Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Bengel en Wendy;
    Hier een dikke virtuele knuf:
    "Kkkknnnnnnuuuuuuuuffffffff"

Wees maar even lief voor jullie zelf!

Liefs Linneke

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    meiden niet dippen hoor want dan word ik ook verdrietig... hier een neutraal gevoel. Ga er gewoon vanuit dat ik volgende week do/vrijdag ongesteld wordt heb al tampons ingeslagen... zou het vreselijk vinden maar we gaan over twee weken met een groep vrienden naar spanje dus dan kan ik wel gewoon mn gang gaan dat blijf ik maaar tegen mezelf zeggen om de teleurstelling tegen te gaan... trusteeeeeee

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

bengel en wendy, allebei ene knuf.
    hier gata het ook niet echt, ben mezelf weer aardig gek aan het maken pff.
    maar komt goed :D

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen dames,
    De hoop dat hier iets moois zou kunnen gebeurt zijn is stillaan aan het weg zakken :( . Ik heb al sinds gisteren buikpijn. Ik krijg altijd buikpijn ongeveer een week voor ik ongi wordt. Ik denk dus dat ik eind volgende week ongi ga worden, kan ook eerder of wat later zijn.
    Groetes van zuurtje

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    1E RONDE CLOMID
    Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... pregnylspuit gehad op 27/06 volgende ongi voorzien op ong 12/07

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 25 juni eisprong gehad!!!!Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE!!!! Nu op het wachtbankje.
    Linneke50 mg slaat niet aan, 100 mg doet ook NIKS! Bloedprikken en dan hormoonspuiten??
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop ;)
    Lot23:pco, 50mg wel mooi ei maar geen goede eisprong nu provera en dan 2de ronde clomid 100mg

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid eisprong gehad op 21/6 jippy!

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, Maandag 18 juni echo, eitjes zijn gesprongen (2stuks) dinsdag progestoron waarde 62.7, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen)

8E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen
    Patje20 : 9e ronde weer niet laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, geen ei waarschijnlijk, 25-6 weer echo+uitslag bloed wel ei geen ei? geen ei=opwekken ongi en verder met 100 :(

1E RONDE HORMOONSPUITEN

Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

2e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje

NOD
    Mariska: 29 juni?
    Wendy : 30 juni/1 juli
    Cira: 5 juli
    Denise: +/- 5 juli
    Daniella/bengel 6 juli
    Sam: 8 juli???
    Alies: NOD ?!?!?!? afwachten
    Linda:3 juli!!!
    Patje : NOD afwachten???
    Cindy:9 juli!!

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Smurfin
    Chrizzzzy
    Katrien Duck/Daniëlle

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: 24 december 2007
    Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo
    French: +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: 29 januari 2008
    Shaartje: 24 februari 2008[/quote]

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    1E RONDE CLOMID
    Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... pregnylspuit gehad op 27/06 volgende ongi voorzien op ong 12/07

2E RONDE CLOMID
    Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Op 30 mei begonnen met provera. 8juni ongesteld geworden. 10 juni begonnen met Clomid, en 25 juni eisprong gehad!!!!Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE!!!! Nu op het wachtbankje.
    Linneke50 mg slaat niet aan, 100 mg doet ook NIKS! Bloedprikken en dan hormoonspuiten??
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad, hopen op een goede afloop ;)
    Lot23:pco, 50mg wel mooi ei maar geen goede eisprong nu provera en dan 2de ronde clomid 100mg

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.

4E RONDE CLOMID
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid eisprong gehad op 21/6 jippy!

