Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Maandag moet ik ook voor een FM.
    Vind het best spannend, is de 1ste x dat ik controle krijg.

Hoop dat deze ronde ook aanslaat.

Groetjes Cindy

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @wen, ik moet af en toe zo vreselijk lachen om jou berichten hierzo. maar die make up verschrikkelijk! t lijkt meer op make up dat je op doet als je gaat stappen ofzo.
    @all thnks voor de felicitaties... ben ook zeer blij! nu ook maar hopen dat die eitjes, eentje is al goed, gaan groeien.. ben bang dat het niets word deze maand. ben ook bang dat ik never nooit zwanger zal worden.. pff ff dipje dus. ga me ff volledig storten op mn 700 foto's ff wat afleiding..

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

denise wat goed zeg

wendy, whahah moest erg lachen toen ik je berichtje las. :):)

4. sam mv kylian

ow, enne je mkae up, verschrikkelllijk zeg :S

5. bengel

bengel Niet meer actief

wendy vreselijk die make up

lenneke: ik spuit, en eerlijk het valt mee, heb er zelfs minder bijwerkingen van dan clomid...en het is directer, je kunt tijdens je cyclus aanpassen van dosering wanneer nodi,g kansen nemen toe (niet raar als je naar de prijs kijkt: plm 400 p.maand)

ik ga effe googlen op riviera maison meubeltjes.

Denise: leuk he zo'n thee kastje: ik wil de mijne waarschijnlijk creme bruin latexen...(crea bea)

Ik zal morgen nog wat foto's er op zetten, want dit is nog lang niet alles...ik ben zo trots op mijn paleisje..

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    meiden goedemorgen, krijg steeds meer een zeurderig gevoel in mn onderbuik... goed teken? hoop dat het eitje goed aan het groeien is :) het geeft het klussen eindelijk weer een extra dimensie :p

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hahah sorry meiden....

Gister dus ff geklust.... Ik snap er niets van....wat deed dat PIJN! Zooooo grooot issie nou ook weer niet ;)

Vandaag vaderdag.... En mn stiefschoonvader had verzonnen om nu zn verjaardag te vieren, dus wij gaan straks naar friesland! (ja ja dat is die ene kerel, die helemaal uit zn plaatje ging, toen hij hoorde dat allebei kris zn ouders getuige waren, vraag me af wat hij te vertellen heeft) En daarna naar mn ouders in Lelystad, om een hapje mee te eten. Dusse mensjes....tabeee :) fijne dag!

KuZzz

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Linneke,
    Bij mij deden 50 en 100 het niet, 150 niet geprobeerd. Doorgegaan met Gonal-F, spuiten dus.

Tis mij echt zo meegevallen, ben er bijna fan van geworden. Geen bijwerkingen en resultaat!
    Dat prikken moet je effe doorheen, maar valt ook reuze mee. Ik prikte in mijn buik, heel hard erin knijpen en dan prikken, voel je niets van!

Succes.

9. sam mv kylian

heyy meiden,

allemaal een fijne dag vandaag,

linneke, ik vond spuiten minder erg als de clomid. ik had ook veel minder bijwerkingen van spuiten.
    ik spuit liever dan dat ik clomid slik ;)

10. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Weet iemand of je temp omhoog gaat als je verkouden bent?

Op dag 9, dus 2 dagen na de laatste Clomid, is mijn temp met 0.4 gestegen, en op dag 10 was hij hetzelfde.

Ik ben wel erg verkouden, zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Lijkt me niet dat er al een eisprong geweest is, zoja dan waren we denk ik te laat.

Morgen FM, dan zullen we meer weten.

Groetjes Cindy

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    volgens mij gaat je temp niet omhoog van verkouden, alleen van koorts, maar van clomid steeg hij wel iets bij mij.. dan ging hij weer naar beneden en dan bij mijn ei omhoog en bleef hij hoog

12. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ah, dus het kan ook nog door Clomid komen?

Het ziet er heel anders uit als de vorige keer.

