Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @nataly: ik kan geen antwoord geven op je vraag, mij is clomid gegeven omdat ik geen eisprong heb...

@patje: grrrr vakantie *zucht*

@kim: ik slik nu 5 rondes clomid. Ik heb uit mezelf geen eisprong. Ik heb 50mg 100mg en 150mg achter de rug zonder resultaat en vorige cyclus eindelijk een eisprong met 200mg clomid!

@all: lekker naar Leiden geweest naar de kapper en nog wat spulletjes gekocht voor de vakantie maar er was bij de H&M zo'n lange rij voor de paskamers dat ik 2 bikini's heb gekocht zonder ze te passen... 1 zit perfect maar de ander zowel het topje als het broeken hing op een hangertje van 42 en is 40 en dat zag ik thuis pas dus aan de kleine kant kan ik weer de stad in en aangezien elke H&M anders is en andere spullen heeft hoop ik maar dat ik het hier kan ruilen ik baal!

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Kim81: succes met het slikken van clomid en ik hoop dat je zaterdag niet ongie gaat worden! Ik ben in de 3e ronde zwanger geraakt helaas miskraam en nu voor het eerst weer bezig en begonnen aan ronde 4.

nataly: ik kreeg clomid omdat ik langere cyclus had van ongeveer 40 a 45 dagen en had geen goede eisprong.

denise85: heerlijk zeg zo een dagje voor jezelf je hebt helemaal gelijk.

groetjes vruchtje

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kim.... Heb nu even een break genomen, maar heb 6 rondes aan de clomid gezeten. waarvan 5 met 50mg en 1 van 100mg.

@ally.... sinds het stoppen met de pil, ben ik nog nooit uit mezelf ongesteld geweest, dus ik kan je helaas niet helpen met je vraag.

@Nataly... helaas kan ik je ook niet helpen met je vraag, aangezien ik clomid slik voor een eisprong.

@linneke.... ze dachten eerst ook pco bij mij, maar heb ik toch niet. Maar ik heb sinds ik aan de clomid zit, ook een beetje last van overbeharing... en Eigenlijk alleen maar op mn benen, lijk af en toe wel een oerang oetang!

@sam.... how's life? Wanneer moest je ook alweer naar het zh? Ik hoop dat je al een stuk minder pijn hebt....KuZzzzz

@all... had net buikpijn.... als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat mn eisprong eraan zit te komen...vaag.... zit pas op dag 12... (jah hou het voor mezelf toch een beetje bij, you never know) en geen clomid geslikt....

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hoi meiden

ik zit met een "dilemma": zaterdag ga ik op vakantie maar ik temp elke ochtend om 8.15 en mn temp is nu constant maar op vakantie ga je natuurlijk later naar bed, je drinkt wat alcohol en je slaapt uit... Hoe moet ik dat doen met tempen dan? Nu slaap ik 8,5 uur en dan temp ik is het dan ook zo dat stel ik ga om 2 uur slapen dat ik dan om half 11 moet tempen? Hoop dat iemand me kan helpen...

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @wen: wow wat super hoop dat je gevoel klopt maar laat je niet gek maken ga er maar vanuit dat het niks is maar de kans is er natuulijk wel! Gewoon regelmatig klussen... voor de gezelligheid en wie weet...

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise...nee doe ik ook echt niet... dat regelmatig klussen wordt n probleem hihi... Kris is de laatste tijd heel erg moe en om dat gedoe van kinderen is ie helemaal ffies klaar mee! Maar over dat tempen, volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, als je maar hetzelfde aantal uren geslapen hebt. (heb ik ooit ergens gelezen) bij mij maakt het namelijk niet zo heel veel uit,als ik een uurtje of wat later temp...

7. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Vandaag een afspraak gemaakt bij de gyn, 24 juli kan ik terecht.
    Benbenieuwd of ze wat kkunnen zien dan.

Vandaag was de temp omhoog geschoten naar 37.1.
    En super positief getest, veel duidelijker dan de vorige x.

Even een foto gemaakt.

8. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey Cindy, wat lees ik nu? Wat een geweldig nieuws!
    Gefeliciteerd, en ik duim voor je dat dit keer alles goed mag gaan!

