Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goedemorgen allemaal

cindy wat goed dat ie weer omhoog is,
    bij mij is ie nog hetzelfde als gisteren :(
    wel moe en weeig in mijn maag nog steeds

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    @ cindy: ik duim heel hard voor je dat je gestegen temp een goed teken is en dat je achter een paar dagen een positieve test hebt.

@ all: hier is het game over, de test was negatief en een uur later begon ik ongi te worden zonder dat ik met duphaston moet beginnen.(wat ik toch wel positief vond)
    Ik had de pilletjes al op de tafel gelegd dat ik ermee zou kunnen beginnen maar dit is dus niet nodig.
    Dit heeft ook zijn voordelen, nu verlies ik geen tijd en kan ik morgen of zondag met mijn 2de clomidkuur beginnen. Het hangt er vanaf of mijn ongi goed doorzet of morgen pas goed door zet. Ik moet clomid van dag 2 t.e.m dag 6 nemen.

Groetjes van zuurtje :)

3. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @Cindy en Sam; aan jullie banner te zien nog niet ongi en nog niet getest?
    Wanneer is jullie testdag? Heel spannend!
    @Alies, wat mooi dat je lichaam het zelf weer oppakt!
    @Bengel, succes met spuiten vandaag.
    @Linneke, super dat je uit jezelf ongi bent geworden! Succes met de 150mg! Is dat de eerste ronde met 150?
    @Daan, he, ook al uit jezelf? Je hebt zeker niet getempt? Je voelt je ei altijd duidelijk dus?
    @Catheleine, ik kan me het heel goed voorstellen. Sterkte en hoop dat je je snel weer iets beter voelt en met goede moed weer verder kan!
    @Zuurtje, balen van je negatieve test, maar positief dat je gelijk weer door kan!

Succes en sterkte allemaal!
    Liefs, Marit

4. sam mv kylian

zuurtje, balen van je nega test,
    wel weer een voordeel dat je niet eerst aan de pillen hoeft, succes, hoop dat dit jou ronde word meis

maritt, nee nog geen ongi, maar werd de vorige keer pas 17 dpo ongi, dus heb nog 5 dagen, ik wou eerst misschien morgen testen, toch, maar aangezien mijn temp gezakt is test ik echt dinsdag of woensdag pas, of hubbie moet het op zondag willen.

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden wat spannend.. sam kan bij jou nog alle kanten op.. Condy ziet er goed uit meid.. hoeveel dpo heb jij normaal?

6. bengel

bengel Niet meer actief

net uitgansecho, alles ziet er mooi uit.
    Ze gaf aan de co ass. aan dat ik een schoolvoorbeeld pco-er was. Ik zo: worden al die schoolvoorbeelden zwanger. Zegt ze: 60 % binnen een jaar, en in het 2e jaar nog eens 15 % :confused: ik vind dat weinig. Gaf ze wel aan, dat mijn 'probleem' met gonal dus 'opgeheven' wordt, en dat kansen iets toenemen.
    ik hoop t maar.. :cry:

7. sam mv kylian

klinkt idd weinig, maar als ej dan die 60 en 15 bij elkaar optelt dan word toch 85 procent met pco zwanger.

of wil ik nu te positief denken :)

hie rook eentje waarvan de gyn zegt dat ik zo'n "mooi" schoolvoorbeeld ben :(
    of ik dat nou zo leuk moet vinden :(

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeeej meiden...

Sorry... zoveel pagina's *zucht* Denk niet dat ik op iedereen kan reageren...

@bengel...wow 15% das nie veel (sorry...ik ben dan weer een doemdenker)
    @sam....spannend joh...
    @cindy.... voor jou ook! hoeveel dagen nog tot NOD?

