@ Marjo In een winkeltje bij ons in het dorp. Met een eendje er op, en een koe, ook een boxpakje met koe En euhm broekje, jasje en truitje Ehm ja meer dan een paar rompertjes haha. Had al wat van m'n zwangerschap lol. En kon die echt niet laten.. was met m'n ma... @ Shaartje Hihi lachen.. dan moet je mannetje het ook nog wel passen. @ marit Ik zat zo toen ik de banner zag. Maar klopt niet want hoe kan je nu weten dat je 2weken zwanger bent?
Hmmm... Bengel heeft toch net een eisprong gehad? Misschien kan ze in de toekomst kijken? Als dat zo is, mag ze ook de mijne even voorspellen!
Hallo Meiden Jeetje zeg... even een dagje niet gekeken, moest gelijk 4 of 5 pagina's bijlezen. Gezellig dat er een paar bijgekomen zijn zeg. Kan onmogelijk op iedereen reageren nu, maar ik las wat over een babymeeting op 12 januari, gezellig, ik ben voor! Ik zie het al voor me op een rijtje met die kinderwagens. Langs de oude gracht in utrecht.... En Moon rompertjes gekocht... wat heerlijk, ik wil het ook steeds doen, maar iets houd me tegen. Ga volgende week shoppen met mijn moeder ( krijg ik voor mijn verjaardag) misschien dat ik me dan niet kan inhouden. Zit dan weer vlak voor mijn NOD namelijk. Verder ga ik een erg druk weekend tegemoet. Vier mijn verjaardag, dus 2 dagen huis vol visite, maar wel gezellig. Mannetje moet eerst werken en is pas om 15.00 uur ofzo thuis, dus hoop dat er niet teveel mensen voor die tijd komen. Ik wens iedereen weer veel succes met wachten, slikken, en de rest van de vervelende dingen. En op naar 12 januari 2008. Liefs, Esther
tjeetje bengel je bent wel heel positief... kan je ons ook niet wat voorspellen? meiden wat is er weer veel bijgeschreven, moon zooo wel schattig hoor, maar als ik eerlijk ben doe ik dat maar niet, ik heb al genoeg baby kleren hier staan (leuk zo een schoonmoeder die opruiming houdt) heb ook nog een paar andere dingen hier staan... pff beetje voorbarig maar goed he? meiden fijn weekend en de meiden die gaan klussen, have fun en laat die mannen raak schieten he haha
leuk he moon die kleertjes, ga straks wat voor een vriendinnetje van mij kopen.. 1 heeft er net een baby gekregen en de ander over 2 weken.. even bij de bij iets schattigs kopen, en het is zo moeilijk om dan niet iets mee voor mijzelf te nemen, maar ik doe het niet.. ben bang dat het ongeluk brengt...
Hallo allemaal: Jeetje zeg... Paar daagjes niet geweest, en hup zo een heleboel blz. en meiden erbij! Gezellig hoor. 28 januari 2008 staat genoteerd! Zal me ook nog ff voorstellen: Ik heet Kitty, ben nu twee en een half jaar getrouwd met Cas, waar ik al 10 jaar mee samen ben. We wonen in brabant in (jawel) een 2 onder 1 kap huis. Wel een nieuwbouw..... We hebben een hond die heet Jody. Ze is nu 6 jaar oud, de lieverd. Verder in 2005 gestopt met de pil, in nov. 2006 in de mmm en nu aan het afwachten... Volgende week zou ik mijn NOD hebben. @Bengel: uh moet ik je feliciteren? @Wendyp: Wat voel jij allemaal?, want ik zie dat je net zo ver bent als mij.... (20 jan. NOD) @Moon: Wat leuk dat je al die kleertjes gekocht hebt zeg. Ik durf dat nog niet aan. @Esthertje: Heel fijn weekend. EN goed feest vieren he? @Anneke28: Veel succes en welkom hier.. Ik weet dat ik er nu een heleboel vergeet, maar toch allemaal een goed weekend toegewenst! Veel succes met afw88 of klussen
die banner klopt niet dames..ik had deze wel effe ingesteld, maar puur om te kijken als het nu raak zou zijn, of ik dan nog wel kan vliegen in de zomer..en ik dacht echt dat ik het had weggehaald..niet dus.. kon ik maar vooruit kijken...pff danhad ik dat voor ons allen gedaan... wel leuk om te zien hoevelen er reageren op een banner hihih wie weet volgende week...ik weet t echt niet..ben wel alert op mijn lichaam zo van merk ik al wat...maar ja daar maak ik mezelf alleen maar gek mee..echt bewijs moet ik hebben gr Bengel
Ik koop ook geen kleertjes (muv 1 rompertje, maar die heb ik al heeeel lang liggen!), ben ook bang dat het ongeluk brengt. @Bengel, we konden de banner al niet rijmen met je berichtje (helaas...) Jij bent dus ook steeds aan het vooruitkijken. Ik ook hoor met plannen. Vooral van vakantie. Kan het dan nog wel... reken reken. Nou ja, als ik iets inplan en ik kan om die reden niet gaan dan vind ik het natuurlijk niet zo heel erg ha ha.
