Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Wat ik heb begrepen ,kunnen ze al op de echo zien of het aanslaat.

Ally

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow je krijgt echo's? Dat is wel beter! Dat kreeg ik in het begin niet, laatste maand wel gehad :D

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hallo stoere meiden!

hier wordt ik helemaal gek, naast gevoelige tepels en pijnlijke borsten en mn eetlust die ik kwijt ben (terwijl ik normaal 2 borden vol met eten op kan) stond ik vandaag voor een nieuwe verrassing: ik was bij de hunkemoller bh's aan het passen toen ik een dikke vette blauwe ader over mn borst zie lopen. Die zat er eerst toch echt niet... TOCH? ik wordt helemaal gek! hihi

4. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Hoi,
    Ik wil hier ook komen lezen en kletsen. Ik heb vorige maand een inwendige ceho gehad en daar is een pco beeld geconstateerd. Nu weet ik niet wat het vervolgtraject is, kan iemand me dit uitleggen. Wordt er altijd gestart met medicatie en hoe lang duurt dit, zijn er ook andere mogelijkheden? We zijn nu 11 maanden bezig en mijn cyclus varieert van 33 tot 68 dagen :( Houdt pco is dat je geen eisprong hebt maar wel kunt menstrueren?
    IK ben niet bij een gyneacoloog op dit moment, behoor je echt te wachten tot 12 maanden?

5. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Hoi,
    Ik wil hier ook komen lezen en kletsen. Ik heb vorige maand een inwendige ceho gehad en daar is een pco beeld geconstateerd. Nu weet ik niet wat het vervolgtraject is, kan iemand me dit uitleggen. Wordt er altijd gestart met medicatie en hoe lang duurt dit, zijn er ook andere mogelijkheden? We zijn nu 11 maanden bezig en mijn cyclus varieert van 33 tot 68 dagen :( Houdt pco is dat je geen eisprong hebt maar wel kunt menstrueren?
    IK ben niet bij een gyneacoloog op dit moment, behoor je echt te wachten tot 12 maanden?

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise...haha...jij ook al.... :p eetlust is hier ook verdwenen...enne tieties doen heel erg pijn!

@popsel...jah hoor... met pco kun je ook een eisprong krijgen, maar het is maar af te wachten wanneer.... mogelijkheden zijn clomid slikken of spuiten, maar daar beginnen ze toch alleen maar mee als clomid niet werkt. En ik ben eerder dan 12 maanden naar de gyn gegaan. met 7 maanden ofzo zat ik er al.. maar ik had helemaal geen menstr/eisprong.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wendyp: balen dat je temp is gezakt, maar pijnlijke borsten klinkt positief, eetlust verdwenen ook. Hoop het zo voor je mooi kadootje voor dat je gaat trouwen. Ik weet alleen niet hoeveel waarde je moet hechten aan tempen. Mooi dat de aantallen zaad goed zijn. Maak je niet te druk hoor om die ontsteking in zaad want mijn vriend heeft het ook en ben wel zwanger geraakt. Ik weet natuurlijk niet of mijn vriend het minder erg heeft of misschien erger. Kan me ook goed voorstellen dat het psychisch zwaar is. Deze week ook een rot week veel verdriet.

Ally: ik heb ook 50 mg clomid meegekregen voor 6 maanden (ben nu inmiddels 2 wkn geleden begonnen met ronde 4)

allemaal:
    Vanochtend echo gehad rechts ei van 22 mm en 17 mm en links 20 mm

Verder iedereen veel succes.

gr vruchtje

p.s. mijn baarmoeder slijm was ook mooi dik vanochtend :)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje... top joh! van je eitjes en je baarmoederslijmvlies.... kwam dat door de duphaston? Dusse ongeveer morgen springen ze? Je weet wat je te doen staat! Tot na het weekend :p hihi

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Moest vanochtend 1e pilletje dupasthon innemen en vanochtend echo dus denk niet dat het daardoor zo snel (binnen 1 uur) kan komen. Mocht er wel gewoon mee doorgaan. Hoop dat ze gaan springen ja maandag moet ik terugkomen en dan gaan ze kijken of ze zijn gesprongen.

