daan, wat SPANNEND! oww meid, ik hoop hetz o voor je. patje, wat jammer zeg dat eht op zo een manier moet dan he
Nee, mijn mannetje kon het streepje nog niet zien... maar ik zag het echt... heeeeeeel licht, maar er zat iets. Misschien morgen nog maar een. Hou het hier niet van de spanning!
ja...WIJ zullen volgen....echt echt echt wel.. Ik ben het zhuisgebeuren zooooo zat, maar ik wil ook weer niet opgeven.. Tim stapte gisteren in auto zegtie: ik heb voor de 1e x goed gevoel..en mijn gevoel met 2 eitjes lijkt ook uit te komen..zou t dan? Nou eerst morgen maar afwachten, FM om 9;10
ja, wij volgen wel hoor daan, doe mijn best in ieder geval pff snap het hoor dat je het niet houd van de spanning. het moet gewoon zo zijn meis. een streepje kun je je toch niet inbeelden
Maar mijn mannetje zag het hele streepje niet...... Daar maak ik me wel zorgen over.... Straks is het niks. Morgen maar opnieuw testen!
daan...je bent gewoon zwanger meid! ik teste ook een paar dagen voor mijn nod licht positief...ik had van die dipsticks...1 dag voor mijn nod met kruitvat gestest (zie album) ik weet zeker als je morgen of over een paar dagen een test doet dat ie donkerder is. bijdeze alvast...GEFELICITEERD!
Ik heb met de gyn gebeld en ik mag op dag 12 met de ovutest beginnen. In de bijsluiter stond dat als clomid gebruikt werd je contact moet opnemen met de gyn en dit heb ik dan ook maar gedaan. Ik zit vol spanning te wachten ntot er iemand goed nieuw brengt; Ik duim dat we met veel, nee allemaal zijn die positief zullen testen deze keer. Groetjes van zuurtje
@ daan Haha had ik ook hoor. Is dan gewoon positief meis! En ik teste bij de 2ling pas 2dagen na me nod positief. Het ligt er gewoon aan hoe snel je Hcg zich vermeningvuldigd (als ik het goed schrijf) En bij deze week voor de tijd. Maar marco zag bij deze het streepje ook niet.. terwijl ik hem wel zag Blehhh heb maagzuur echt vreselijk Zo maar is naar de apotheek wat halen.
Mooie echo French, super! Moon, dat geeft weer een beetje vertrouwen... Het ligt natuurlijk ook aan de innesteling. Pas daarna begin je HCG aan te maken. Als de innesteling later is, maak je ook later HCG aan en kun je later positief testen.... Je mag zeker geen rennies als je zwanger bent? Beetje minder, maar zolang je er over 6,5 maand een mooi kindje aan over houdt...! Maar ben nog steeds bang dat ik op mijn bek ga....
je mag gewoon rennies hoor als je zwanger bent, ik heb me er lek aan gegeten bij kylian succes moon, hoop dat het helpt daan, de moed niet laten zakken meis, morgen test je gewoon positief
Ik had ze net vorige week weg gegooid. Die lagen er volgens mij te lang Eerst maar me ouders bellen of die ze nog hebben dan hoef ik niet zo ver 8) @ daan Ben met sam eens morgen positief! En als je erg er mee zit kan je ook nog een dagje lang wachten dan is er al 2x zoveel hcg aanwezig. Of bij de dokter een testje. En dat je bang bent is heel normaal. Ik ben zelfs nu nog bang, ik ben nu al zenuwachtig voor morgen. Want wat als denk ik telkens. Terwijl ik er gewoon vertrouwen in moet hebben dat alles goed is.
Je nadert gelukkig de 13 weken! Kan me voorstellen dat die angst blijft... We zullen wel zien. Kan mijn aandacht ook echt niet bij het werk houden vandaag!
Meid wat lees ik nou allemaal! wat zou het mooi zijn dat je gewoon echt helemaal op en top zwanger bent, ik ahd eerst ook een lichter streepje maar een dag later knalde het er al van af. En 3 eitjes? zo das spannend....... Hoop het voor je..en andere meiden jullie volgen ook snel he? Liefsss
Ik wil niet ondankbaar overkomen, maar hoop toch echt niet dat het een drieling word! Ik zou wel uniek zijn dan op dit forum... zou dat wel eens gebeurd zijn? Nee, veel te veel kans op complicaties!
Snap het wel hoor toen wij de eerste echo kregen zag de gyn onder de 2 beebs nog iets en ik hoopte ook dat het niet nog 1 was en gelukkig bleef het bij 2, ben echt hartstikke blij hoor maar 3? dat is echt een hele drukte Het komt ook wel voor maar het is wel erg bijzonder.
Hihi het zou je maar gebeuren. Jeetje ik zou dat echt niet aan kunnen. Bij 2 vroeg ik me al af hoe dat moest. En marco die was toen helemaal in de stress haha.
Wat spannend Daan! Een heel licht streepje is ook een streepje, maar ik snap je twijfels. Had het zelf ook namelijk. Ik teste ook al voor mijn NOD positief en erna werd het streepje alleen maar duidelijker.. En nu is ie ech al mega paars. Dus ik [-o< voor jou dat het net zo gaat! xx