Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallooooo

Even snel een berichtje tussendoor, we zijn druk aan het klussen hier ( trap schilderen)

Bengel en Sam, spannend zeg! Ik duim voor jullie.

Duimen jullie voor mij... ik heb maandag mijn eerste IUI

X Esther

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    aan ally
    tja. ik denk telkens hoe 'd ik'zal ik worden, zal ik last krijgen van dingen, hoe zal het voelen, hoe zal tim ermee omgaan, hoe zal hij veranderen, en ik, enhoe erg moet ik huilen als ik er achter kom dat ik zwanger ben (van geluk) enhoe zal ik het buitenwereld vertellen en..en..en...continue..[/quote]

](*,) Dan heb ik echt dit gevoel,dan moet ik mezelf weer met beiden benen op de grond zetten en tegen mezelf zeggen ,MAAK JE NIET GEK,eerst maar zwanger worden.
    Hoop doet leven ,zeggen ze. ;)

Ally

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyy meiden,

kennen jullie dat dat je ineens de ingeveing krijgt dat je je alles weer inbeeld en gewoon niet zwanger bent.
    dit gevoel heb ik ineens vanmiddag gekregen :( :(

4. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Bijna elke maand :-k

Ally

5. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    oh meiden; dit geloof je toch niet?
    IK BEN VANMIDDAG ONGI GEWORDEN! Helemaal zelf, gewoon zomaar zonder medicatie! Eindelijk doet mn lichaam weer n beetje wat het moet doen! Jihoeeeee! Dus nu niet eerst 10 dagen pillen slikken (waar ik vandaag mee had moeten beginnen.. wat n timing!)en wachten op ongi! Kan nu gewoon vrijdag al beginnen met clomid 150mg!
    Gyn vond het goed dat ik dit (150 mg)nog wilde proberen! Maar vraag me nu af, dat als ik zelf ongi ben geworden, zou ik dan misschien toch wèl een eisprong hebben gehad? Ze had niks op de echo gezien, maar ja dat was op dag 16 de laatste.. misschien gewoon te vroeg nog?

Oh meiden, wat is dit weer spannend! Hoop zo dat mn lichaam de eisprong ook weer zelf oppakt! Bij mn dochters was ik wel gewoon ongi en ook heeel snel zwanger! Dus hop dat t dan nu eindelijk wat gaat doen!

OOoohhh moest dit even kwijt hoor! Ben zo blij! Mn man zei: maffe meid: ze wil zwanger worden, en is ongesteld geworden en loopt hier door het huis heen te dansen en zingen!
    Ja, hihi klopt! Jammer, deze ronde was niks, maar dat wíst ik al... dus kan nu alleen maar héél blij zijn!
    Schrok me n hoedje.. Gister zo'n buikpijn, maar ja, is al zó lang geleden dus er ging geen belleke rinkelen! Dacht dat 't m'n darmen waren!
    Maar is toch echt DE buikpijn, hoor!

Nou, oefff trallilalli trillilielie lalalalilieeeee
    ik ben zo blij! Ben zelfs trots op m'n lijf! Voel me weer even heel erg vrouw! Dat gevoel heb ik al heel lang niet meer gehad... Ben steeds best teleurgesteld in mn lichaam! Maar nu even niet!

Nu nog een vette eisprong, FF bevruchten en huppekee, n beebje!
    Oke, ik draaf door..Maar wil het zó graag..!
    Eerst maar eens een eisprong, dan ben ik al heel tevreden! De rest komt dan ook wel..

Sorry, heel verhaal! Ik kwam bij de Gyn vandaan en dacht "dit moet ik even op de site vertellen!"

Liefs Linneke (die even op een rose uhhh rood wolkje zit)

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    succes met je IUI es!

sam kom op geef de hoop nog niet op!

kom hier zowat om vd buikpijn... alsof ongesteld worden alleen al geen kwelling genoeg was heb verrot geslapen en moest vandaag de hele dag op pad maar nu lekker mn huispak aangetrokken en de verwarming aan en liggen op de bank met laptop op mn schoot (is lekker warm op mn buik :D)

en over vanalles inbeelden voor als je zwanger bent, ik heb gisteravond op internet gekeken naar babykamers en toen kwam ik erachter dat de kasten dus helemaal niet passen en toen ging ik meten en de deur moet 20cm opgeschoven worden en er moet een smallere deur in dat geeft me 35cm extra.... hoe bedoel je CRAZY echt ik spoor niet hihi

7. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Sam, heb je ook zo'n last van buikkrampen en dat je borsten groter zijn geworden.
    Mijn bh knelt gewoon, heb hele rode strepen van de beugels.
    Voel me vandaag beroerd.

