thanx ...word er verlegen van (hahah, als dat ooit gebeurt, nou dan krijgen we slecht weer)...ben er ook wel blij mee, ben van mezelf middenblond, maar verf al vanaf mijn 13e, dus die kleur kan ik me niet precies meer herinneren. En nu had ik uitgroei, en wilde ik wat anders dan middenbruin, dusssssssssss vandaag is Rood...hahahahahah
@ wendy Hihi.. ik had door me tante laten doen. Zag er ook niet uit. Toen marco thuis kwam zei die: jij lijkt net een h**r. Dus had het iemand anders laten doen 8) @ bengel Staat hartstikke leuk joh dat rood! Oooh morgen eindelijk 12 weken
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 weer Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 15 een ei van 14mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: rond 4 juli als alles goed blijft gaan Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, starten bij volgende ongi, vermoedelijk begin juni, midden cyclus spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 18 juni 1ste FM. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 weer Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 15 een ei van 14mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: rond 4 juli als alles goed blijft gaan Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
fuuuuuuuucccckkkk (sorry mods) waar is kris als je hem nodig hebt...... de t*ring.... I'm having an eisprong........
ghehehehehe moet er wel om lachen (of ben ik nou een stoute mod! hahaha) Maaruh, niet normaal die kris, jij een eisprong, hij weg! tutut dat kan niet hoor!
Jah gistermorgen.... hij komt als het goed is zo terug..... van zn werk...zit nu nog op de vrachtauto... maarrre..... zn collega komt meteen met hem mee... en diens vriendin.... ze weten van onze kinderwens, dusse..... hij heeft dikke pech...ik ga met kris naar boven haha
http://www.piels.bruiloftsite.nl/site_f ... k_id=17311 Als jullie nog even willen lachen, moeten jullie hierna kijken... Dit is wat die vrouw van die make up party ervan gemaakt heeft... Op de foto doe ik een goeie poging tot lachen... (ik kijk ook wel een beetje raar uit mn ogen hihi)
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... afwachten datum echo/fm/bloed & dan spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 18 juni 1ste FM. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 weer Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 15 een ei van 14mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. als het nu niet lukt terug naar gyn voor verdere stappen. Katrien Duck/Daniëlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld geworden, dinsdag 5 juni uitgangsecho en weer beginnen met spuiten. NOD Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: rond 4 juli als alles goed blijft gaan Linda: ben heel benieuwd? Sam 8 juli??? Daniella/bengel 30 juni? Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
@bengel: leuk theekastje heb ik ook maar dan in t rond en heb 'm hoogglans donkergrijs geverfd... @wendy: je bent al drie kwartier weg hihi en die mensen maar wachten beneden...
haha wendy steen goeie actie. Ik geef je groot gelijk "klussen" op dit moment is het belangrijkst. gr vruchtje
he lieve meiden, kan mn berichtje even niet vinden.. Gister echo gehad, 2e ronde clomid, 100mg, omdat 50 niks deed: 100 mg. doet dus ook niks! Gewoon totaal NIKS te zien, niet eens een ieniemienie-eitje, en baarmoederslijmvlies was ok veel te dunnetjes.... zucht.. Nu had de GYN het over hormoonspuiten.. Wie heeft hier ervaring mee? Is dit heel heftig? Zijn er meer meiden waarbij clomid 50 en 100mg echt helemaal NIKS deed? En probeerden jullie toen nog wel 150 mg? Oke, allemaal veel sterkte en suc6! Liefs Lin (die toch wel erg teleurgesteld is..)
hoi lin, bij mij deden 50 en 100 niks ook 150 deed niks doorgegaan naar 200 en dat lijkt te werken! had vr een eitje van 14mm Normaal doen gyns niet snel hoger dan 150 maar die van mij dus wel en blij toe want ik ben voor t hormoonspuiten niet verzekerd en het is niet goedkoop...