wendy kl*te. gadver meid, misschien brengt je huwelijk wel geluk. sam echt heel spannend.. heb je ook naar je ei een dip gehad in je temp?
wendy balen zeg maar wel fijn dat je je er een beetje goed bij voelt bij de pauze, probeer te genieten van elkaar en zeker ook van de bruiloft succes met alles! sam mv kylian spannend! sara mooi zeg dat de 100 mg goed is aangeslagen!
@ Sam; ik hoop het zo voor je! @ All; vandaag weer veel op het forum geweest... begint me gelijk weer te kriebelen om door te gaan.... Misschien in september toch maar weer oppakken...
@ sara nee krijg 2 rondes geen controles meer, als ik nou ong wordt moet ik weer clomid slikken en dan als het goed gaat blijft mn cylcus rond de 35 dagen als het langer dan 40 dagen duurt moet ik terug komen evenals wanneer ik na 2 rondes niet zwanger ben de laatste keer krijg ik weer echo´s... maar hopen dat het niet zover komt @vruchtje super van je eitjes! ik hou het inderdaad amper nog vol maar goed ik wordt gewoon ongi donderdag of vrijdag en zo niet dan test ik pas zondag of maandag... houden jullie het allemaal nog wel een beetje vol?
nog 1 dag en dan word ik ongi of niet....(tenzij ik overtijd raak en toch ongi wordt..) ALs ik het toch wordt liever vandaag dan morgen...zucht. wat spannend allemaal mijn borsten zijn wel groter, 1 bh wilde ik vandaag aan, maar de 'helft' stak er aan de zijkant uit...zucht... gr bengel
owww bengel, ik hoop en duim voor je meis. hier vanochtend temp weer naar de 37, dus de spanning is hier om te snijden poehee. ben zo bang dat ik were teleurgesteld word, mara dara weten jullie ook alles van he
@ bengel: het wordt nu wel heel spannend! Wanneer ga je testen als je niet ongi wordt? @sam: dit zou wel eens een mooi wonder kunnen zijn dat nu zijn kamertje aan het klaarmaken is. @ all: hier is het nog wachten tot vrijdag, wat kruipen de dagen toch langzaam voorbij, zeker nu ik moet rusten omwille van mijn rugpijn. Ik duim voor iedereen dat alles goed gaat en we met zijn allen vlug naar het andere forum kunnen verhuizen. Groetjes van zuurtje
ik test pas vrijdag, omdat ik vorige x ook 16 dagen na ei pas ongi werd, maar hoop als ik toch niet zwanger ben dan al ongi te zijn, dan red ik nog net 1x voor vakantie.. ben t zooooooooooooo zat he...
Oh wat spannend, meiden! Sam.. oei spannend... en Bengel ook; ohh wat hoop ik het toch voor jullie.. Wanneer gaan jullie eventueel testen? of vandaag en morgen even afwachten? Ik had vrijdag afspraak bij de gyn, voor verdere stappen, en bloeduitslag.. Had ik migraine, agfgebeld. Kan ik pas volgende week weer terecht.. Oh wat zonde van de tijd zeg! Verdorie... Ze zitten allemaal helemaal vol, ook de andere gyn's.. (en dan zeggen ze, zodra er iemand uit valt bellen we u.. doen ze toch niet..!) Oohh wat frusti Liefs Linneke
Oh bengel en Sam, Het blijft nog even spannend zeg! @Wendy, Misschien krijg je door alle ontspanning wel een eigen eitje Veel sterkte meis, en geniet van de aankomende bruiloft.
@ sam: dank je, dit vind ik mooier klinken dan de medische termen die dokters enzo gebruiken. Zo zeg ik bv ook dat een kindje pas geboren wordt als zijn/haar kamertje(s) volledig is opgeruimd. Groetjes van zuurtje
zo hier wordt het ook steeds spannender, gister nergens geen last van buikpijn dus hopelijk zet dat vandaag gewoon door maar pfff de tijd kruipt voorbij nou meiden die op t wachtbankje zitten toitoitoi en goodluck met het wachten!
tis spannend hier meiden, ik ben zo gefrustreerd... waarom komt die k*t ongie nou niet? ik ga vandaag maar mn provera en clomid ophalen, begin wel met provera.. k*t K*T k*t k*t dat moest er ff uit
he jakkes patje...allemaal niet leuk he..en we worden zoo ongeduldig he, als de toch al verwachte ongi maar niet komt....grrrrr ik doe met je mee misschien helpt dat K*TK*TK*TK*T.. knuf daniella