Alvast een fijn weekend.

gr vruchtje

10. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    meiden

even snel
    heb geen tijd
    maar ik bloed! Lijkt op menstruatie
    Weet niet hoe het kan. temp was al 2 weken 36,3
    ziekenhuis weet het ook niet:
    moet het in de gaten houden.
    Het is of een gewone menstruatie of een miskraam.
    Heb wel krampen en had woensdag avond koorts.
    Heel raar weet niet zo goed wat me overkomt
    Blijf maar nuchter en ga ervan uit dat het een gewone en spontane menstruatie is

gr Alies

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Wat gek, Alies! Hoe ver in je cyclus zit je nu? Kan je misschien een ronde zonder eisprong hebben gehad? Dat zou verklaren waarom je temp niet omhoog is gegaan... Maar eigenlijk weet ik het ook niet 8-[ .

Wendy: geen eetlust is misschien wel een teken. Ik krijg nu amper een hap door mijn keel! Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het zou kunnen...

12. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hier ook pijn aan me borsten, alsof ze gekneust zijn! :)
    Is niet leuk meer!

Eetlust wordt hier ook minder, weet niet of dit een goed teken is, is het nog te vroeg voor.

Wil ook geen valse hoop hebben.

Hebben jullie ook krampen in jullie ondebuik?

Vind het allemaal zo spannend.
    Trouwens wie heeft de 1ste Nod? Wendy volgensmij hé, en wanneer?

Duim voor ons allemaal, het is ons allemaal gegund!

Wat ik ook zeer positief vind is dat alle dames die zwanger zijn met Clomid, dat het daar allemaal mee goed gaat, echt super.

Groetjes Cindy

13. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    alleen op dag 10 ,kijken of de clomid aanslaat en dat is het afwachten.
    Is er een bepaalde tijd dat je de pilletje moet slikken,ochtend of avond.

Ally ;)

14. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ik weet het niet; kan dat? het is echt wel een menstruatie. Krampen zijn weg. Ik zit nu niet in een cyclus dacht ik. ik zou binnenkort starten met puregon. maar ik had sowieso besloten dat tot augustus/ september uit te stellen.

Even rust in de tent en kijken wat mijn lijf doet. De zomermaanden worden erg hectisch en stressvol qua werk; lijkt me niet goed om nog meer stressfactoren te creeeren.

gr (nog steeds overblufte) Alies

15. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen allemaal,

alies, kan ook goed dat je een cyclus hebt zonder eisprong en wel gewoon ongi word.

en;
    AAAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHH
    wie geeft me eeen schop en zet me even met beiden benen op de grond. pff word gek van mezelf.
    ik voel van alles, vanochtend dacht ik al dat ik misselijk was, afscheiding daar word je eng van zoveel :( (sorry) en mijn temp is nog es met 2tiende gestegen.
    ik wil niet zo gek worden pfff. schop me please :D:D:D

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meiden,

ik wordt ook gek hier, voel van alles, temp ging weer omhoog, heb sinds gister veel ongikrampen zowel in mijn buik als onderrug, verder alleen maar veel witte afscheiding aaarrrccchhhh ik maak mezelf helemaal gek de dag duurt nog lang dus er kan nog van alles gebeuren, ik heb altijd eerst bruin voor ongi dus zal de komende drie dagen wel veel naar de wc rennen. Een voordeel is dat zolang ik hoop heb, ik me blij voel dus dat valt dan weer mee.

Er zitten volgens mij veel meiden op het wachtbankje dus duimen duimen duimen ik duim voor iedereen!

17. bengel

bengel Niet meer actief

nou dan schuif ik ook maar aan...aaaaaaaaaaaarhhhhhhh heb krampjes, wat voor een krampjes zijn dit?

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

zullen we de topic titel maar even veranderen :)

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier blijf ik drinken bij het leven pijnlijke tepels en raar gevoel in de buik. Ik eet veel meer dan normaal!

Ik heb zelfs in een opwelling afgelopen donderdag testen gekocht.

Moet nog een kleine week wachten voor ik mag testen

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hallo meiden,

nou ik denk dat het hier gameover is... pijnlijke borsten zijn nu weer normaal, eetlust is terug (en hoe!) en ik heb dezelfde buikpijn als altijd voor ik ongesteld moet worden... en als kers op de taart: één hele dikke onderhuidse pijnlijke puist die ik altijd krijg als ik ongi moet worden... ik ga dus nu echt nergens meer vanuit en wacht het gewoon af en blijf wel duimen voor jullie :D

liefs

Deel Deze Pagina