Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    cindy ik ben ook gauw zo hoor is wel een normale reactie na zoveel geduld ben je bang dat er nog meer niet goed verloopt dat had ik na deze mededeling van de gyn ook en nu probeer ik het maar weer positief te zien, het is raar dat ik een groot ei had maar blijkbaar geen goede eisprong hopelijk met de 100mg wel..
    heb jij je bloed al geprikt?
    succes komt vast goed hoor!

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik moet maandag bloed prikken.
    Daarvoor is het jammer dat je niet getempt hebt, dan kon je zelf ook zien of je wel of geen ei hebt gehad!

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hee lot, wat raar dat de assistente je gene uitslag kon of wou geven zeg.
    en hoe hoog of laag was je progestern dan?

4. bengel

bengel Niet meer actief

@ denise..
    rekenen is nooit mijn sterke kant geweest haha

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    mijne ook niet hoor... 8)

zit sinds gister ook op t forum NOD juli, wel grappig om te lezen dat sommige mensen geen flauw benul hebben van wat er nou allemaal gebeurd daar beneden, wat is een eiblaasje? :-s hihi wij (bijna) doorgewinterde mm'ers weten helaas weer TEveel... :(

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    helloowww lady's hoe is het hier? hier wel goed, zat me net te bedenken dat we over 3 maanden al een jaar in de mmm zitten... :( deze maand heeft clomid helemaal niets gedaan, ongelofelijk maar waar. ze verwachten dat ik wel uit mezelf ongie ga worden, maar zelf denk ik van niet. moet wachten tot volgende week, anders aan de provera, en dan een maandje 100 zonder controles, want ze vinden het in het ziekenhuis nodig om 3 weken dicht te gaan. maar stel je nou eens voor dat ik van die 100 extreem veeel eitjes krijg 6 ofzo... en dat weet ik niet, want ik krijg geen echo en ze worden allemaal bevrucht, dan heb ik toch een onwijs probleem of heb ik het mis? later zat ik weer te denken met 50 1 ei en met 100 2 eitjes... t zou wel mooi zijn. kortom ik word knettergek vanmezelf.

7. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0

8. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    oeps. ik bedoelde:

ga morgen testen maar ik durf nergens op te hopen.
    ik denk dat die Duphaston je wel voor de gek kan houden en je ongi later op kan komen dagen... maar we zullen zien he?

9. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    oeps. ik bedoelde:

ga morgen testen maar ik durf nergens op te hopen.
    ik denk dat die Duphaston je wel voor de gek kan houden en je ongi later op kan komen dagen... maar we zullen zien he?

10. afrika

afrika Lid

22 mei 2007
    84
    0
    0
    sjonge mijn computer slaat lekker op hol hier...

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

hallo meiden,

ook ik heb PCO en ik moet binnenkort met de eerste rond Clomid beginnen. Ik heb net als Afrika de pech dat ondanks Duphaston mijn menstr. niet doorzet! ik moet morgen van de Gyn voor de zekerheid testen en als ie negatief is met Clomid beginnen.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen met alle onderzoeken, hormoonkuren, bijwerkingen en zwanger worden! heb wel wat van jullie gelezen, maar tis voor mij lastig op precies van iedereen alles te weten.... dus doe ik het maar in het algemeen: SUCCES MEIDEN, HOPELIJK ZIJN WE ALLEMAAL SNEL ZWANGER!

12. bengel

bengel Niet meer actief

hier een soort van dipje....ik denk gewoon niet dat het raak is....dat is niet zooooo heel erg (nou ja, eigenlijkwel) maar ik hebvolg week vrijdag een BBQ met 4 burenhuizen..en 1 van hen is zwanger vn de 2e...ik heb daar effe geen behoefte aan, op de manier hoe ze dan doet...ben ban g dat ik moet huilen ofzo...zucht.

voorh et zelfde geld is het wel raak weet ik mar ga nergens vanuit..
    Hopelijk is dan 3x spuiten scheepsrechte en test ik op vakantie pos...
    ik zit inmiddels jaar in mmm en pas 3kansen gehad...zuhc zucht

gr...een down bengeltje...(pep me wel op hoor)

13. sam mv kylian

he bengel, niet nu al gaan dippen hoor. hou de moed erin, wie weet meis ;)
    snap je wle hoor, zijn altijd moeilijke dingen he

cindy, is je temp al omhoog?

makkie, welkom hier, hoop dat je snel resultaat hebt

14. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ja, mijn temp is al omhoog, sorry vergeten hier neer te zetten. :oops:

Mijn temp is al 3 dagen omhoog, blijft klimmen.
    FF geeft een kruis op maandag. ;)

Dus heb waarschijnlijk weer een eisprong gehad, ben ik heel blij mee.

Zit dus nu officieel op het wachtbankje.

15. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    1E RONDE CLOMID
    Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... pregnylspuit gehad op 27/06 volgende ongi voorzien op ong 12/07

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 25 juni eisprong gehad!!!!Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE!!!! Nu op het wachtbankje.
    Linneke50 mg slaat niet aan, 100 mg doet ook NIKS! Bloedprikken en dan hormoonspuiten??
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop ;)
    Lot23:pco, 50mg wel mooi ei maar geen goede eisprong nu provera en dan 2de ronde clomid 100mg

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid eisprong gehad op 21/6 jippy!

