Dat is zooo [-o< Dit was mijn tweede keer in de IVF kliniek voor de echo. Wat ik eigenlijk wil zeggen ,is dat voordat ik in de mmm was ,je hebt het gevoel dat alleen jij nu in deze situatie zit ,maar toen ik in de wachtkamer zat ,en de vrouwen in en uit de echo kamer zag lopen,het gevoel ,je bent niet de enige. Ik ben ook zo blij dat ik mijn verhaal hier kwijt kan op dit forum. {|= Ally
wen super uitslag! ik neem ff afscheid, morgen vertrek ik voor een week naar spanje, zon zee strand en feesten! Hoop dat het een goede uitlaatklep wordt voor mij! ik lees alles wel als ik terug ben en hoop op goed nieuws! liefs denise
wendyp: fijn dat alles goed is gegaan met het onderzoek. 110 miljoen zaadjes dat is echt veel. Mijn gyn had het over hcg onderzoek als je start met iui i.p.v. laprascopie maar misschien is dat bij elke persoon wel weer anders. denise: fijne vakantie! bengel: perfect joh, jouw eitje groeit vanzelf groter all: morgen lekker naar dance valley met een groep vrienden dus dat is wel erg gezellig en maandagochtend om 5.10 uur vliegen we naar Portugal echt heerlijk. Met deze dingen ben ik de teleurstelling van mijn menstruatie snel vergeten. esther: fijn dat je je eerste iui achter te rug hebt en dat het opzich goed is gegaan. Inderdaad je hebt maar 1 zaadje nodig. En volgende ronde is het misschien ook wel weer veel male beter ally: veel klus plezier dit weekend blijft altijd beetje gokken vind ik wanneer je precies moet klussen. groetjes, vruchtje
Vandaag weer geweest voor een FM... Er zit aan de ene kant een follikel van 16mm en aan de andere kant één van 14mm en enkele kleintjes. Kben zo opgelucht dat ik terug een kans krijg om eventueel zwanger te worden . Zat er echt mee in omdat ik bijna niets van pijn heb gehad aan de eierstokken.
Even een update wat mij betreft... Ik ben deze week bij de gyn geweest, en nu blijkt dat ik een cyste heb. Ik vond dat niet zo erg om te horen, want ik wist wel dat er iets aan de hand was. Ik was na de Duphaston niet ongesteld geworden, maar ik was ook niet zwanger (duidelijk negatieve test). Ze zei dus dat ik een cyste heb, maar ik vond dat ze het op een nogal stomme manier zei. Ik moet het echt even kwijt hoor Ze zei op een verwijtende toon: je hebt een cyste gemaakt! Ik dacht, pardon? Ik heb een cyste gemáákt? Alsof ik dat zomaar kan, en wil Nou ja, ze bedoelde natuurlijk dat ik er teveel mee bezig was en dat ik relaxter moest zijn. Maar als dat dan zo wordt gezegd als je wat rustiger was, had je nu al zwanger kunnen zijn, dan vind ik dat niet leuk om te horen. Van zon mededeling word ik nou echt rustiger... Eigenlijk wilde ik zeggen dat mijn cyste vast ook kon komen door het feit dat ze me meteen 100 mg Clomid had voorgeschreven (overstimulatie?). Maar ik wist niet zo goed hoe ik dat in het Frans moest zeggen, en ik was ook niet in een bui om een discussie aan te gaan. Want zij bleef er dus bij dat ik de cyste gemaakt had. Na 1 maand Clomid moet ik er nu dus meteen weer mee stoppen, en ik moet nu alleen nog Duphaston nemen. Ik vind het allemaal maar een vreemde gang van zaken, maar goed wat doe je eraan. Heeft iemand nu nog wat tips voor mij hoe ik er wat minder mee bezig kan zijn? Ik probeer het echt, maar ik kan niet ontkomen aan het feit dat ik vaak denk aan zwanger worden/zijn. En er wordt mij wel wekelijks gevraagd of er nog 'nieuws' is op dat gebied... Zijn er ontspanningsoefeningen ofzo? Hoe doen jullie dat? Of gewoon veel bezig zijn met andere dingen? Alle tips zijn welkom. Want zon zin als er wat minder mee bezig zijn, ik vind het moeilijk om me daar een voorstelling bij te maken.
