Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    o ja mn ovutest was lichter dan gister snap er nu helemaal niks meer van, wel meer slijm vandaag dus het zit er wel aan te komen hij moet toch echt springen vandaag hup! helpen jullie ff met aanmoedigen... zometeen weer vroeg naar bed (voor de 4e keer deze week :) :D ;) 8) )

2. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Maar Denise, deed het bij jou echt helemaal NIKS? geen eitje te bekennen? of deed het niet genoeg?
    mijn baarmoederslijmvlies is ook veel te dun...
    En heb jij op clomid wel eitjes gehad?maar dan te klein?
    Bij mij doet het hé le maal NIKS, geen ene eitje te bekennen!

Liefs Linneke

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hoi linneke,
    ik had wel eitjes maar in beide eierstokken mijn eierstokken zitten vol met eitjes van een mm of 6-7 (het lijkt bij mij op PCO, of ik het daadwerkkelijk heb weet ik dus niet want dat ligt aan je hypofyse geloof ik en dat is verder allemaal nooit getest) ik heb 1x een van 9mm gehad...
    alleen mijn baarmoederslijmvlies was elke keer wel heel goed... misschien is dat bij jou ook wel een reden dat de gyn niet verder gaat want hoe meer clomid hoe slechter je baarmoederslijmvlies kan worden. Maar goed, je kan altijd even overleg plegen en je gyn uithoren waarom hij/zij niet verder wil met clomid want misschien heeft hij/zij wel gelijk... en anders als hij/zij je niet heeft overtuigd kan je altijd vragen of je niet een keer 150mg kan proberen...

zo zag het er ongeveer uit bij mij:

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ denise

Zou ie dan niet al gesprongen wezen?

@ simba

Maak je daar geen zorgen om.
    De ene is wel ziek er van de andere totaal niet.

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    dat weet ik dus ook niet...
    maandag en dinsdag niks geen streep, woensdag streep maar lichter dan controlestreep en donderdag streep maar lichter dan woensdag...

gister meer slijm dan de dagen ervoor en nog wel pijn met vrijen en daarna had ik een beetje krampen kon er niet van slapen werd helemaal zenuwachtig dat ie ging springen hihi dus ik hoop dat ie vannacht gesprongen is...

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise... misschien dat je net je piek gemist hebt? Ik zou als ik jou was gewoon ff de gyn bellen voor bv nog een echo of een bloedtest voor progestoron. Dat plaatje komt ook heel erg overeen met wat ik heb... Rechts heel erg, links valt wel mee...

8. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Oeps ging even iets fout sor :oops: ry.

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    dinsdag moet ik bloed prikken voor progesteron dat had ze al gezegd en dan wordt ik woensdag gebeld...

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi iemand bied medicijnen aan.

Ooooh ik krijg zo veel knuffeltjessssssssss.
    Onze hond is zo kruiperig sinds ik zwanger ben.
    Aan de zwangere voelen jullie de beeb al?
    Ik wel :) echt cool (kan al dat ik het gezegd heb maar kan slecht onthouden)

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Huh? Jah zag het net ook al staan... maarre zie het nu nergens meer... misschien weggehaald?

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi denk het.. mag natuurlijk niet.
    Ik zou trouwens nooit zomaar dat overnemen.. straks hebben ze er wat in gestopt

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    het lijkt mij ook sterk dat t mag... en je weet idd nooit wat ze erin stoppen...

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

uhhh ik heb het ook gedaan hoor :oops:

Maarre das een ander verhaal denk ik.. Ik heb clomid overgenomen van shaartje...

Daarom ben ik deze maand ook gewoon zwanger, want dat clomid brengt geluk :D

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja dat is iets anders vind ik.
    We praten de zo vaak met elkaar...
    En zo iemand komt uit het niets met medicijnen.
    Ik heb ook nog clomid liggen.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jah en ik heb shaartje natuurlijk al ns echt ontmoet...

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    linneke, zag dat 100 mg niks bij je deed, bij mij ook niet hoor.. helemaal niks, maar 150 + metformine dus wel.. zie resultaat, zelfs 2 eitjes. kan je daar niet om vragen?

wendy gefeliciteerd met je ondertrouw.. hoe zeg je dat ook alweer? slechte repetitie is goede voorstelling of zoiets? misschien spelen je hormonen ook een beetje op ;) hoop dat je zwanger mag trouwen

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb geen clomid meer dacht ik, maar zal even checken, wel metformine, maar dat krijg je gewoon vergoed

19. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    denise85, waarom staat er Arabisch in jouw echo eigenlijk? :)

20. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Shaartje had natuurlijk wel zwanger-wordt-stofjes in de clomid pillen gestopt....hihih
    Let maar op!

Deel Deze Pagina