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wie weet slaat de clomid nu echt goed aan

14. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ja, laten we het hopen.
    Ben benieuwd morgen bij de gyn. ;)

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    hoi meiden,

Ik moest even een aantal pagina's terug lezen, maar hier een updatje van mijn kant. Na 5 dagen na de provera kwamen vrijdag dan eindelijk de duivels. Ik was daar erg blij mee, want dat houdt nu in dat mn mannetje weer optijd thuis is na zijn dienstreis om zijn taak te doen. ha ha. Hij was daar ook wel erg blij mee, want hij voelde zich al schuldig dat hij niet thuis zou zijn rond de eisprong. Maar dat hoeft nu dus niet, want er is nu geen probleem. Als ik sneller op de provera gereageerd had, dan wel. Vandaag beginnen met 50mg clomid na mn leo behandeling van vorige maand. Ik hoop maar dat het nu wel werkt, en dat ik gewoon kan blijven kijken. De vorige keer toen ik geen metformine gebruikte kon ik slecht zien door de clomid. Ik zie er best wel tegenop, zo 2 maanden geen clomid gebruikt te hebben. Maar ja wie weet valt het wel mee. En als het niet werkt, dan moet ik gaan spuiten. Ik hou er al rekening mee, want ik heb mn vakantie ruim een week opgeschoven. Dat gaf mij een hoop rust. Ik zou het zonde vinden om een maand te verliezen nu zo vlak na de leo behandeling. De gyn wilde de komende maanden er optimaal gebruik van maken, en ik ook natuurlijk. Vandaar de vakantieverschuiving.
    Degene die naar Marmaris gaat wens ik een hele fijne vakantie. Ik vond het daar altijd helemaal te gek daar. Lekkere restaurantjes langs de haven. En als het heel warm is, maak dan een boottocht naar een baai aan het einde van de baai. Daar is het wat koeler en kun je heerlijk zwemmen. Doe ze allemaal maar de groeten van me.
    Degene met de baan bij het callcenter, gefeliciteerd met je baan, maar wil je me alsjeblieft niet bellen tijdens etenstijd. ha ha.
    Verder wens ik iedereen weer een heel vruchtbare maand toe. Dat het lichaam dat wil doen wat we wensen dat het doet. Enneh veel klusplezier.

Groetjes,
    sas

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hallo allemaal,
    Ben weer terug van weggeweest. Wat een drama is dat zeg als je een week geen internet hebt.....
    Ik kan dus onmogelijk vanaf blz 610 alles teruglezen dus als iemand een korte samenvatting voor me kan geven als ik iets heb gemist.....

Ik heb vorige week dinsdag een echo gehad. Echt super! Volgende week ga ik weer werken dus kan ik de echo scannen en zet ik hem in mijn album.
    Daarnaast vond deze verloskundige dat ik wel gewoon thuis kon bevallen.... (vond het heel raar en vervelend dat het de vorige keer zo verkeerd gevallen was en dat ik zo verdrietig was daarna). Gelukkig maar.....

Daarnaast was afgelopen vrijdag onze grote dag. Echt een superdag gehad! En helemaal geen regen gehad gelukkig.
    Ik zal komende week fotos plaatsen..... Heb nu nog geen foto's....

17. sam mv kylian

heeee meid,

gefeliciteerd!
    super dat je een mooie en perfecte dag hebt gehad, ben benieuwd naar de foto's meid

en blij dat de andere verloskundige het wel goed vond, was ook onzin he !

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    ja sam, dat vond petra ook. Ze moest lachen om het feit dat die muts zei dat het bij een BMI van 30 niet meer kon.. Ze ging even mijn BMI uitrekenen.... en.... 30,07.... Ze vond het gewoon lachwekkend stom...

Toen heeft ze ook een echo gedaan... Een schatje is het die Petra.....

19. sam mv kylian

petra is een hele lieve meid,

die nam mij als enige serieus toen ik van kylian nog zwanger was en me zo beroerd voelde.

die zouden er nog 10 moeten wezen dan is de verlok praktijk hier top!

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    inderdaad.....

Deel Deze Pagina