Dank jullie wel allemaal, kan het nog niet helemaal bevatten. Ben benieuwd hoe mijn mannetje dalijk reageert. Ga er poberen van te genieten, en hoop dat het deze x goed blijft gaan. Groetjes Cindy
Cindyyyyyyyyyyyyy, super gefeliciteerd! Ga je het je man nog op speciale manier vertellen? Een speentje geven met I love Pappa, of Pappa is the best! Hihi, ben benieuwd! Meid wat heerlijk voor je.. Lekker op je rose wolk.. De hele dag denken IK BEN ZWANGER! Héérlijk..! geniet ervan! Linneke
Nou die gaat ie van mij krijgen als we wat verder zijn! Omdat het de vorige x fout is gegaan, willen we wat voorzichtiger zijn.
Cindy van harte gefeliciteerd! Ik duim voor je mee dat alles heel goed mag gaan en er niets fout loopt! Ik ben echt heel blij voor je, dit geeft ons weer moed om verder te gaan. Hier is er niet veel te melden, ik moet morgen mijn laatste duphaston nemen en dan wachten tot ik ongi wordt. Groetjes van zuurtje
CINNNDDDYYYYYYYY wiiiieeeehhhoooooeee....... gefeliciteerd...enne wat nou voorzichtig feliciteren! je bent gewoon hartstikke zwanger! positief is positief! @sam...je mag best wel even lekker ego zijn! Ik wens je veel succes, meis...enne je gaat ons toch niet verlaten he? @es...sorry...had het te druk om terug te reageren, maar wat klote zeg! ik hoop dat je eitjes alsnog een groeispurt krijgen. Wel vaag dat ze nu ineens niet groeien! Dikke KuZzz
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... pregnylspuit gehad op 27/06 volgende ongi voorzien op ong 12/07 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE!!!! Nu op het wachtbankje. Linneke50 mg slaat niet aan, 100 mg doet ook NIKS! Bloedprikken en dan hormoonspuiten?? Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden Lot23:pco, 50mg wel mooi ei maar geen goede eisprong nu provera en dan 2de ronde clomid 100mg 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 200mg clomid eisprong gehad op 21/6 jippy! 6E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen Patje20 : 9e ronde weer niet laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, geen ei waarschijnlijk, 25-6 weer echo+uitslag bloed wel ei geen ei? geen ei=opwekken ongi en verder met 100 1E RONDE HORMOONSPUITEN 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje NOD Mariska: 29 juni? Cira: 5 juli Denise: +/- 5 juli Daniella/bengel 6 juli Sam: 8 juli??? Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Linda:3 juli!!! Patje : NOD afwachten??? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Katrien Duck/Daniëlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima! Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) vrijdag 6 juli evaluatie met de gyn. ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2007
Cindy, ook hier nogmaals gefeliciteerd! Sam, balen voor je meid! @All, zo meiden er is weer 1 schaapje over de dam. Volgen! Er is plek zat. Ik heb ook nog een schoot vrij desnoods
cindy, wat super zeg! Gefeliciteerd! Geniet lekker! Sam, wat goed dat je je beter voelt, en ja, nu is het zeker beter dat je ongesteld bent geworden. Wel ontzettend klote dat je nu verplicht de behandelingen stop moet zetten. Hoop dat de tijd voorbij vliegt voor je! En wat die plekken op die wolk betreft... denk dat ik nog even moet wachten. Scheelt weer een plek. Ik ben vanmorgen weer voor een echo geweest, en ze waren gewoon NIET gegroeid... Pfffff waarom nou, ineens... het is elke maand goed gegaan, en dan ga ik aan IUI beginnen en dan werkt het ineens niet meer. Nu moet ik donderdag weer komen, laatste poging om te kijken of het gegroeid is, anders weer aan de menstruatieopwekkers en dan naar clomid 150mg. Bah!
Shit voor je Esther! Irritant die tegenslagen zeg. Maar wie weet, slaat 150mg goed aan! En dan kom je naar 'onze' wolk! Denk aan je.
