spannend cindy..maarrrrrrrrr probeer je niet gek te maken hoor..ik had dat ook en ben toch echt heel ongi. het zou zo'n teleurstelling zijn voor je anders..probeer 'nuchter' te blijven he, dan kan het alleen maar meevallen en dan in de positiefste zin van het woord.. succes in ieder geval gr bengel
ohh... nou ik zal heeeel hard blazen, hoor! en heel hard UP UP UP er bij roepen! Moet ie wel omhoog gaan, die temp van jullie! Spannend,meiden! Suc6 en ik hoop 't zo, dat die tempen weer terug omhoog gaan! Linneke
Ik ga ervan uit dat het niet raak is hoor. Maar dat viel me gewoon op. Heb je ook knalgele urine gehad? Heb net het ziekenhuis gebeld voor de uitslag van het bloed voor de progesteron. Heb een hele goede eisprong gehad, progesteron was 67.7 Wat een goed nieuws, nu nog zwanger worden.
@ cindy: ik zal heel hard voor je duimen dat het raak is. @ all: voor jullie duim ik ook mee dat alles goed mag gaan en er deze maand weer enkele meiden positief testen. Groetjes van zuurtje die iedere minuut zenuwachtiger wordt
Cindy wat spannend.. mijn urine is ook heel donker. nog steeds, ondanks dat ik veel water drink.. duim voor jullie allemaal meiden.
Hoi meiden, Voor diegene waarbij het nog heeeel spannend afwachten is: ik duim voor jullie hoor! Ff een vraagje, loop misscchien wat op de feiten vooruit, maar toch Helaas is mijn kuur met Duphaston niets geworden. Ik ben er niet ongesteld door geworden. Was dat wel gebeurd, dan had ik afgelopen zondag voor het eerst met Clomid 50 kunnen beginnen, helaas niet dus .. nu heb ik een kuur Primolut, die ik weer 10 dagen moet slikken. Als ik dan ongesteld word (laten we hopen dat die wel aanslaat!), dan moet ik CD 5 met Clomid beginnen en CD 12 komen voor een FM . Maar nu .. als ik met Clomid begin (voor het eerst dus) dan ben ik op vakantie in Duitsland. Ook als ik dan voor een FM zou moeten komen zit in nog in het buitenland. Ik kan op zn vroegst CD 14 komen. Wat als het nog helemaal fout loopt met Clomid (bv overstimulatie, pijn, of iets anders) dan zit in het buitenland en ook met de FM is het dus later dan dat het zou moeten? Hoe moet ik dit oplossen? Zou ik dit moeten bespreken met mijn Gyn?
een paar dagen later maakt echt niet veel uit met clomid is het vaak zo dat als er een eisprong optreed dat dit pas later is dag 18-20 dus als jij dag 14 voor je eerste FM komt is dat prima! Ik moest altijd mn eerst FM dag 13-14 komen dus maak je daarover geen zorgen! Volgens mij kan er verder met clomid weinig misgaan...
@sam en cindy ik zal voor jullie duimen en ff meeblazen lol @katrien oohh dat is een wonder, ik duim voor je dat het een ei is. @makkie, ik denk dat het geen probleem hoeft te zijn, vraag het ff aan je gyn. ik heb zelf wel eens een eisprong gehad op dag 14 @mj hoe ist met jou? al lekker aan het groeien? @alle andere zwangeren hoe is het met jullie? k heb wel stiekum op jullie "eigen" topic gekeken, zie alleen maar positieve berichten..
daan, wat zou dat super zijn, aan de klus dus ik duim voor je makkie, dag 12 of dag 14 maakt niet zoveel uit hoor, zeker met 50mg niet, dus kan je gewoon doen
Goede avond allemaal, Ben al een tijdje niet hier geweest. Had wat afstand genomen... Maar heb vandaag een giga dip.. Ik ben ziek thuis, en mijn vriendin kwam ook vertellen dat ze zwanger is... Geweldig nieuws ip natuurlijk, en ik ben super blij voor hun... En ook ben ik ape trots wat ik wordt peettante van de kleine... Maar toch voel je dan die leegte, die even heel fel steekt... Neem aan dat meer meiden hier begrijpen wat ik bedoel... Zelf zijn we nu ruim 13 maanden bezig, en soms verlies ik heel even de hoop om zelf zwanger teworden... Ik realiseer me goed dat er hier meiden zijn die veel langer kinderwensen hebben als ik... Maar wilde toch mijn gevoel even delen... Groetjes en iedereen sterkte met alles... Catheleine
catheleine ik begijp en iedereen hier ook, heel goed hoe je je voelt. het lijkt wel alsof iedereen in je omgeving zwanger word of is behalve jij. heel begrijpelijk dat je je zo voelt. je kan hier gelukkig ook je ei kwijt als je je zo voelt, wij zijn er wel voor je!
catheleine, snap je heel goed hoor meis, dde een doet er zoo lang over en het is zoooo gewenst en waarom lukt het dan niet "gewoon"
zoooooo herkenbaar *zucht* al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd er niet meer zo bij stil sta, dat ik ongesteld werd dat was een tegenvaller maar ik hoefde niet meer zo te huilen als vorige keren waarom weet ik niet... misschien omdat ik echt nog steeds ervan uitga dat het ooit wel zal lukken. De gedachte dat het nooit zal lukken daar denk ik allang niet meer aan anders is het gewoon geen doen meer, ik blokkeer al die gedachtes, misschien niet goed maar voor nu wel even beter. Zo meiden ik ga zometeen me laatste 2 pilletjes clomid innemen voor vandaag en dan ga ik mn bedje in. Truste en duim voor iedereen hier! liefs
Ben vanacht misselijk wakker geworden, en ben nog steeds misselijk. Niet zo goed geslapen dus, kan niet meer slapen. Mijn temp is weer omhoog, hopelijk is dit een goed teken!