Groetjes Cindy

8. sam mv kylian

krampen idd al een tijdje maar niet iedere dag, en danvooral savonds, maar echt van die ongi krampen zijn dat.
    mijn borsten merk ik niks aan, heb wel het idee dat mijn tepels donkerder zijn, maar kan me dat ook inbeelden.
    mijn buik is wel dikker, maar ja kan oook van alles zijn :(
    en ben zoooooo moe en weeig in mijn maag, maar of dat echt of inbeelding is, geen idee, de vermoeidheid niet, die heb ik al vanaf dag 3 dpo

pff word jij ook langzaam gek? :)

9. sam mv kylian

heb trouwens net toch maar testen hier besteld,
    ik heb wel een clearblue nog liggen, maar die schijnen toch wat meer hcg nodig te hebben als de testen van hier,
    ik krijg ze morgen binnen als het goed is

10. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Gek wordt ik ook hierzo! :)
    Ik heb al krampen vanaf de eisprong eigenlijk, maar de laatste dagen wordt het alleen maar meer.
    Is meer buikpijn.
    Heb ook het idee dat mijn tepels aan het verkleuren zijn, maar dat kan ik me ook verbeelden.
    Zie ook echt donkere aders lopen, maar heb zo ook wel eens aders lopen, alleen zijn ze nu donkerder.
    Ik ben ook sinds gisteren eigenlijk erg moe, hoop dat het allemaal een goed teken is.

Maar mijn borsten zijn echt aan het groeien!
    Nu weet ik dus niet of dat door de Clomid komt.

Weet wel dat ik dat de vorige x ook had, en toen was ik zwanger.
    Toen was ik niet moe, en had ook niet zo'n buikpijn.

Heb ook het idee dat mijn buik wat dikker is het worden, mijn spijkerbroek zit niet meer lekker.

Spannend hoor.

Ik heb vandaag ook testen gekocht.
    Wanneer ga je testen?

11. sam mv kylian

ze komen morgen met de post mee, maar overdag test ik zoizo niet.
    dus heel misschien vrijdag? pff wil eig wachten tot dinsdag of woensdag, maar hubbie gaat dagdienst in en ALS hij posi is en ik moet hem da over de telefoon vertellen word ie gek denk ik.
    plus dat we zaterdagavond een bruiloft hebben en ik het toch daarvoor eig wel zou willen weten.
    hoewel als ie nega is weet je nog niks, toch?

pff wat kan een mens weer moeilijk doen zeg :( :rolleyes: ;)

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat ontzettend spannend zeg voor jullie. Hoop het echt en blijf duimen!

13. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Oh, spannend Sam.
    Wanneer is je NOD.
    De kans is natuurlijk groot dat ie negatief is als je te vroeg test.
    Duim heel hard voor je.

Mijn vriendlief heeft volgende week ook ochtendienst.

Vind het weer spannend worden.

Groetjes Cindy

14. sam mv kylian

ja die kans is zeer groot aanwezig,
    als ik een luteale fase van 14 aanhoud is zondag mijn nod, maar de vorige keer werd ik pas na 17 dagen ongi, dus zou woensdag pas zijn, dus zou vrijdag of zaterdag zoizo veeeeeeeeel te vroeg zijn

en spannend word het zeker

xxx

15. sam mv kylian

enne tuurlijk draaien mijn duimen ook voor jou

16. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    heel herkenbaar; ik hoop voor jou dat het een eisprong is geweest! Had je je temp bijgehouden?
    Ik werd ook vorige week ongesteld; was ook helemaal verbaasd! Maar ik denk dat het bij mij zonder eisprong is geweest. Misschien doordat ik even ben gestopt met hormonen slikken.

Hopelijk pakt je lichaam zijn eigen cyclus op

Iedereen op het wachtbankje: duim duim

gr Alies

17. sam mv kylian

goeiemorgen allemaal

linneke sorry meid, vergat gisteren op je te reageren, wat goed zeg dat je zelf een ongi hebt gekregen, nu hopen dat je lijf het goed gaat doen.

hier een mega dip, mijn temp is gezakt, weet dat het nog vroeg is (11 dpo) maar durf nu helemaal niet meer te hopen. temp naar beneden, toch iedere keer krampen, pff :( :(

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he wat grappig, ik loop ook aardig synchroon met cindy en sam :)

duimen!

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @linneke: ja echt mega stom maar ik heb er ook overheen gelezen ik denk dat ik op het moment dat jij postte ook aan het typen was zodoende maar wat super dat je ongi bent geworden uit jezelf, nog ff erachter komen waar het vandaan komt... en super dat je toch vd gyn 150 mag proberen hoop echt dat t zn vruchten afwerpt :D

hier mEga buikpijn en ongi pfff niks vergeleken met die ontrekkingsbloeding die ik altijd heb... maar ja dit is dan wel weer ''the real thing'

Deel Deze Pagina