@vruchtje, echt k*t meid dat je weer moet stoppen, vind het alleen zo stom hoe dat mens dat tegen je zei, alsof je expres een cyste maakt.. heb mij ook wel eens afgevraagt hoe je er minder mee bezig kan zijn, je loopt in het ziekenhuis, bent bezig met de cyclusdagen te tellen, want op cyclus dag zoveel tot zoveel moet je een pilletje nemen, daarna moet je komen voor een fm, is het eitje nog niet groot genoeg moet je weer voor een fm, en dat zo 3 a 4 keer in een cyclus. hoe kan je dan in vredesnaam er NIET mee bezig zijn? goed dat is mijn gedachten gang als het ook anders kan hoor ik het ook heel graag..
@denise... veel plezier in spain! @ vruchtje... jah dat zou ook wel kunnen hoor, ik hoorde het van de uroloog jij ook fijne vakantie naar portugal! Ikke wil ook op vakantie! @patje..pff jah dat topic heb ik ff meegevolgd...maar er wordt zoveel gezegd... ik denk dat ik er maar niets over ga zeggen... maar vind wel dat sommige hartstikke gelijk hebben....
ja, dat is goed gezegd! mijn man suggereerde dat ik maar niet meer op dit forum moet komen, is ook een optie
@patje... jah dat is wel goed gezegd...vind die gyn maar een rare... hoe kun je er idd niet mee bezig zijn als je in de mmm zit... dan is het wel balen dat je niet goed frans kan.kent kunt.. je snapt het wel hihi
@wen over dat topic.. menn t gaat er wel hard aan toe, ga me er niet mee bemoeien. @vruchtje, ja dat heeft die van mij ook gesuggureerd, maar goed bij wie moet je dan terecht om ff je "ei" kwijt te kunnen? er mee bezig ben je er toch wel, ik vind het wel fijn om lotgenoten te hebben.. (heet het wel lotgenoten?)
Ook ik zou er wel minder mee bezig willen zijn, maar volgens mij wordt dat erg lastig. Je moet sowieso in de gaten wanneer je vruchtbare periode is en daarna hoop je toch zwanger te zijn. Ik heb wel gehoord dat Yoga een goede optie is dus meiden zullen we zweverig gaan worden hahaha.
hahaha... zou kunnen inderdaad, wie weet vliegen we wel ergens naar toe? een warm land bijvoorbeeld, met zon?
Ja, maar daar zit Afrika al, in een warm land met zon.. dus dat helpt ook niet! @ Afrika; suc6 meid! @ Denise: een heeeeele fijne vakantie! Geniet er maar even lekker van! Linneke
@patje... nou om naar een warm te vliegen hebben we geen yoga les voor nodig hoor... daar heb ik mn opvliegers al voor! Laatst ook... ikke opvlieger...ga ik in de tuin staan... weet je wat kris tegen me zegt? bind je wel een touwtje om je teen heen...anders ben je straks weg.... de slimmerd...
whahahahahahahaha echt zo grappig. dat doet een mens goed zo af en toe. @wen hoe staat het met de voorbereidingen voor de bruiloft?
jah goed... alleen de bloemen... (waar kris ns achteraan moet gaan) en de taart moeten nog geregeld worden... De jurk zou deze week eigenlijk binnenkomen, maar isse nie volgende week zijn ze op vakantie, dus dan kan het ook niet..dus het wordt die week daarna de uhh 27 is dat geloof ik....
Had jullie trouwens een aantal weken geleden... nog een foto belooft van mn 'nieuwe poesje' Heb vandaag ook een nieuwe digitale camera gekocht, dus meteen ff uitgeprobeerd Dus bij deze.... Ben gek op foto's hihi