@all...net evaluatiegesprek gehad bij de gyn...(wat is het toch een aardige vent!)
    We gaan het onderzoek van Kris afwachten, die moet volgende week vrijdag (jippie, hij doet er eindelijk wat aan!) Dan als het niet verbeterd, dan gaan ze een proefopwerking maken, kijken of het goed genoeg is voor IUI en anders IVF. Heb verteld dat we over 6 weken (vandaag precies) gaan trouwen en dat we een pauze hebben genomen (met traantjes in mn ogen) Hij vond het goed en dat advieseren ze ook vaak als het niet gaat. Daarna gaan we verder met HSG of laperascopie en dan IUI. Maar eerst dus dat onderzoek afwachten van Krissie...

9. bengel

bengel Niet meer actief

ja maar dan 15% in het 2e jaar dat je hormonen gebruiken dus na 12 ovulaties..dus 60% in het eerste jaar.
    Maar wat ik zelf zo 'raar' daaraan vindt:
    Bij mij met gonal het eigroeiprobleem aangepakt, en met de pregnyl is zeeer duidelijk wanneer het 'tijd' is, en dan 'nog maar/ 60 %, of hoort b.v. ook hier de geen prengyl mensen bij of weet ik t..ben er ook beduusd van hoor.

10. bengel

bengel Niet meer actief

en sam: 60 +15 = 75 % ipv 85.
    Ik vermoed, maar ga het navragen hoor; dat er daarbinnen wel een deling te maken valt ...denk ik, maar kan t niet uitleggen./

gr daniella

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    zo wen dat is allemaal niet niks wat er dan op je afkomt! Wel ff slikken zeker... Geniet lekker van je pauze en ik hoop echt heeeeeel erg dat de onderzoeken bij kris allemaal goed zullen zijn. dikke knufffff

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Wen, heftig niews, maar wel fijn dat er zo duidelijk gesproken is en dat er uitzicht is op een vervolg.
    Dikke kus

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou eigenlijk niet.... had al stiekem gehoopt dat ie dat zou gaan zeggen. Zo heb ik tenminste het gevoel dat er wat gaat gebeuren met mijn eitjes die een betonnen muur hebben hihi

@shaartje... ben je nu al ns voor die echo geweest?

14. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Maandag is mijn NOD.

Ben benieuwd.

15. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik weet eigenlijk niet hoe je dat berekend, dit is pas de 2de echte ronde.
    En de vorige x was ik zwanger, dus ik weet het eigenlijk niet.

Vorige x teste ik op 14 DPO positief.

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    spannend Cindy.. hopelijk blijft die hoog

sam ik had nog even mijn temp kaartje teruggekeken.. hij ging pas 4 dagen voor nod weer omhoog. hij staat bij de topic tempratuurkaartjes. een na laatste blz

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Wen, mijn garnaal staat in mijn album....
    je moet een beetje van een afstand kijken, dan zie je hem zitten....!
    links boven.
    hahahah, je ziet echt niets!
    Maar dat geeft niet, hart klopt en hebben het ook gehoord, heel speciaal.

Ben echt blij voor je dat je nu iets concreets hebt!

18. sam mv kylian

wendy, jeetje meid, wat een nieuws.
    groot gelijk dat je toch je pauze doorzet meis, even kracht sparen.
    ik duim dat de onderzoeken bij kris meevallen en de uitslagen goed zijn.

mj, ik zal zo ff gaan kijken bij je tempkaartje, geeft mij weer wat moed :D

bengel, rekenen is nooit mijn sterkste punt geweest :)

shaar mooie garnaal :)

19. sam mv kylian

ik zie het mj.
    hoop dat het hier ook zo gaat!

maarre vraagje, als ik de vorige keer dpo 7 heb gehad kan ik dan wel na 14 dpo al testen of moet ik die 17 aanhouden.
    is het echt je luteale fase aanhouden of 14 dagen na eisprong dat je kan testen?

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    dat is moeilijk te zeggen.. het ligt aan je innestelling.. mensen met een 14 dpo kunnen ook pas later positief testen als de innestelling later is geweest.. en je kan 4 dagen voor nod al positief testen. dus weet het niet meid.. hangt van jouw innestelling af

Share This Page