Enneh... Wendy, dat zou ook een wonder zijn! :D

Hier alles rustig... CD 26... verwacht dat ik nog niet op de helft ben... ;)

9. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Enneh... wat is er met sam.... heb ik iets gemist? :oops:

10. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik heb een echo gehad ,2 eitjes van 20 en 15 mm,het is toch mm ,de gyn was positief en nu klussen.
    Vrijdagochtend weer voor een echo en kijken of ze nog zitten.
    Ze zei wel dat ik het testen met ovulatietesten ,had eigenlijk gisteren al moeten beginnen.
    Bestellen gaat niet meer ,dus ga ik die dure maar halen van clearblue.
    Ik ben positief en nou maar hopen dat het ook zo blijft.
    Enige min puntje is dat mijn man nachtdiensten heeft en ik moet zo naar de tandarts en dan op bezoek bij een vriendin en mijn dochtertje is ook thuis,anders had ik hem nu wel naar boven gesleurd :-k
    Vanavond ,voordat hij weggaat.
    [-o<

Ally

11. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    hebben jullie ook altijd last van jullie eisprong.

@Wendy,benut die kans,you never know!

Ally

12. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Anders sleur je hem toch zonder geluid de badkamer in? Die kan op slot... ;) :)

Maar wel super nieuws! Als ie nog twee dagen wacht met springen gaan ze allebei!

13. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Dat probeer ik hem ook duidelijk te maken,maar mannen ,hij is nu weg en ik moet zooo ook weg naar de tandarts :)

Ally

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@katrien... jah sam heeft een acute aanval van galstenen! Echt klote voor dr! Enne nee joh gekken! hihi heb geen eisprong... denk dat ik niet eens op 1/8 van mn cyclus zit nu...

@ally...vanavond is vroeg zat en anders heb je morgen nog ;)

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

Ik ben tijgertje23 en wij zijn ook bezig voor een gezinnetje
    Ik heb in juni de laatste kuur clomid 50mg gehad en nu is het afwachten
    mijn nod is de 15 juli

Heb een vraagje kan je al met 5 dagen voor je nod al een test doen of is dat niet aan te raden

liefs tijgertje23

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@tijgertje...jah volgens mij zijn er testen, die dat idd kunnen. Maar of je het zou moeten doen. ik zou het niet doen. Als het negatief is, kan het alsnog zijn, dat je zwanger bent en ben je alleen maar erger teleurgesteld. Zou je nu positief zou testen, kan het zo zijn, dat de innesteling niet goed gegaan is en dat je alsnog ongesteld wordt.

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ok dan wacht ik nog ff mee

liefs tijgertje23

18. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Jasses, galstenen! Die klotedingen hebben mijn huwelijksreis verpest! :confused:

Klote voor haar zeg! Ligt ze nu in het ziekenhuis?

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sorry sam,als ik voor mn beurt praat. Blijkt in ieder geval wel, dat we geinteresseerd in je zijn! hihi

Nee ze krijgt hele zware anti-biotica en moet geloof ik 1 deze dagen een afspraak maken bij het ziekenhuis....

20. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi lieve meiden,

wendy, je praat niet voor je beurt hoor, ben erg blij met jullie dat jullie oz na me denken, doet een mens goed :D .

daan, nee ik ben nog gewoon thuis, heb zware abkuur en pijnstillers gehad.
    en de 23e moet ik naar de chirurg en dan prikken ze ws gelijk een datum om hem eruit te halen.
    de pijn gaat nu goed, moet alleen verschrikkellijk oppassen met wat ik eet of dat ik niet te veel doe, want dan ga ik hem voelen, duurt tot nu toe iedere keer 5 minuten, zolang het geen aanval zoals vrijdagnacht word, word ik niet accuut geholpen. ben wel ook erg moe en misselijk.

wendy, zou wel super zijn, een eigen ei :D en daan, heb jij nou een ei gehad? omdat je dat voelde vorige week?

weet niet meer wie het vroeg, maar met tempen hoef je niet hetzelfde aantal uren geslapen te hebben, als je maar minimaal 4 uur slaapt.

liefs sam

Deel Deze Pagina