Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel... op dag 9 10 mm, nee hoor... dat waren ze bij mij ook... kreeg mn eisprong ook pas op dag 18. succes met de 4-daagse

@all...vanochtend in het ziekenhuis geweest. Alles was top. Viel kris wel een beetje tegen..wat een ding zeg! Toch maar gevraagd wat de uitslag precies was met het zaadonderzoek... gewoon 110 miljoen zaadjes he! niet normaal... bewegelijkheid is wel minder. Ze snapten alleen niet waarom ik nog niet zwanger was, ik begon over een samenlevingtest, dat vond die uroloog ook een idee, maar jah...dat doen ze niet in ons ziekenhuis.

Dus volgende week vrijdag een proefopwerking voor iui, en dan verdere stappen. Volgens de uroloog deden ze in dat ziekenhuis altijd een laprascopie. Maar dat hoor ik, als ik de uitslag heb van de opwerking.

Heb ik nog meer te vertellen...uhhhmmmm... nee..straks stadten met een dinnetje.. dusse ff geld uitgeven!

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    snapte er al niks van :D :D

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

[​IMG][/url][/img]

Wat vinden jullie van deze dan? Is het niet om op te vreten.... Das mijn nieuwste nichtje Leonie.... super toch?

4. bengel

bengel Niet meer actief

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @wen wat een pooooeepppiieee... zoo schattig. gelukkig viel het allemaal mee vanmorgen.
    @bengel, sommige mensen begrijpen het gewoon echt niet, het is k*t dat het je moeder is die het niet begrijpt.

6. bengel

bengel Niet meer actief

ja is het zeker...maar ik ga het ook echt niet meer uitleggen, das vechten tegen de bierkaai, k blijf niet bezig...zucht..
    ik denk dat ik maar niks meer zeg..alleen tegen jullie en 1 dinnetje. dan kunnen ze ook niet meer zeggen dat ze t niet snappen

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    precies, het is inderdaad vechten tegen de bierkaai. het werkt gewoon niet, sommigen willen het niet snappen.
    wij hier snappen je iig wel ;)

8. bengel

bengel Niet meer actief

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

ahhhh family HUGGGG

10. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ wen

Fijn dat alles goed was.
    Nu op naar de volgende stap.
    En hopelijk dan snel raak.

Wat een poepie zeg!

11. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Wat n schatje!
    Fijn Wendy dat alles goed was... En die beweeglijkheid wat minder? maar dat was geen probleem dus? Ze hoeven niet zo snel te zwemmen, als ze maar ver genoeg zwemmen!

shhh Bengel, watvervelend dat je moeder zo reageert! Mijn moeder weet niet eens waar we mee bezig zijn.. Krijg ik weer commentaar; je hebt toch 2 gezonde kindjes? Wat haal je uit.. En ik wil ook niet elke keer die vragen; En? En?
    Als ik eenmaal zwanger ben vertel ik het wel, dan moeten ze wel accepteren! Haha Dan zijn ze er ook wel weer gek mee!
    Maar dat je moeder k*t schrijft.. hah grappig.. Zou mijn moeder NOOIT zeggen, zo'n woord!
    Suc6 met je ei.. Dat ie maar flink door groeit!

@all:
    meiden allemaal suc6!

Hier rustig.. Heb pas 30 augustus een afspraak bij de GYN, zo vol zitten ze in dat ziekenhuis! Balen zeg! Zo zonde van de tijd!

Linneke

12. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Ik dacht al wat is het stil achter mij... Heeft die kleine meid (bijna 2) zich even ontfermd over mijn dagcreme.. Potje is leeg en haar handjes en hoofd en haartjes en kleren en kastje zitten er onder! Verdikke, 10 euro weg! Koop ik eens een duurdere creme.. pfffffff Heb haar eerst maar even op de foto gezet! Hihi, kan er nu wel om lachen..
    Weet je wat ze zegt: "beetje cjèèèèmmm "

Linneke (die nu op moet letten!)

13. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
  14. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Wendy, hoe krijg jij de foto er op? Want als het een foto van je pc is, staat er toch geen internetadres? tell me, deze digibeet krijgt het niet voor elkaar..
    En dat wat jij zei met internetadres lukt trouwens ook niet bij mij.. Zal wel iets fout doen..

Maar: hoe zet je dus een foto van je pc erop?

Linneke

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wendy to the rescue...

ga naar http://www.imageshack.us/

dan bladeren, foto opzoeken... en dan moet je de 2e link nemen... en klaar is kees...uhh linneke

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

zo nog 1...is het zoontje tygo van een hele goeie vriend en vriendin van ons...ook een scheet!

linneke je moet dus thumbnail for forums (1) nemen

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ook zo een schatje.... nu begint het echt te kriebelen ;)

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hebben jullie dat topic gelezen van geert wilders wil verbod op burka?

19. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Wat een schatjes ,(foto)

Ik heb vandaag mijn tweede echo gehad ,de ei van 20mm zat er nog, de andere ei zag ze niet meer,ik heb ovu testen gedaan ,vandaag de derde test gedaan ,nog steeds geen tweede streep,ik heb nog 4 testen liggen,als ik helemaal geen streep heb moet ik toch voor een echo komen.

Mannetje is vrij vandaag en weekend =D> ,heb gisteravond geklust,en ik weet dat die eitje er aan komt ,gewoon alle dgn klussen of om de dag.
    Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb :oops:
    Ik heb sinds gisteravond wel buikpijn ,maar heb ook last van verstopping,dus of het nou van de ei is of de darmen. :-k

Het wordt mooi weer dit weekend ,haal de zomerkleding maar uit de kast.
    Veel zon ,hoop ik,ik heb er echt zin in.

Ally

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Even snel een update van mij, want ik wil eigenlijk niet meer forummen op mijn werk.
    Vanmorgen om half 10 IUI gehad.
    Ging allemaal goed.
    Maar... het zaad van mijn vriend was niet zo goed. Per 100 moeten er zeg maar 20-50 goede tussen zitten. En bij hem zaten er 2 per 100 goede tussen.
    Maargoed... we hebben er maar 1tje nodig he :)

Vanavond/morgen reageer ik op andere hoor, zit dit nu te typen in outlook, en plak dat zo op het forum hihihihi.

Liefs, Esther

Share This Page