linda als het niet snel genoeg groeit krijg je volgende keer wel een hogere dosis zodat ie sneller groeit maar het is al een onwijs goed teken dat ie uberhaupt al groeit!
@ linda Bij mij gaven ze gewoon weer die hoeveelheid. En ze groeiden ook langzaam. @ all Echt erg! Ging net bh kopen omdat andere niet meer passen. Heb al F nu ga ik op m'n moeder lijken haha
mmm wordt door jullie wel echt positief, zat te rekenen en als het met dit temp groeit heb ik misschien wel een eitje rond cd 20! Wow klinkt onwerkelijk nouja afwachten dus.
Ik heb daarnet al een ovulatietest gedaan, eigenlijk mocht ik pas op dag 12 beginnen (dat is morgen) maar ik kon het niet laten. Voor de allereerste keer zag ik er een tweede streepje bijkomen(hij was wel bijna niet te zien, zo licht maar hij was er wel). Bij de andere testen die ik tot nu toe had gedaan kwam er telkens maar 1 streepje opstaan. Zou clomid zijn werk dan toch aan het doen zijn, ik voel namelijk niets in mijn buik van gerommel of krampen. Ik heb op al die jaren ook nooit een eisprong gevoeld als ik die al had. Het wordt nu wel heel spannend. Maandag middag kom ik meer te weten, dan moet ik naar de gyn. Groetjes van zuurtje
@ moon 85 Wij zijn om de andere dag aan de slag en nog altijd met heel veel plezier, zelfs na die 15 maanden die wa al bezig zijn. Ik hoop dat het lukt ! Niet alleen voor mij, maar voor iedereen op dit forum. Groetjes van zuurtje
@ zuurtje Het moet ook wel met plezier blijven.. anders dan is het niks hoor. Bij de 2de* moesten we verplicht.. had het niet tegen m'n man toen gezegd pas na afloop. Want die vond dat al helemaal niks. En dan is het ook helemaal niet zo als het hoort. Ik hoop het ook voor jou en de rest!
lieve wendy en daan. hele dikke knuf voor jullie.. dappere beslissing en ik hoop zo hard op een wondertje voor jullie.. ik hoop het zo Esther en Denise , goed nieuws meiden.. word weer spannend.. bijna weekend heeeeeeeerlijk..
@ daan en wendy goede keuze om te proberen beetje afstand te doen. Dat probeer ik ook een beetje. Veel succes en hopelijk snel goed nieuws voor jullie? Alle zwangere dames gaat het goed met jullie? Ik ben vandaag ongesteld geworden na mijn miskraam en keurig op tijd 30dgn ongelofelijk ben er blij mee want normaal duurde het ook wel eens 45 dgn. Morgen echo om te kijken of alles er goed uitziet en dan zondag weer beginnen met clomid dan hebben we tenminste weer een echte kans voor ons gevoel. Iedereen een fijn weekend. gr vruchtje
@ moon 85 Bij ons is het nog altijd met heel veel plezier. Ik heb er al met mijn man over gesproken en hij heeft gezgt dat het nog niet met tegenzin is, Hij had twinkelende oogjes dus hij sprak de waarheid. Groetjes van zuurtje
daan en wendy ik wens jullie alle geluk van de wereld ook als jullie de kinderwens op een zijspoor zetten wens ik jullie toe dat er een wonder gebeurt!
Thnx allemaal...maarre...uhh...meiden.... ik ben nog niet weg hoor! Kom jullie zeker de eerst komende 3 weken nog lastig vallen. Want heb vandaag als het goed is mn eisprong gehad, of hij zit er nog aan te komen... Ik ga deze maand lekker voor een 2ling! hihi
Van de week typte ik hier nog dat ik ontslag had genomen nu kan ik hier neer typen dat ik een nieuwe baan heb! de NS is niets geworden, voldeed niet aan de eisen, maar goed ook want wil toch niet op zon en feestdagen werken. ben gelijk verder gegaan met zoeken, en had mn mailtje nog niet verstuurd of een half uur later werd ik gebeld of ik niet op de selectiedag wou komen. Tuurlijk wil ik dat. Dat was dus vandaag, eerst een intro gehad met wat het allemaal inhoud en wat het bedrijf doet, en toen een gesprek, nou daarna hoorde ik gelijk dat ik was aangenomen. Ik ga dus werken als Callcenteragent. Ben helemaal happy de peppy. heb volgende week woensdag en donderdag trainingsdagen het zal wel heel zwaar zijn, maar heb het er voor over! Was vandaag ook weer geweest voor een FM, mooi laagje in de baarmoeder van 10 mm maar niks geen ei te bekennen.. k*tzooi. dat is wat minder, maar we gaan met frisse moed weer verder. Moet dinsdag weer heen, ben bang dat Clomid niets meer uithaald. groetjes van een toch wel hele blije patje
ja pat! wat fijn dat je zo snel al wat anders hebt duim voor je dat er toch nog een mooi eitje aan het groeien is en dat je die bij je volgende FM te zien krijgt...