Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Die dromen heb ik 2 nachten achter elkaar gehad... en daarna gelukkig (?) niet meer.

Maar Sam, je weet nooit he, wie weet is het straks gewoon hartstikke raak! Ik duim in ieder geval nog 24 uur per dag voor je! (ook op zon- en feestdagen) ;)

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

whaha je bent lief :D:D:D

3. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    :D En ik meen het nog ook! :D

We hebben problemen met het systeem hier... zit al anderhalf uur te internetten! :rolleyes: Wordt het nu alweer zat! Dag duurt zo lang dan...

4. sam mv kylian

:D

jee wat balen zeg, dan duurt de dag zooo verschrikkellijk lang.
    kunnen ze niet lief zijn en jullie naar huis sturen hihi

5. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Ik twijfelde al of ik me ziek zou melden, zo moe was ik vanmorgen... maar toch maar als een echte bikkel naar kantoor gegaan!

Maar dan is dit toch wel balen!

6. sam mv kylian

ja, sleep je ej uti bed, en met veel moeite naar je werk, heb je niks te doen :(
    word je nog moeier van :(

7. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Weet je waar je pas moe van wordt? Ik kan pas op 29 juni bij mijn arts terecht! Die datum kan ik eigenlijk niet... dus dan kan het niet eerder dan 30 juli. Dan zijn we op vakantie... dus dan wordt het eind augustus!

Ze zijn gek daar, toch maar de 29e....

8. sam mv kylian

*^%$%#@^
    wat ongelofelijk lullig zeg :( :(

9. sam mv kylian

heb net gebeld,
    voor mij word het 18 juli.

10. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Pffffffffffffffffffffff...................... nee daar word je vrolijk van! :confused:

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Vandaag de eerste dag na mijn 5 dagen clomid. Mijn stiefmoeder( ik zie haar meer als mijn echte moeder) vandaag verteld dat we bezig zijn met clomid en dat ik volgende maandag op controle moet bij de gyn. Ze begreep het eerst niet goed en ik heb haar toen nog eens alles uitgelegd. ze vond het spijtig dat we dit allemaal moeten doen, zeker omdat we al een zoontje hebben waar we dit niet allemaal voor hebben moeten doen. Ze zal het vanavond zeker ook aan mijn papa vertellen. Ik ben opgelucht dat ik het haar verteld heb, want ik had het toch wel moeilijk om erover te zwijgen tegenover haar.
    Groetjes van een opgelucht zuurtje :)

12. sam mv kylian

niet echt he :(

zuurtje, wat ene opluchting kan dat zijn he

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Dat kan heel opluchtend zijn, net of er een zware last van me afvalt. Ik denk dat ik ook maar eens met mijn schoonmoeder ge praten. Zij zal het ook wel willen weten hoe het zit. We hebben haar namelijk zowat een jaar geleden gezegt dat we bezig zijn voor een 2de kindje.
    Groetjes van zuurtje ;)

14. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    dag meiden

Ik ben er weer na mijn vakantie in Suriname. We hebben een heerlijke tijd gehad; veel uit kunnen rusten. bijna dagelijks regen; zelfs een paar keer zo erg dat de hele stad blank stond. Binnen een uur! Wat een water.

Mijn schoonzusje had vlak voor onze komst een baby gekregen en aangezien ze met haar gezin bij mijn schoonouders woont hebben we alles van heell dichtbij kunnen meemaken. De eerste paar dagen wel even slikken soms; ook voor mijn vriend. De kinderwens wordt zo alleen maar groter. Toch zijn we heel blij dat we het van zo dichtbij hebben kunnen meemaken. Volgende keer als we het zien loopt hij waarschijnlijk al. ik zet een paar foto's in mijn album. Ben nu wel brak; een echt jet-lag. Moet eigenlijk slapen, maar ritme is een beetje weg.

Verder weinig nieuws hier. Moet eigenlijk gaan beginnen met de provera om vervolgens met puregon te beginnen. Merk dat ik het nog een beetje uitstel; is allemaal zo intensief. Ik denk dat ik volgende week weer begin. Allemaal zo dubbel; kinderwens is groot, maar het is soms allemaal zo'n druk.....
    Mijn buik groeide trouwens tijdens de vakantie; zal door de vocht komen; heb ik meestal. Maar nu geeft het ook soms valse hoop; ook omdat ik voor mijn vakantie twee weken zo misselijk en pijnlijke borsten had. (voel nu verder niets). Moet toch voor ik met provera begin even testen, maar hoop heb ik niet.

Nog lekker een paar dagen vrij en dan weer aan het werk. Kreeg al een mailtje van mijn naaste collega, dat ze me erg mist. Is toch fijn om te horen ;)

Heb niet alles terugkunnen lezen (40 pagina's!). maar zo snel zie ik SIMBA en MARJO zwanger! Gefeliciteerd! En KREEFTJE EN MJ een tweeling! Heerlijk; wat bijzonder.
    De rest heel veel succes met zwanger worden. Ik weet heel goed hoe jullie je voelen. Ik wil ook zo graag een eisprong. Sinds maart 2006 is dat nog maar 1 keer gebeurd (spontaan). Clomid deed niets; om wanhopig van te worden. Hopelijk gaat de puregon wel iets doen.

gr Alies

15. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Systeem doet het weer... dus als jullie me missen...:

Ik ben aan het werk! :D

16. sam mv kylian

nou werkse dan maar meid

alies welkom terug meid

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

haha die katrien.... de kletskous ;) Ik snap wat je bedoeld met emo, had dat vorige week. Ben toen ook lekker 3 dagen thuis geweest... Af en toe word het je gewoon teveel.... Het is ook niet nix!

@zuurtje.... idd een last die van je schouders af valt he? had het ook bij mn ma. Dan kun je er ook even lekker over kletsen... (en de goedbedoelde adviezen ontvangen van je moet er niet teveel mee bezig zijn)

@alies...heeeeeeej meis, lekkere vakantie gehad dus? Lekker joh! Had je vorige maand wel een eisprong dan? Of weet je het niet... Vorig jaar maart voor het laatst een eisprong? Dat ze dan niet veel eerder zijn begonnen met spuiten.

@patje... wel balen dat ze geen iui doen in ut weekend.... weet je al wanneer je je eisprong gaat hebben? En maandag is dan zeker te laat en vrijdag te vroeg of niet?

@all.... net op echo geweest....nou je lacht echt je lul uit je broek hoor.... er zijn 2 eitjes die de overhand nemen, zijn nu 1.4 cm groot allebei, dus moet woensdag terug komen..... :D Dusse ik ga deze maand ook voor een tweeling haha

18. sam mv kylian

whaaaaa wendy, nog een tweeling,
    zou wle gaaf zijn zeg :D:D

19. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    nee hoor;in maart gestopt; toen in oktober spontaan een eisprong. Daarna begonnen met Clomid; niets helemaal niets.
    Vorige maand weet ik niet; controles wezen na laatste ronde clomid niets uit. toen even een kleine pauze gehad. Tijdens pijnlijke borsten en misselijkheid had ik wel een lage temp; dus verwacht daar eigenlijk niets van. nou we wachten wel af

wat spannend voor je trouwens; 2 eitjes; succes

gr

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Share This Page