Hihi sja ik durf aan de ene kant het wel te kopen en aan de andere kant weer niet. Heb toch best een angst overgehouden dat het weer mis kan gaan. Maar je moet positief blijven kijken! M'n man die wil het nu helemaal niet hebben dat ik iets koop haha heb het dus ook maar snel bij de rest van de babykleertjes verstopt.. stoute ik.. @ esther Dus je bent lekker druk dit weekend. Is altijd wel leuk je verjaardag vieren maar ben ook altijd weer blij als het over is. Geniet er van! @ patje Dus je kan al een hele kast vullen @ mj24 Lekker er in neuzen is toch ook leuk @ bengel Spannend hoor... Hihi ik zat ook telkens op m'n lichaam te letten. En toen kreeg ik dacht ik griep haha maar was heel iets anders. Ik duim voor je!
G'morgen dames, Ik koop zelf helemaal niets nog, maar heb wel een huis vol speelgoed, kinderstoel en badje, omdat mijn nichtje hier regelmatig logeert en mijn zus niet elke keer de boel mee hoeft te sjouwen zo... Hier zijn de tekenen voor deze maand niet zo gunstig. Zit op dag 19 en nog geen eisprong gehad (en ook geen signalen dat er iets aan zit te komen). Ik merk dat ik het er deze maand best moeilijk mee heb en dan vooral door dat de gyn 3 januari had gezegd dat ik voorlopig niet zou hoeven tempen en pas in mei weer langskomen, wanneer deze maand net als vorige maand goed zou gaan. Zal nu met anderhalve tot 2 weken toch weer een afspraak moeten maken en waarschijnlijk weer met duphaston aan de slag... Chrizzzy
@jody... Ik voel wel het een en ander...wat ik nog niet eerder gevoeld heb... maar ben zo bang dat ik het mezelf aanl*l. Heb bv al sinds woensdag kramp in mn buik en heb sinds mn eisprong en keipijnlijke titties..mn temp blijft de afgelopen dagen ook steeds op 36.8 hangen... Enne jij? @moon... ik heb ook al wat spullen staan hoor...zal maar niet zeggen wat...jullie verklaren me voor gek... en heb ook een koopzieke moeder. sinds dat zij het weet....kan ze eindelijk legaal babykleding kopen....haha
Wat gaat het toch allemaal snel die berichten, nu ik even een poosje zit te msn-en zie ik dat er steeds een bericht word geplaatst... Gezellig hoor Als ik jullie allemaal hoor.... dan krijg ik zin om ook spullen te kopen...maarja ik wacht nog wel even. Misschien 1 rompertje dan volgende week Esther
@ wendy Hoeveel was je temp voor je eisprong? Haha nou ik had dus gisteren ook m'n moeder mee en die lade het jasje, broekje en vestje in... Grappig is dat oma's die dan helemaal los gaan.. Toen het raak was ook helemaal door het dolle heen en me schoonzus ook die ging meteen de hele wereld op bellen. Nu weet ik nog niet of ik het weer meteen vertel of dat ik er mee wacht.
Chrizzzy, ik voel met je mee. Ik zit in dezelfde situatie. Vorige ronde een eisprong op cd 18, en nu? Niks! Ik voel nog niets aankomen, ook nog geen vruchtbaar slijm gezien... Mijn ovulatietesten geven elke dag dezelfde uitslag (net niet positief), dus daar kan ik ook ff niets mee. Temp maakt ook niet de bewegingen die het zou moeten doen... Pff.... Ik weet, het kan natuurlijk nog komen, maar die onzekerheid is zo killing. Ik heb nl ook geen tussentijdse controles. En, als je eenmaal een kans hebt mogen meemaken (en dus hoop hebt gekregen), komt het des te harder aan als die kans eenmalig blijkt te zijn. Hou ons op de hoogte!