wat ik zo lastig vind, zijn die symptomen die helemaal geen symptomen hoeven te zijn. ik denk dat je lijf je aardig voor de gek kan houden en dat je jezelf bijna zwanger kunt denken (terwijl je het niet bent dus). ik houd mezelf telkens maar voor dat vermoeidheid, groter lijkende borsten en wat andere dingetjes ook ergens anders op kunnen slaan, anders word ik vast weer teleurgesteld... hebben jullie dit ook?
Sam mv Kylian en cindy31 veel klus plezier vanavond. Afrika spannend voor jou hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.
Suc6 allemaal en hoop als ik terug ben goed nieuws te lezen. Tot volgende week.. ik ga lekker van de ''zon'''genieten
Ik sluit me aan bij Sam. Tis niet zo dat het helemaal niet kan/mag. We zijn idd een heel hecht clubbie.... Maar tis gewoon af en toe een beetje moeilijk... Binnenkort zijn we gewoon allemaal samen en dan openen we gewoon een topic met : Zwanger door Clomid...hihi Ben net terug van een weekendje ouders... Gister blijven slapen daarzo en vandaag naar sixflags geweest... jezus...die achterbaan dat je wordt afgeschoten of die space ding dat je omhoog wordt geschoten...ships he... Mn benen zijn nog steeds week....hihi... wel een leuke dag gehad..
haha ik zet net dat neer... ik ga verder lezen....zag ik dat zo'n topic al geopend is door maritt...top! Ik hoop echt dat ik jullie volgende week mag volgen.... ik hoop het echt echt echt
IK HOOP HET OOK! Snap ook wat jullie zeggen, vond het zelf soms ook pijnlijk om te lezen, kan je nagaan als je echt heel jaloers zou zijn....wat een ellende! Wil ook niet klagen, maar ben ook erg gesteld op ons clubbie, en val ook nog eens tussen wal en schip, snik! Doe gewoon of ik zwanger ben geworden door clomid...ok? Anyway, wil even zeggen dat ik het zo enorm bewonder hoe we met elkaar omgaan, die onvoorwaardelijke steun, gezelligheid, eerlijkheid en "kont-schoppen". Zulke oppeppers vanuit een eigen boot vind je nergens! Dus allemaal naar de andere kant, er is nog steeds plek vrij voor iedereen! x Shaartje (echt niet emo....) Oh, en die andere topics zijn gewoon anders.....tis als een verslaving hier.
Oh en nog wat. Wat een super groeiers hier trouwens. Denise, Sam en Weet even niet wie die er donderdag 1 kleine had en nu een super ei! Dat zijn de goeie, zo onverwachts!
he meiden, om ook even te reageren op dat de zwangeren hier ook postten, ik vind het niet erg, heb zelfs even op het andere topic gekeken, maar het doet ook best zeer om te lezen over trappelende baby's en over misselijkheid. het is moeilijk en wil ook niet dat jullie weggaan want het is veelste gezellig. ik zit nu in ronde 9 en ga naar ronde 10 toe, dus heb het deze maand ook moeilijk omdat ik weet dat ik niet zwanger kan zijn deze maand. er is waarschijnlijk geen ei geweest dus op naar de volgende ronde. moet morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo en eventuele verdere plan. dat zal 100 mg zijn jammer genoeg. nog even aan onze zwangeren, ik vind het echt keileuk voor jullie hoor! hoop snel te volgen
goeiemorgen meiden, patje, wat balen zeg dat het deze ronde niks word, waardeloos is dat he. cindy, ook klaar met klussen? zitten we samen op de wachtbank wendy, hoe is het meid? denise, hoe is het bij jou, zit je inmiddels ok op de wachtbank? de rest van de meiden hoe is het? alle zwangeren, hier idd asjeblieft niet weggaan, jullie horen er gewoon bij. ik zag wel jullie andere topic en hoop echt dat we snel mogen verhuizen daarheen hier zitten de klusdagen erop, gisterenmiddag is mijn buikpijn gestopt, dus denk dat ie idd gesprongen is nu de wachtweken, waarin ik me probeer zo kalm mogelijk te houden en niet te veel te hopen. ow ja en was vanochtend ook weer een kilo kwijt xxx sam
oh sam jij ook al op wachtbank,...ellendige wachtbank.... ik ga bij alles na ales ik iets voel: kan dat zijn van..of?... mijn zelfbescherming zegt: ah ah...denk het niet he...maar ja..you never know.. succes met wachten Ennuh Patje....^%$**(*(Y rot gevoel he...wij snappen je als geen ander..kop op, en hoofd vooruit... gr bengel
he bengel, is echt helemaal niks die wachtbank, zou gewoon 2 dagen na je ei groene voeten moeten krijgen als je zwanger bent, scheelt een hoop stress. idd bij ieder dingetje denk je oww misschien en daar ga je weer ..... jij nog 9 dagen, ik hoop het zo voor je he
@sam... hoe het is... uhhh word gek van mezelf.... krampen al sinds 4 dagen na mn eisprong, veel afscheiding, pijnlijke boops (maar die heb ik iedere maand) en sinds gister moe moe moe! @de zwangere...nee jullie mogen niet eens weggaan! Jullie horen toch een beetje bij ons... Maar het is gewoon moeilijk... (tjah ik geloof dat we allebei willen hihi)
he wendy ik ook pijnlijke boobs en flink witverlies... ik weet niet of dat witverlies van pregnyl komt, heb het vorige maand niet gehad, en verder ook niet trouwens.. mijn vader zegt elke x ik steek kaarsje aan ik duim voor je. Nu zegt ie: ik steek de vuurkorf wel aan als dat nou niet genoeg is..hihi..lieve pa.