hoe het met mijn ei is? is weet het niet... nog een kwartier mn plas ophouden en dan weer een ovutestje er tegenaan gooien dan weten we meer... gister een licht streepje en met het klussen nog wel pijn dus hij zat er nog, misschien dat ie vandaag springt... wie zal het zeggen? ik wou dat je paarse voeten kreeg met je eisprong en groene als je zwanger was... ja dat zou het leven een stuk aangenamer maken 8) liefs
Groene en paarse voeten om de toestand te weten. Als dat toch eens zou kunnen. Mn gyn had het de laatste keer over een leukje onder in je buik. Leek haar wel handig, kan je altijd zelf even kijken hoe het ervoor staat daar beneden. Ze wilde dat zelf toen ook graag weten toen ze zwanger was. Effe checken hoe het met de kleine is. Ze kon er helaas geen voor me maken. Had ze zelf anders al lang gedaan. Ja ja humor heeft die gyn van mij. Zucht dus we moeten het gewoon doen, met hoe we ons voelen. En dan heeft moeder natuur de boel nog zo gemaakt dat de meeste symptomen nog op elkaar lijken ook. Zwanger of toch menstruatie. Ach en zo modderen wij vrouwen maar aan. Ik vind trouwens wel dat je je lichaam wel leert kennen zo in de mmm. Voor iedereen succes met het broeden van mooie eitjes. sas
ja dat hoop ik ook; ik kreeg een pendel binnen dat het binnen anderhalf jaar raak is..eeehhh waarom niet gewoon NU/? gr Bengel 2 eitjes gesprongen, het werk zit er weer op, eh in..haha
He meiden, wat n ziek verhaal zeg, die link.. Vooral voor de meiden die haar zo steunden en voor diegenen die dit wel echt meegemaakt hebben, die wel echt een kindje verloren hebben! Gefeliciteerd met je ondertrouw Wendy! Leuk! Nu binnen een jaar trouwen, heb je de datum al? Gister bij de GYN geweest, 100 mg clomid heeft ook helemaal NIKS gedaan, NIKS! Dus nu heeft t geen zin om daar mee door te gaan, clomid werkt niet bij mij! Snik snif! Hormoonspuiten dan maar? Ja, hallo, ben ik niet voor verzekerd, ik ziekenfonds bellen, kan ik pas zo'n exta aanvullende verzekering per 1-1-08 aanvragen! Die dat wel vergoedt! Maar ik las iets over een machtiging, dat je Gyn dan een verzoek tot vergoeding kan doen.. Nou, ben héél benieuwd! Wil het zó graag! Las iets over goedkopere hormonen? Hoe heten die dan? Nog andere tips? Doeidoei, Allemaal veel suc6! Liefs Linneke (die het even niet meer weet, nu)
tja linneke alshet bij mij nu raak is mag jij mijn gonal wel hebben hoor..... ik weet alleen niet of dat verstandig is, tenzij je juist dit voorgeschreven krijgt...(heb nu 2,5 doosje over is plm 2 maanden bij mij dan) Of is dit raar? dat ik dit 'aanbied'? Gr Bengel
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... afwachten datum echo/fm/bloed & dan spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 18 juni 1ste FM. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 weer Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 18 een ei van 20mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen Katrien Duck/Daniƫlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje NOD Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? Daniella/bengel 6 juli Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Denise: +/- 5 juli Sam: 8 juli??? Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Linda:ben heel benieuwd? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
nee joh da's niet raar! Als ik het niet vergoed krijg neem ik het graag over...! Thnx! Lief! Ik hoop dat het vergoed wordt, want anders is het echt duur toch? bedankt en je hoort t wel! Dan mag je 't me toesturen! Hoop voor jou dat het echt deze maand raak is! las dat het met hormoonspuiten vaak wel snel gaat? Is krachtiger medicijn zei Gyn! Liefs Linneke
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... afwachten datum echo/fm/bloed & dan spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 18 juni 1ste FM. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 weer Linneke50 mg slaat niet aan. 100 mg proberen na orgametril. Rond 15 juni echo.. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 18 een ei van 20mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, Maandag 18 juni echo, eitjes zijn gesprongen (2stuks) dinsdag progestoron waarde 62.7, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen Katrien Duck/Daniƫlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje NOD Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? Daniella/bengel 6 juli Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Denise: +/- 5 juli Sam: 8 juli??? Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Linda:ben heel benieuwd? Wendy:1 juli? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... afwachten datum echo/fm/bloed & dan spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 18 juni 1ste FM. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 weer Linneke50 mg slaat niet aan, 100 mg doet ook NIKS! Bloedprikken en dan hormoonspuiten?? Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 18 een ei van 20mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, vrijdag 1/6 echo,alles goed, vrijdag 8/6 weer follikelmeting, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen Katrien Duck/Daniƫlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje NOD Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? Daniella/bengel 6 juli Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Denise: +/- 5 juli Sam: 8 juli??? Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Linda:ben heel benieuwd? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
