Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

oke dus mijn kansen blijven! Dat klinkt ook alweer beter...ik vind die 2 eitjes nml zo gaaf. Want ze vroeg gisteren ook: wat als er 2 uitgegroeid zijn tot 18? Ja ervoor gaan zeiden we in koor...
    Ik ga er maar vanuit dat ik meer moet spuiten...die 2 moeten nu samen die 75 ie verdelen, als ik meer spuit zullen ze meer kunnen verdelen...zo, dat klinkt positief of niet hahah

ik ben t zo zat, maar ik geef echt niet op...we gaan door tot het bittere, nee zoete eind

gr bengel

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Bengel ik hoop zo voor jou en de rest ook natuurlijk dat je/ jullie grootste wens mag uitkomen.
    Groetjes van een wachtend zuurtje :)
    (cd 10, nog 4 dagen voor de eerste controle echo; ben benieuwd)

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ daan

Er zijn medicijnen die de innesteling bevorderen.. kan je daar niet iets om vragen?

@ bengel

Kop op en klinkt zkr positief die 2 eitjes.
    Knufffff

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

daan hoe is het nu meid,

dikke knuff

5. sara5

sara5 Lid

13 mei 2007
    49
    0
    0
    hey meiden,
    net mijn 3e ovulatietest gedaan en die gaf een goed streepje, dus dat wordt na bijna een jaar mijn 1e eisprong......
    Weet iemand na hoeveel dagen je bloed moet laten prikken op progesteron om te kijken of de eisprong goed is geweest?
    Sara

6. bengel

bengel Niet meer actief

ik heb dit al op dag 8 gehad, en nu op dag 13 nog geen eisprong gehad hoor...ik weet niet of dit een bijwerking van Gonal is...maar ja ik hoop voor jou goed nieuws, gewoon voor IEDEREEN.

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Even hier mijn ''ei'' kwijt hoor

BEN ZOOOOOOOO blij!

Net bij de gyn geweest, alles was goed.
    Eisprong is geweest.
    Ga na de vakantie beginnen met IUI, en mag dat nog gaan proberen met Clomid... echt super! Hoef ik niet te spuiten. ( alleen pregnyl dan)
    Heb foto's gezien van de kijkoperatie.. ieuw... vies !hahaha! Maar alles was goed!

En... En.... En.... ben 10 kilo kwijt al!

Ben echt happy vandaag

8. bengel

bengel Niet meer actief

10kg! wat een discipline zeg..mij lukt het niet eens 3 kg kwijt te raken...(voel me dikker, maar anderen zeggen juist vn niet0

en SUPER dat ei van je en de IUI -programma..ik kan me voorstellen dat je happy de peppy bent..

groet
    Daniella

9. sam mv kylian

hee esther das super zeg, 10 kilo eraf, ik heb er nu 2,5 vanaf en mag ook nog ff vrolijk door hihi

en toch wle fijn dat alles goed was bij de gyn, heeft ie niet emer gekeken nara een ei?

10. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    ik wil iedereen die niet zwanger is even een hart onder de riem steken. een dikke hug!
    het blijft moeilijk maar we gaan ervoor!

en voor de wel zwangeren: gefeliciteerd!

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jawel, heb een echo gehad.... en hij is gesprongen gisteren of vanmorgen ofzo.

10 kilo... ja Sonja B. vind ik goed te doen hoor

12. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    ik wil iedereen die niet zwanger is even een hart onder de riem steken. een dikke hug!
    het blijft moeilijk maar we gaan ervoor!

en voor de wel zwangeren: gefeliciteerd!

13. sam mv kylian

ik doe streep je slank van de margriet, werkt ook erg goed.

en sara, meestal een week na je eisprong prikken ze bloed

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ es

Mooi nieuws!

@ all

heb net nieuwe visjes gehaald.
    Marco had ze toen ik in het ziekenhuis lag 3x daags een eetlepeltje voer gegeven dus die waren de pijp uit.
    Heb nu guppies :)
    Vriendin van m'n neef ging ze ook al halen hahaha.

15. bengel

bengel Niet meer actief

en ja hoor s avonds chips..
    grrrr

16. bengel

bengel Niet meer actief

ging iets mis hihi

ik vroeg of sjslank moeilijk is vol te houden
    sb namelijk bepaalt iets te veel hoe en wat, en dat lukt me niet...ik eet wat ik wil eten, wel gezond, maar niet haar programma.

en ja gisteren hele dag netjes gezond gegeten, fruit, groente brood enz enz, en dan s avonds chips...
    hoeveel brood eten jullie per dag?
    Ik:
    vanochtend: plaatje peperkoek
    10 uur: krentenbol
    12 uur: 3 boterhammen
    en tja donderdag is frietdag bij ons, beiden laat thuis, maar ik eet 1 lepel friet, sla en karbo (ovenfriet en yogonaise hoor0

Ben niet veel te zwaar ofzo, ben 1.68 en weeg 64, mar altijd 61 gewogen, wil daarop terug..

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik eet maar 3 boterhammen soms 4.. ligt er aan of ''we'' honger hebben ;)
    En voor de zwangerschap maar 2.

18. bengel

bengel Niet meer actief

jee twee is ook niet veel...
    ben jij lihamelijk actief? Ik behoorlijk wel...3 is echt minimum denk ik toch wel, ga anders van mijn stokje, of s avond gigantich snoepen (tjezus typen lukt ook al niet fatsoenlijk)

19. sam mv kylian

sjsslank dieet is heel goed vol te houden hoor,
    je mag gewoon eten alleen moet je in iedere groep een aantal vakjes wegstrepen, dus bv een bruine boterham is 8 punten in groep 1, schaal yoghurt is 7 vakken in groep 3.
    en die vakjes moeten vol op 1 dag, je hebt ook een extra groep met extra vakjes voor als ej vakjes te kort komt of een koekje wil ofzo.

als je wilt ik heb de beschrijving op de pc staan, inclusief de lijst met hoeveel punten ieder dingetje is

20. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Als je 1 week na de eisprong bloed laat prikken, kunnen ze dan zien of je zwanger bent?

Of is het ergens anders voor?

Deel Deze Pagina