6E RONDE CLOMID
    Wendy :5 december gyn. Primolut en aan de clomid. 25 mei uitslag zaadonderzoek, perfect alleen ontsteking. anti biotica en 26 juni weer terug komen voor zaad/plas en prostaat onderzoek. 1e maand 100 mg, Maandag 18 juni echo, eitjes zijn gesprongen (2stuks) dinsdag progestoron waarde 62.7, 6/7 evaluatiegesprek bij de gyn. (wrs laatste ronde, daarna stoppen wij misschien tijdelijk met clomid tot na ons trouwen)

8E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie

9E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen
    Patje20 : 9e ronde weer niet laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, geen ei waarschijnlijk, 25-6 weer echo+uitslag bloed wel ei geen ei? geen ei=opwekken ongi en verder met 100 :(

1E RONDE HORMOONSPUITEN

Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

2e RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje

NOD
    Mariska: 29 juni?
    Wendy : 30 juni/1 juli
    Cira: 5 juli
    Denise: +/- 5 juli
    Daniella/bengel 6 juli
    Sam: 8 juli???
    Alies: NOD ?!?!?!? afwachten
    Linda:3 juli!!!
    Patje : NOD afwachten???
    Cindy:9 juli!!

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Smurfin
    Chrizzzzy
    Katrien Duck/Daniëlle

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: 24 december 2007
    Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo
    French: +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: 29 januari 2008
    Shaartje: 24 februari 2008[/quote]

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden, ben zo zenuwachtig, het voelde allemaal zo goed en vanochtend mij temp gedaald aaarrrccchhhh, ik hou mezelf nu maar voor dat het nog omhoog kan want ik heb vroeger getempt dan normaal.

Ik wilde me er eigenlijk niet op instellen maar het gebeurd toch, wil helemaal niet depri worden want ik moet jij blij zijn dat de clomid voor het eerst aansloeg, zucht, en mijn nod is ook nog niet maar ik moest even klagen sorry

:( :( :(

Bijna weekend meiden, knuf van mij

8. bengel

bengel Niet meer actief

meiden gelukkig hebben we elkaar...we begrijpen elkander...gelukkig...

tja die dip is misschien ook wel zelfbescherming, zoveel tegenslagen al gehad...
    Voor de zwangeren en al moeders; hadden jullie het aan zien komen dat je zwanger was, of totaal verrast?
    als ik nu volg week ongi word, heb ik nog precies een kans voor vakantie en kan ik testen op vakantie/net thuis testen. Dat voordeel is dat ik meteen weer door kan gaan , niet eerst provera omdat ik al ongesteld geweest was...

Wendy ...ik snap je...bleh niet leu
    Sam: elke maand is de 3 e week het rotst he..dan ga je zal t wel zal t neit
    Denise: blijf posi jij! Dan worden wij het ook wel weer.

Wie is er nu het langst eigenlijk bezig om zwanger te worden?
    Ik ben 1 -1 -6 gestopt met pil, en vanaf juli 06 in de MMM...

Gr Begnel

9. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ja is zo rot he, want stiekum heb je hoop en ineens voel je van alles wat "denkt" de vorige keer niet te voelen en ga zo maar door :(

wij hebben vanaf de geboorte van kylian (juli 2005) geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt, maar toen moest ik nog wle geopereerd worden aan mijn baarmoedermond, in juli kregen we groen licht en zijn we gelijk weer met behandlingen gestart.
    bij kylian hebben we er 3 jaar ziekenhuis en ik denk minstens 5 jaar zonder voorbehoedsmiddelen gesekst :)
    maar ik wist van te voren al dat ik zo niet zwanger zou worden, dus wij hoefden dat jaar klussen niet te doen gelukkig

10. bengel

bengel Niet meer actief

dus juli 06 ben je weer begonnen, dan zijn we net zo lang aan de slag...wordt nu wel tijd voor ons...(en alle anderen ook hoor), maaar een jaar is zoooooooooooooo lang

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

wij zijn december 2006 begonnen met de mmm, maar mei al gestopt met de pil (helemaal daartussen niet ongesteld geweest, vraag me af hoe het nu zal gaan zonder clomid) een jaar duurt op zich wel lang jah... maar achteraf ging het toch best snel...

12. bengel

bengel Niet meer actief

dat klopt achteraf gaat t snel, maar er midden in gaat langzaam.
    Inmiddels ben ik dan ook 19 maanden verder vanaf het stoppen...zucht.

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jah ik geloof dat het ook bijna over is voor mij... heb al sinds gisteravond krampen in mn buik enne mn temp is gezakt van 36.9 naar 36.7, nou weet zeker dat ie morgen nog meer gaat kelderen!