He bengel, ik las dat er bij jou tot dag 17 niks te zien was.. bedoel je dat er echt geen eitjes te zien waren? En dag 18 gelijk 3? wow! Spannend.. en wanneer weet je dan meer..? Ik zal voor je duimen! Betaald jou verzekring t wel? of heb je apart bij laten verzekeren? Suc6! Liefs Linneke
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... afwachten datum echo/fm/bloed & dan spuit pregnyl. Lot23 : 1e ronde clomid, 29 mei echo nog niets te zien, 4 juni echo ei van 18mm, 8 juni samenlevingstest was goed, ei was 24mm 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 18 juni 1ste FM. Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 weer Linneke50 mg slaat niet aan, 100 mg doet ook NIKS! Bloedprikken en dan hormoonspuiten?? Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid lijkt zn werk te doen cd 18 een ei van 20mm!! 6E RONDE CLOMID Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, Maandag 18 juni echo, eitjes zijn gesprongen (2stuks) dinsdag progestoron waarde 62.7, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen) 7E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen Katrien Duck/Daniƫlle: Op CD 13 --> 3 eitjes. CD 14 --> Pregnyl, CD 15 --> EISPRONG! Patje20 : 9e ronde laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, EI --> 16 juni.. in het weekend 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje NOD Lot23: 23 juni? Mariska: 29 juni? Daniella/bengel 6 juli Katrien Duck: 15 juni Patje : NOD 2 juli Denise: +/- 5 juli Sam: 8 juli??? Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Linda:ben heel benieuwd? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!! Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: +/- 2 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008[/quote]
Simba, wat goed dat je al die berichtjes kan bijhouden! =D> hoe is het nou met jou? ben nog steeds aan het wachten op ongitekens... :
Simba, wat goed dat je al die berichtjes kan bijhouden! =D> hoe is het nou met jou? ben nog steeds aan het wachten op ongitekens... :
Ik heb een vraag; deze maand zou onze eerste IUI-poging plaatsvinden. Maar nu heb vanwege de clomid (10 x 50 mg), teveel eitjes. Op dag 10 al 2 eitjes van 20,5 mm en een aantal van 16 en 13mm. IUI gaat dus niet door en ze adviseren om beschermde sex te hebben, ivm kans op een meerling. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? En hebben jullie je toen aan de veilige sex gehouden? Ik heb het idee dat de kans nu juist nog een beetje er is om zwanger te worden; 6 eitjes maar ook slecht zaad. Ik baal ervan. Ben benieuwd naar jullie ervaringen...
Ik heb dat ook een keertje gehad en mocht toen ook niet vrijen had ook meerdere eitjes (5 ongeveer). Als ik jou was zou ik maar veilig "vrijen" want het is toch mogelijk om een meerling te krijgen 2 gaat nog maar meer is echt niet goed voor jou niet en voor de babies ook niet dat zijn mijn gyn althans. succes met je beslissing.
hoi Linneke ja tot dag 17: 2 van 11 mm, en dat was al vanaf dag 10 zo (dus in 1 week niks gegroeid) bloed laten prikken om oestrogeen te meten. Deze was hoog, en dat betekende dat de eitjes nog zouden gaan groeien (oestrogeen stijgt eerder dan blaasjes groeien). disndag terug en idd 3 eitjes boven de 11 mm. ik was flabbergasted. Nou duim maar hard, dan stuur ik je de hormonen toe. Ik ben cz verzkerd, goedkoopste aanvulling, alles vergoed, pm kost het gemiddeld 3 a 400 euro.. gr begnel
haha... ik maak er niet mijn levenswerk van, hoor! Eens in de week ofzo probeer ik op iedereen te reageren, omdat ik verder niet zo veel tijd heb. Ik lees wel mee, maar ik heb weinig tijd om te reageren. Met mij is alles oke. Volgende week tweede echo, ben heel benieuwd. Ik heb weinig klachten; ben niet echt heel moe, en ben ook amper misselijk. Dat maakt me soms wel eens onzeker, maar je kan niet anders dan afwachten... Jij sterkte met wachten!
@lin: weet je zeker dat je niet nog een ronde clomid wil proberen? helemaal als je niet verzekerd bent... Ik heb 50, 100 en 150 geprobeerd zonder succes maar de gyn heeft me toch overgehaald 200 te proberen omdat dat toch behoorlijk wat poen scheelt omdat ik ook niet verzekerd ben en nu is ie wel aangeslagen!