Getver Es! Wat een klote nieuws, had zo gehoopt dat het normaal zijn werk deed, ook deze x. Nou wacht donderdag af en zo niet schouders eronder he?! Ik denk aan je! Een bil op mijn schoot en 1 op die van Maritt! x
Heb ik zo'n dikke ass? Ben 10 kilo kwijt hoor hahahahaha Ik laat me niet gek krijgen... die ene maand kan er echt ook nog wel bij hoor thanks meiden X
10 kilo! Super man, en allemaal met Sonja? en de hitte van Griekenland.... Weet je, je neemt maar gewoon een eigen plek op die wolk, zit voor iedereen lekkerder! hihihihihih x
De dag dat we weggingen was ik ruim 10 kilo kwijt Toen we terugkwamen zat er 1,9 bij en nu is daarvan alweer 1,6 af... dus zit weer bijna bij die 10 Ja ikneem een eigen plekje... goed plan!
esther balen zeg duim voor je! sam balen dat je nu moet wachten maar de operatie is ook belangrijk het is een beetje dubbel he! aly succes in het zh van de week en de andere dames die een fm hebben ook succes hoop dat er wat moois groeit..
jeetje es wat een tegenvaller hoop echt dat ze toch nog groeien... liefs hier niet veel vandaag laatste dag clomid en ik moet zeggen heb echt totaal geen last van de clomid qua opvliegers... weet niet of dat een goed of slecht teken is...
1E RONDE CLOMID Stientje : 1e ronde Clomid, ongi geworden op 10 juni ; clomid begonnen... pregnylspuit gehad op 27/06 volgende ongi voorzien op ong 12/07 2E RONDE CLOMID Linda: 1e ronde 50 mg, 2e ronde 100mg clomid Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg 15/6 FM totaal niks te bekennen. 18/6 2 eitjes links en rechts 20/6 samenlevingstest en ook eisprong gehad JIPPIE!!!! Nu op het wachtbankje. Linneke50 mg slaat niet aan, 100 mg doet ook NIKS! Bloedprikken en dan hormoonspuiten?? Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 3juni beginnen met 100mg clomid, 13 juni echo... Heeft goed z'n werk gedaan, 2 eitjes te zien... 1 van 19mm en de andere 16mm, vrijdag 15 juni eisprong gehad. Helaas ongi geworden Lot23:pco, 50mg wel mooi ei maar geen goede eisprong nu provera en dan 2de ronde clomid 100mg 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. 4E RONDE CLOMID 5E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 2e cyclus met 200mg clomid, tempen en hopen op een eisprong! 6E RONDE CLOMID 8E RONDE CLOMID Esthertje80: 8e ronde clomid 5e keer 100 mg, vorige cyclus 30 dagen. (mag nog 1 ronde !!) 6 juni kijkoperatie 9E RONDE CLOMID Sam mv kylian: PCO, 9e ronde clomid. 100mg nog steeds. 18 juli terug naar gyn voor verdere stappen Patje20 : 9e ronde weer niet laatste ronde, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, geen ei waarschijnlijk, 25-6 weer echo+uitslag bloed wel ei geen ei? geen ei=opwekken ongi en verder met 100 1E RONDE HORMOONSPUITEN 2e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 2juni ongesteld, op dag 10, 12- 14 en 17 NIKS te zien, op dag 18 1 van 17, 15 en 13 mm, meteen pregnyl, inmiddels op wachtbankje NOD Mariska: 29 juni? Linda:3 juli!!! Cira: 5 juli Daniella/bengel 6 juli Sam: 8 juli??? Denise: +/- 5 augustus Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Patje : NOD afwachten??? PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Katrien Duck/Daniëlle Na 9 rondes Clomid pauze... geen idee hoelang, het bevalt tot nu toe prima! Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. juni onverwachte menstruatie. Spuiten even uitgesteld tot na de zomer WendyNa 6 rondes clomid, pauze tot na de bruiloft in augustus. Nog wel actief op het forum. (kan jullie toch niet in de steek laten!) vrijdag 6 juli evaluatie met de gyn. ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2007
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Cindy31. Ik had ook een positieve test van sensitest en die klopt ECHT. Dus meid geniet ervan en duim dat alles goed blijft gaan. liefs vruchtje