Boehoe...dusse pas in augustus verder!

14. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Halloa allemaal,
    ik kom er ook bij.
    Ik ben vandaag naar de gyn geweest en mag de volgende cyclus beginnen met 50 mg clomid.
    En moet op de 3 de cyclusdag t/m 7 dag pilletje slikken en dan dag 10 echo laten maken.
    Ik zit nog wel met vragen en maar zie het wel. ;)

Ally

15. bengel

bengel Niet meer actief

he gatsie wen
    dat hebben we niet afgesproken hoor (zeg is stoer nu..boeh huil met je mee)....
    ik zou persoonlijk niet kunnen stoppen ik ga door tot het bittere ..eh ik bedoel zoete eind...kan het echt niet loslaten...
    ik kan niet tempen..omdat ik pregnyl heb gehad..dus bij mij is het niet 'voorspelbaar' .....

je verwent je wel hoor als het niet raak is: mooie kleding, lekker doorzakken of iets anders waar je vrolijk van wordt.
    Ik ben echt een kleding gek...en elke maand (dat ik kansen heb ..) wacht ik dat ik ongi ben of niet. Als ik het ben dan koop ik kleren die ik nu aankan. Als ik zwanger ben, tja dan ga ik naar de andere hoek om kleren (alvast) uit te zoeken. Ik word daar wel een beetje vrolijker van.

Net zoals volg. week: ik moet 5 6 juli ongi worden of niet.
    nou 6 juli BBQ met de 4 buren (waarvan 1 zwanger is en de rest t nog niet weet,ik wel vanwege mijn situatie wilde ze het zegge, ja super tactisch mens. NOT)
    7 juli BBQ bij beste maatje die veel lui uitngodigt. Tja, wat ik doe als ik ongi ben? ZUIPEN...je moet toch echt de voordelen benadrukken..voordeel voor mij iig ook is dat ik uit mezelf ongi wordt, zit ik meteen weer op dag 1...(en niet eerst 10dgn provera, 4 dgn wachten en dan ongi)..en kan ik 2 dagen later alweer spuiten...

kop op he meiden (stoer ben ik he AHUM

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@ally...welkom hierzo (helaas) enne als je vragen hebt....brandt maar los!

@bengel... jah ik snap het ook wel...voordelen zien... (al wil ik best de nadelen ook wel zien hoor) MAAR IK WIL HET ZOOOOO GRAAG hihi ;) enne doorgaan tot het bittere eind... uhh zoete eind.. nee dat kan ik mn vriend niet aandoen, dan komt er ook geen bruiloft ben ik bang voor... :( en ik wil niet meer meemaken, wat ik vorige maand heb meegemaakt....

Pfff als ik ongesteld ga worden.... pfff.. ik zit echt tegen een burn-out aan zeg... kan dat als je 25 bent? haha, nee ff zere neus...voel me echt psychisch verrot!

17. bengel

bengel Niet meer actief

dat kan zeker...
    ik heb in feb ook 14 dagen thuis gezten om tot rust te komen omdat ik het allemaal niet meer zag zitten....

tja, tim wil ook door tot het zoete eind..1x dacht ik van niet, toen zei ik: wil je even stoppen. Hij: wat is dat voor rot vraag, echt niet, nu zijn we zover, en voor ons gevoel er bijna, volhouden....

werlkom ally

18. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik moet nou 6 mndjes met clomid proberen en dan weer naar de gyn.
    Is dat niet een lange tijd.
    Ik probeer positief te blijven ,maar 6 mnd.

Ally

19. bengel

bengel Niet meer actief

nee is gemiddeld ally..
    ik heb 5 maanden clomid gehad, maar bleek niets gedaan te hebben,e n nu spuit ik hormonsters

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat heb ik ook gehad, Ally. Alleen ik moest terugkomen, als ik na de eerste keer slikken, niet binnen 40 dagen ongesteld was of geen pos zwangerschapstest. want dan was 50 mg clomid niet aangeslagen bij mij.

Deel Deze Pagina