gisteren FM gehad.. maandag: 10,5 mm (2 eitjes) woensdag: 11 vrijdag 11,7 Het groet dus wel, maar niet hard genoeg, nu moet ik maandag weer een FM, en bloed prikken want dan kunnen ze ook al aan het bloed zien of er wel of niet een stijging/groei van eitje komt. Als dat niet zo is, moet ik 1 klikje meer spuiten...MIJN KANSEN zijn er nog..pfoej. Ik zo tegen haar: tja 1 eitje heeft genoeg met 75 IE, maar 2 niet. Ja, zei ze dat kan kloppen..komt allemaal goed, alleen niet zoals ik deze maand 'gepland' had...vertraging. Mijn vriendin zegt telkens: deze maand ik voel het komt het goed je zit zo erg dichtbij.Ik hoop het..ook zegt ze: 20% pm om zwanger te worden X 2 eitjes = 40 %...lief he, ze beurt me goed op (ik geloof niet in deze theorie hoor, maar lief bedoeld) Maar ik hoop dat ze gelijk heeft, want volg maand gaan we op vakantie, en dan kan ik niet spuiten, loop ik weer dik een maand uit (en tja elke \dag is meegenomen voor mij hoor) gr en fijn weekend en vaderdag.. daniella
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 15 een ei van 14mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....menstruatie zonder eisprong, na 1 week, 18 mei. Eitjes zaten er nog, cystes....en 1 wonder ei! Eisprong in weekend van 2 juni! NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: rond 4 juli als alles goed blijft gaan Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008
Hey Bengel, Mijn eerste ronde gonal duurde ook langer dan gepland. En misschien zit er wel een kern van waarheid in met die 2 eitjes...iets meer geduld. en iets meer Gonal...! Lekkah spuitu! Heb er ook een goed gevoel over Bengel, je zal zien! Wanneer gaan jullie op vakantie?
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 15 een ei van 14mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: rond 4 juli als alles goed blijft gaan Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje[color]: 24 februari 2008
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 15 een ei van 14mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: rond 4 juli als alles goed blijft gaan Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
@shaartje... staat je mooooooiiiii die banner! Toppie!Kun je het al een beetje geloven? @patje... gefeliciflapperd met je nieuwe baan! Enne hopen dat die eitjes nog groeien! @bengel.... groei eitjes groei. Wel goed dat er deze maand toch nog een kans is! Dat spuiten werkt dan wel beter, dat kun je gewoon opvoeren. Duim voor je! @esther... wees blij dat je er gister niet was.... Ik had gister een make up party. Nou we hebben wel gelachen, maar zij gaat dus echt mn bruidsmake up niet doen! Ik hou helemaal niet van foundation of wat dan ook op mn bakkus. Kreeg het wel.. was veelste wit en dan had ze mn ogen smokey-eyes zwart opgemaakt... nou zag er niet uit... dat ga ik voor 30 euro echt niet doen! Had het erop laten zitten, toen kris thuis kwam. Hij: goh..heb je een paar klappen voor je ogen gehad... mn buurman: je lijkt wel een junk haha.... Dus ik ga het lekker zelf doen!
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. Nu provera en 100mg. Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 15 een ei van 14mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: rond 4 juli als alles goed blijft gaan Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 weer Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 15 een ei van 14mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: rond 4 juli als alles goed blijft gaan Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: 31 december 2007 --> 13 juni 8ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
@ shaartje ik ga 24 juli op vakantie naar marmaris turkije meerdere mensen in mijn omgeving hebben goed gevoel over die 2 eitjes..duim duim..ik ga tim gruwelijk misbruiken wanneer de pregnyl gezet is...we gaan er voor..ik weet dat t moet gaan lukken (na al die dipjes ben ik ook wel een keer aan de beurt) @ wendy wel gezellig he make up party..alleen soms kunnen ze er niks van. Ik had 2 weken terug een ander soort party een ladies night...heb niks gekocht hoor (serieus) maar me wel een breuk gelachen om de anderen en hun opmerkingen over hun sexleven..hihi Ben mijn haren aan het verven..heb van l oreal, met zo'n colorboost..nou nu is het effe oranje..ik hoop straks niet meer, anders zie ik er niet uit hihi. Gr Bengel
@bengel ben een paar jaar geleden ook in marmaris geweest heb de tijd van mn leven gehad! maar ja was dan ook met mn beste vriendinnen en vrienden, net 19 jaar en half in een relatie (net een maandje weer goed met mn huidige vriend nadat het een jaar uit was geweest dus zonder hem op vakantie wel geflirt maar voor de rest netjes gedragen hoor) maar was zo leuk daar!
Hahahaha sorry...moest hier zo om lachen! Wat een opmerking...cool! Jah die make up party..... jah idd wel lachuh! Maar ik leek wel een gothic! Heb zelf wel wat besteld.. had nog het een en ander nodig... reinigingsmelk enz enz.. enne mocht voor 45 euro gratis uitzoeken...
was dat van Oriflame of Mylene? ik heb ze alle twee thuis gehad. T is alleen al gezellig he...met zijn allen... en 45 euro! Das veel joh! Goed gedaan. Ik wilde destijds dit ook 2 avonden gaan doen (als demonstratice), maar uiteindelijk niet gedaan. wellicht in de 'toekomst' een idee om dat alsnog te doen, toch leuk extraatje.. nog 10 minuten mag ik mijn haren uitspoelen, heb nog niet gekeken, hoop dat t oranje weg is...anders ben ik pipo...
Heej pipo... het was van oriflame... Nou zou het zelf nix vinden! Af en toe vroegen we wat en ze wist niet eens antwoord...enne die andere Mylene helemaal afkraken... maaaar we hebben gelachen en daar gaat het om!
nou ben geen pipo...mooi warm rood geworden. pfoe...anders was ik gek geworden..zal eens een foto maken. gr
het is gelukt staat een foto in van mij. Ik word smal in het gezicht, valt me nu op... ik zal nu ook eens foto's vna mijn paleisje er op zetten. (brocant/riviera maison achtig voor de kenners)