik ook... zou het dan toch uitkomen, wij samen zwanger! Enneh Shaar... mag ik ook meedoen met positief testen deze keer? ( dan is het al bijna juli haha) Liefs, Esther
wel voor een hoop laatste ronde clomid... jammer dat het niet zn werk heeft gedaan voor ons... zwaar verrot... hoop voor jullie dat er toch nog een paar zwangeren bijzitten die laatste ronde ik weet in ieder geval dat ik dat niet ben...
inderdaad een hoop ja.... straks is er niemand meer die clomid slikt... hahaha en maar blijven schrijven onder het kopje, EERSTE RONDE CLOMID.... jeetje wat een eeuwigheid terug is dat alweer.... Zouden griekse zwangerschapstesten me geluk brengen?
Weet je eigenlijk al of je een ei hebt gehad es? Ik duim voor je dat griekse het helemaal zijn... ik zou graag tegelijkertijd met je zwanger willen worden! Echt gaaf....Dan kunnen edje en krisje samen babyshoppen en mee naar pufles haha... Over een gaatje...ik heb echt geen idee... ik zal morgen wel even in mn agenda kijken. Laat het je wel even weten! Eerste ronde clomid...pfff.... dat is idd lang geleden! Alweer 7 maanden... Nog een vraagje he.... Misschien een beetje genant... maar kris zn zaad is te geconcentreerd, teveel zaadjes. Zou dat een beetje gecompenseerd worden door het 2 keer achter elkaar te doen en dan pas zeg maar de 2e keer uhhh opvangen (door mij dan he, daarzo beneden) Lijkt mij dat het dan minder geconcentreerd is....
hahaha Wen wat ben je toch een lekker wijf he... hahahahahha Maar dat weet ik niet hoor... of dat zo is... ik zou zeggen, probeer het... je weet maar nooit. Ja kijk jij morgen even in je agenda.. dan hoor ik het van je. Zou wel lekker zijn nog even voor mijn vakantie! Mijn ei moet nog komen... ik gok op dinsdag, weet niet waarom. Heb geen controles deze maand ( denk ik) moet donderdag wel heen, maar weet niet of ie dan een echo doet, er is wel even genoeg gebeurd vind ik... heb nog buikpijn als ik even gezeten heb en ik sta op. We hebben besloten, als ik ongesteld word in griekenland, dat we dan even een maandje niets doen, en evt. daarna met spuiten gaan beginnen. Dit uiteraard wel even in overleg met de gyn. Als hij zegt, het is beter om even door te gaan met het proces, dan doen we dat.... dus dan is dit niet de laatste ronde... We wachten het maar af. Jaaaaaa samen op pufles, dat zou leuk zijn... Maar dan hoop ik jou op te kunnen halen in mijn LILA TWINGO En dat shoppen... hahaha zullen we dat maar gewoon samen doen dan! Arme mannen X
hier ook nog een die de laatste ronde heeft (als mn ei niet weer in het weekend valt) echt k*t dat ze in het weekend geen IUI doen in het ziekenhuis. zit er over te denken om een ander ziekenhuis te zoeken. meisjes succes, en duimen dat de laatste ronde raak is!
Zijn we toch tegelijk zwanger, er is voor mij gependeld dat ik in september zwanger ben van een jongen. Als ik dat zwart op wit kan krijgen, wil ik best nog 3 maanden wachten.... Ben trouwens superemo... Zat in de auto naar mijn werk gewoon te huilen toen ik een mooi liedje hoorde.... Verder heel erg moe, maar nog steeds het idee dat ik weer een mega-teleurstelling krijg te verwerken deze week... Ga vandaag maar vast een afspraak maken met mijn arts over IUI.
heyyy daan, dat zou leuk zijn allebei tegelijk. en idd dan vind ik die 3 maanden ok niet erg. vind het wel toevallig, dat is wel de maand van mijn miskraam, dus wie weet. en dat emo, ik ken het. is niks he meid, maar komt toch harder aan als ej denkt, geef jezelf de tijd en huil lekker uit, kan alleen maar opluchten. dikke knuff ik ga straks ook de gyn bellen voor een afspraak volgende maand. dus we lopen aardig gelijk meid. hoop alleen dat jij die afspraak voor iui niet haalt hoor.
Dat emotionele heb ik de laatste kuren helemaal niet gehad.... Dus wat dat betreft is er nog steeds een beetje hoop. En heel soms wat gevoelige (o)(o)... maar dat kan ook zo snel als het gekomen is weer weg zijn. En nog steeds geen groene voeten... Maar al met al heeft de angst voor de teleurstelling de overhand! Jij bent toch net begonnen met een nieuwe kuur sam? Welke CD zit je nu?
owww, hebben ze dat nog niet uitgevonden, die groen voeten. ik blijf duimen, wie weet meid, en ook met je dromen die je hebt. maar akn me voorstellen dat de teleurstelling de overhand heeft, ik geloof ook nit in deze ronde, gata hem niet worden dit. zit nu op cd 4, tweede dag clomid