Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

hihi shaartje

ik moet trouwens aan jou plaatje denken (van sharktale) heb toevallig vrijdag met de kids van vrienden deze film gekeken, zal ik de will smith vis, zeg ik dat is shaartje...hun: wie? Hahaha. ik zo: eh iemand die ik 'ken'...hahah gek he

2. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Goed gezegd Shaar! Het is ook fantastisch hoeveel steun we aan elkaar hebben hier! Het is voor mij ook een verslaving! Gisterenavond kwam ik erachter dat ik toch wel erg veel achter de compu heb gezeten! Daarom kijk ik nu vanochtend (en vanavond misschien nog even) en verder niet. (ja ja) Shaartje, kom gewoon ook daar natuurlijk!

@Wen, klopt ik heb maar even een extra topic geopend voor onze zwangerschapsgeouwehoer! Tot snel!

3. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @Patje, echt vervelend voor je weer een ronde verder! Ik strooi wel even wat gelukshormoontjes naar je toe voor de volgende ronde ok?!

@All, neeeee wij blijven gewoon maar houden gewoon wat meer rekening met onze clomid babes.
    Zo klaar nu, we gaan lekker verder kletsen (hier en daar ha ha)

Liefs, Marit

4. bengel

bengel Niet meer actief

mijn borsten zijn trouwens groter...kan dat van hormonen komen? vooral als ik trap zonder BH afloop..auw auw auw x 13...hahah..

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

bengel, kan van de pregnyl komen

6. bengel

bengel Niet meer actief

bah en ze waren al groot..hoeft niet groter

7. sam mv kylian

:(
    hopen dat ze zo blijven meis

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @sam: jaja ik ook op t wachtbankje, heb dus donderdagavond laat mn eisprong gehad na t klussen :) morgen ff progesteron prikken dan weten we of t echt zo is en of t een goeie is geweest.... dus ook op t wachtbankje hier...

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    hallo,
    Vanochtend voor mn fm meting geweest na 50mg clomid, maar helaas op CD11 zit er nog geen beweging in. Volgende week maandag weer een fm, dus wie weet. Ik geloof er niet zo in. Volgende week maar eens voorstellen om te gaan prikken, want die clomid doet dus helemaal niets. Afwachten maar weer.
    Groetjes,

sas

10. bengel

bengel Niet meer actief

Sas, voordat je moet gaan prikken, krijg je eerst 100 mg en 150 mg en in sommige gevallen 200 mg, voordat je gaat prikken. en waarom: omdat het a. goedkoper is, en b de kans op overstimulatie bij prikken hoger is...

Meestal breken ze cyclus op dag 21 af als er 'niks'is om door te gaan, en dan zul je dubbele dosis kunnen krijgen

Zo is het iig bij mij allemaal gegaan
    suc6
    bengel

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    hallo sas7,

voorlopig moet je echt niet in een dip gaan zitten meid! je hebt "pas" 50mg geprobeerd... 100 en 150 kunnen evengoed nog aanslaan! meid niet in een dip, hou hoop!

12. bengel

bengel Niet meer actief

en voor het zelfde geld sas heb je volg week eentje die wel uit zal groeien, ons lichaam verbaasd ons telkens, en als je mijn verhaal hebt gelezen, weet je dat ik uit ervaring spreek (over de 3 eiblaasje die er opeens waren na 1 week niks gezien te hebben)

Gr Bengel

en idd wat denise zegt, nog niet in een dipje gaan zitten hoor...je staat 'pas' aan het begin van de mogelijkheden. Spuiten is een 2e stap zou maar zeggen...

13. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wanneer gaat je temp omhoog?
    Stel ik heb gister een eisprong gehad, moet de temp vandaag dan omhoog gaan, of pas morgen of zo?

Weet namelijk niet zeker of ik een eisprong heb gehad, wel veel krampen gisteren!

Groetjes Cindy

14. sam mv kylian

cindy, kan een paar dagen duren voor ie omhoog gaat hoor.
    sommige hebben het gelijk de volgende dag al, maar als je lichaam iets langzamer progesteron aanmaakt kan er ook 3/4 dagen overheen gaan

sas, idd de moed niet opgeven hoor en nog niet eens denken aan spuiten, je hebt de 100/150 mg clomid nog te gaan meis.

15. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Is ie bij jou al gesprongen, en temp jij ook?

Zoja, is ie dan al omhoog?

Groetjes Cindy

16. bengel

bengel Niet meer actief

hmmm wij hebben vacature logopedie, en nu wil mij leidinggevende dat ik straks vanmijn locatie vertrek, zodat de nieuwe hier kan en ik een half uur verder weg ga werken. Dit terwijlik paar maanden terug heb aangegeven dat ik het allemaal nietmeer trek:druk op werk en mijn MMM gebeuren, en ben ik nadat ik allelocaties gehad had, weer terug gekomen naar mijn prettigste locatie...ik ga hem zo maar een mailtje sturen, waar hij me vast morgen over wil spreken, maar als ik het vertel komt het vaak zo raar mijn strot uit...ik hoop dat hijbegrip heeft hiervoor...anders ga ik weg, want ik wil echt niet een half uur verder weken (Nu een 20 min..dat vind ik al ver weg genoeg..)
    daarbgij wordt ik inghuurd door expertise centrum, ziekenhuis enz enz. geef les op ROC, heb al zat neven taken, en ik ben het zat opgepakt te worden en overgeplaatst te worden. Dan heeft die 'nieuw' hetmeer voor het zeggen dan ikke..is toch niet eerlijk?

Gr ikke

sorry veel typfouten..

17. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Vorige keer had ik een eisprong op dag 17, en was de temp op dag 19 omhoog gegaan.
    Hopenlijk gaat hij morgen omhoog, dan weet ik tenminste wat.
    Wanneer krijg je eigenlijk rekbaar slijm?
    Is dit altijd waar te nemen?

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    hoi Meiden, bedankt voor de bemoedigende woorden, maar ik heb al een ronde 50mg, 100mg en 150mg zonder metformine achter de rug en zo'n zelfde ronde met metformine. Nu heb ik begin mei een leo gehad en we zouden het dan nog 1x met 50mg gaan proberen en daarna waarschijnlijk spuiten. Na zoveel clomid wat niet werkt ben ik nu wel voor het spuiten. Dus je ziet dat ik al aardig wat clomid ervaring heb. Maar 1 overwinning heb ik wel behaald deze maand. Ik ben niet aangekomen door de clomid en provera. Ik ben zelfs een kilo kwijt. Gelukkig werkt het dieet wel. Alle kleine beetjes helpen, zullen we maar denken.
    gr,
    sas

19. bengel

bengel Niet meer actief

oke das een ander verhaal ja..

20. sam mv kylian

hoihoi,

bij mij is ie van het weekend gesprongen, twijfel tussen zaterdag en zondag, had allebei de dagen krampen,
    mara mijn temp is nog niet omhoog, duurt bij altijd een paar dagen

Share This Page