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, Maandag 18 juni echo, eitjes zijn gesprongen (2stuks) dinsdag progestoron waarde 62.7, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen)

8E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen
    Patje20 : 9e ronde weer niet laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, geen ei waarschijnlijk, 25-6 weer echo+uitslag bloed wel ei geen ei? geen ei=opwekken ongi en verder met 100 :(

1E RONDE HORMOONSPUITEN

Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

2e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje

NOD
    Mariska: 29 juni?
    Wendy : 30 juni/1 juli
    Cira: 5 juli
    Denise: +/- 5 juli
    Daniella/bengel 6 juli
    Sam: 8 juli???
    Alies: NOD ?!?!?!? afwachten
    Linda:ben heel benieuwd?
    Patje : NOD afwachten???
    Cindy:9 juli!!

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Smurfin
    Chrizzzzy
    Katrien Duck/Daniëlle

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: 24 december 2007
    Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo
    French: +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: +/- 2 februari 2008
    Shaartje: 24 februari 2008

16. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hallo!

@ Lot: balen dat je progesteron te laag was voor een goede eisprong! Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes.
    @ Patje: stom zeg, dat het zkh drie weken dicht is! Ik snap sowieso niet zulke afdelingen dicht zijn bij bepaalde feestdagen. Ik vind het heel raar als bepaalde behandelingen niet door kunnen gaan omdat ze dicht zijn. Grrr...
    @ Afrika: spannend! Ik kom morgen gelijk kijken of je goed nieuws hebt.
    @ Makkie: jij ook veel succes. PCO is k%t, weet er alles van!
    @ Bengel: begrijp je heel goed, meisje! Helaas word je als niet-zwangere continu met zwangeren geconfronteerd. Ik vond het nooit zo erg, maar wel als mensen doen alsof het vanzelfsprekend is dat je binnen no time zwanger bent... Vooral opmerkingen als: "je moet er gewoon wat minder mee bezig zijn" schieten in mijn verkeerde keelgat!
    @ Sam: Nog 10 dagen te gaan! Succes op het wachtbankje.
    @ Cindy: klinkt allemaal goed, volgens mij heb jij een top-eisprong gehad.
    @ de rest: succes allemaal!

Ik wil jullie toch even vertellen dat ik vandaag een echo heb gehad, en dat alles goed was! :D

17. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    1E RONDE CLOMID
    Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... pregnylspuit gehad op 27/06 volgende ongi voorzien op ong 12/07

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 25 juni eisprong gehad!!!!Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE!!!! Nu op het wachtbankje.
    Linneke50 mg slaat niet aan, 100 mg doet ook NIKS! Bloedprikken en dan hormoonspuiten??
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop ;)
    Lot23:pco, 50mg wel mooi ei maar geen goede eisprong nu provera en dan 2de ronde clomid 100mg

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid eisprong gehad op 21/6 jippy!

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, Maandag 18 juni echo, eitjes zijn gesprongen (2stuks) dinsdag progestoron waarde 62.7, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen)

8E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen
    Patje20 : 9e ronde weer niet laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, geen ei waarschijnlijk, 25-6 weer echo+uitslag bloed wel ei geen ei? geen ei=opwekken ongi en verder met 100 :(

1E RONDE HORMOONSPUITEN

Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

2e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje

NOD
    Mariska: 29 juni?
    Wendy : 30 juni/1 juli
    Cira: 5 juli
    Denise: +/- 5 juli
    Daniella/bengel 6 juli
    Sam: 8 juli???
    Alies: NOD ?!?!?!? afwachten
    Linda:ben heel benieuwd?
    Patje : NOD afwachten???
    Cindy:9 juli!!

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Smurfin
    Chrizzzzy
    Katrien Duck/Daniëlle

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: 24 december 2007
    Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo
    French: +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: 29 januari 2008
    Shaartje: 24 februari 2008

18. sam mv kylian

hee simba, wat super dat alles goed was zeg :D:D:D

19. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    morgen afspraak bij de gyn, uitslag van bloedtest en dan wil ze hormoonspuiten aanvragen bij ziekteverzekeraar. Maar kreeg hier de tip van iemand om toch eerst 150 mg clomid te proberen met metformine erbij.. Of is dat alleen voor PCO's? Ga t in ieder geval vragen aan dr!

Ik hoop dat ze t OK vindt!
    Iedereen op de wachtbank: heeeeel veel suc6 dames!~! Spannend! Maar hoor goeie berichten! Mooie eien, hoge temp.. ga zo door!

Liefs Linneke

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel... meid...ik wou dat ik iets kon zeggen, om je op te fleuren. Maar zit zelf ook in een dip. Heb ook het gevoel ongesteld te worden. Vandaag de uitslag binnen gekregen van kris zn zaadtest. Aantallen waren weer goed, alleen de ontsteking zat er nog steeds, weliswaar minder, maar hij zat er nog steeds. Dus Kris moet nu een prostaat onderzoek laten doen, maar hij wil er geen vrij meer voor nemen en die man werkt niet op vrijdag.

@simba... top dat je echo goed was! gefeliciflapperd

@linneke...succes morgen bij de gyn!

@cindy....top een eisprong!

Deel Deze Pagina